martinez Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam koledzy, zwracam się do Was jako do użytkowników marki Audi, a nie konkretnie modelu A4, mam ndzieję że wybaczycie i jakoś podpowiecie! Do żeczy, zaznaczam że mam już w swoim gronie skromnym jedną audiczkę A6 C4 2.8 w benzynce 174koniki i oczywiście w quattrowce. Gdy ją nabyłem powiedziałem sobie ze nastepne auto jakie kupie bedzie to Audi i na bank w quattro, a ze nie rzucam słów na wiatr tak sie stało nabyłem Audi i takie jak mi sie wyśniło czyli A8, kocham ja ze względu na komfort i moc, posiadam tą pierwszą z 94 roku 299koników oczywiście V8. Do rzeczy latałem nią od jesieni praktycznie i co? nadeszła zima!!! Nie wiem czym to jest spowodowane, czy przeniesieniem momentu obrotowego na osie, czy masa auta i to ze jest miękka, czy za twrde opony, niski profil (40), lub za małe obręcze (17") a być może za dużo mocy, lub coś z zawiechą jak tuleje lub coś w tym stylu. Wiem że mam problem. Auto gdy energicznie sie kręci kółkiem lub w samym mieście gdzie robi sie manewry wymagające 1 obrotu kierownicą lub wiecej nawet przy dużych prędkościach auto dosłownie jak przyklejone trzyma sie drogi nawet na lodzie