kaj82 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Dodatkowo dla pewnosci musisz sprawdzić kodowanie jeszcze w MCE 09 w Adaptacji 10 . Channel 013: Wiper Setup Standard: 115 +001 = Speed Reset +002 = Short to Plus Monitoring +004 = Rain Sensor active +008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping) +016 = Speed dependent Wiper interval active +032 = Headlight Washer System active +064 = Reverse Gear Wiping active Witam. Mam problem z adaptacją sprysków. Chodzi o to, że w adaptacji w kanale 13 mam error i nic nie mogę zmienić. Oczywiście spryski się nie podnoszą, jedynym kanałem z którym się łączy to 1 i 2. Problem z moim kablem czy może jakoś inaczej się da adaptować spryskiwacz? Proszę o poradę. w B6 nie ma tych adaptcji:wink: tylko w MCE z B7:wink: Czyli w B6 vagiem nie ma mozliwosci wlaczenia/wylaczenia spryskiwaczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikell Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam. Mam problem z adaptacją sprysków. Chodzi o to, że w adaptacji w kanale 13 mam error i nic nie mogę zmienić. Oczywiście spryski się nie podnoszą, jedynym kanałem z którym się łączy to 1 i 2. Problem z moim kablem czy może jakoś inaczej się da adaptować spryskiwacz? Proszę o poradę. Włącz światł mijania i wtedy sprawdź czy działają spryskiwacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 tą mase to lepiej dokręć gdzieś do puntku w słupku:wink: Dzisiaj podłączyłem masę w innym miejscu i też nie odpaliło. Muszę chyba ściągnąć koło jak będzie lepsza pogoda i zajrzeć czy nic się nie wypięło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 tą mase to lepiej dokręć gdzieś do puntku w słupku:wink: Dzisiaj podłączyłem masę w innym miejscu i też nie odpaliło. Muszę chyba ściągnąć koło jak będzie lepsza pogoda i zajrzeć czy nic się nie wypięło. pamiętaj że spryski działają tylko przy włączonych światłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 tą mase to lepiej dokręć gdzieś do puntku w słupku:wink: Dzisiaj podłączyłem masę w innym miejscu i też nie odpaliło. Muszę chyba ściągnąć koło jak będzie lepsza pogoda i zajrzeć czy nic się nie wypięło. pamiętaj że spryski działają tylko przy włączonych światłach Próbowałem i przy włączonych i przy wyłączonych, w pozycji auto i na mijania i nic. Tak się teraz zastanawiam, że włącznik świateł mam z B7 i może przez to nie chcą się załączyć. W temacie o zmianie przełącznika TomekTdi pisał " Seryny włącznik świateł z końcówką "A" podmieniłem na Auto z końcówką "D" i w żadnej pozycji tego włącznika nie działają mi spryskiwacze reflektorów xenonowych. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna ?" Później zmienił piny i wszystko mu banglało. Tez zmieniałem włącznik z A na D i zmieniłem piny z 11 na 13 czy ktoś się może orientuję czy jakieś jeszcze trzeba zmieniać? Moduł mam oczywiście high z literką E na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giede Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 skąd macie pin, by założyć na kabelek i włożyć w kostkę, bo ja mam tam puste miejsce - gdzieś w elektrycznym go znajdę? jaki rozmiar, bądź nazwa? Chodzi o pin do kostki modułu komfortu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 skąd macie pin, by założyć na kabelek i włożyć w kostkę, bo ja mam tam puste miejsce - gdzieś w elektrycznym go znajdę? jaki rozmiar, bądź nazwa?Chodzi o pin do kostki modułu komfortu To jest nr kabelka z dwoma pinami pasującymi do kostki modułu 000 979 021 E. Przecinasz przewód w połowie i masz dwa piny. Kabelek dostępny w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giede Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 A ten kabelek 000 979 021 E nie będzie za cienki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikell Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Możesz kupić z przewodem przekroju 2.5mm nr 000 979 225 E koszt mniej więcej 19zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Dalej nie działają mi spryski i drąże temat. Dzisiaj rozebrałem nadkole i sprawdziłem połączenia kabli, wszystko jest OK. Sprawdziłem prąd na przewodach i wychodzi na to, że zamiast ok. 12v jest 4v i nie załącza pompki. Pompka sprawna, ma nr 3b7 955 681 czyli oryginał VW, po podłączeniu jej do zasilania od sprysków szyb załącza się. Co może być przyczyną takiego małego prądu? Uszkodzony MCE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikell Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Na to wychodzi, może masz jakiegoś znajomka o takim samym MCE, wtedy podmienisz i będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 No niestety, nie mam żadnego znajomego z modułem high. Wszystkie inne funkcję modułu działają bez zastrzeżeń, dziwne trochę żeby akurat ta funkcja spryskiwania reflektorów uszkodziła się sama z siebie. Jutro spróbuje coś podziałać, może wsadzę inny pin z grubszym przewodem czy coś podobnego. Wydaję mi się, że jak MCE byłby uszkodzony to by nie dawał w ogóle napięcia, a mój daje ale za małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A te 4V jest cały czas, czy jak próbujesz spryskać? Może coś z kodowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Mam pytanie do osób, które maja fabryczne spryski, badź dorezane na fabrycznym sterowaniu. Kiedy uruchamiamy sprysk szyby i trzymamy, to po powiedzmy 2 sekundach załącza się sprysk reflektorów. Jeśli przez dłuższy czas cały czas będę trzymał uruchomiony sprysk szyby, to czy sprysk reflektora też będzie działał czy wyłaczy się sam po jakimś czasie mimo wciąż działajacych sprysków szyby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A te 4V jest cały czas, czy jak próbujesz spryskać? Może coś z kodowaniem? 4v pojawia się jak załączam manetkę do sprysków. Z tego co mi wcześniej koledzy pisali to w B6 nie trzeba nic kodować. Wchodząc w grupę 13 mam error i nie mogę zmienić kodowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peelos Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 No niestety, nie mam żadnego znajomego z modułem high. Wszystkie inne funkcję modułu działają bez zastrzeżeń, dziwne trochę żeby akurat ta funkcja spryskiwania reflektorów uszkodziła się sama z siebie. Jutro spróbuje coś podziałać, może wsadzę inny pin z grubszym przewodem czy coś podobnego. Wydaję mi się, że jak MCE byłby uszkodzony to by nie dawał w ogóle napięcia, a mój daje ale za małe. Kurde bele, prawie to samo u mnie - kabel podlaczony na krotko (z miejsca zaraz przed modulem o koncowce F, czyli high), masa wpieta do brazowego kabla w pinie 7 ladnie spryski dzialaja, a po wpieciu do pinu 2 d*pa.. O co moze kurde chodzic, skoro nie ma adaptacji w B6?? Szkoda na krotko to podlaczac i bawic sie w dodatkowe 'opozniacze' skoro jest dobry modul teoretycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklon Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Siema A czy taki zbiorniczek podejdzie do AVF? NEW GENUINE AUDI A4 B6 3.2 LITRE LOWER WINDSCREEN WASHER BOTTLE 8E0 955 453 AM | eBay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 SiemaA czy taki zbiorniczek podejdzie do AVF? NEW GENUINE AUDI A4 B6 3.2 LITRE LOWER WINDSCREEN WASHER BOTTLE 8E0 955 453 AM | eBay ja mam taki w b6 avf z fabrycznym xenonem także powinien podejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam, koledzy ja też mam problem z pompką spryskiwaczy lamp :/ Pompka podłączona na krótko odpala, po podłączenie do MCE już nie. W MCE miałem pin 2 zajęty, był doprowadzony do zielonej kostki w słupku, i tam włączyłem kabel od pompki. W adaptacjach na kanale 013 mam 151 = 115 + 4 (czujnik deszczu) + 32 (spryskiwacze lamp). Przy przeprowadzaniu testu w punkcie, kiedy powinna działać pompka spryskiwaczy lamp nic się nie działa, na pinie 2 w MCE nie ma napięcia. W blokach pomiarowych, kanał chyba 13, w okienku od spryskiwaczy lamp mam cały czas OFF, nawet jak bardzo długo trzymam spryskiwanie szyby, światła oczywiście włączone :/ Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peelos Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jakaś plaga nie dających napięcia modułów? ;] Do tego nie mam gdzie i kiedy się wybrać do elektryka (może zna ktoś jakiegoś na końcu świata - za Łańcutem Może nam jakaś woda powłaziła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się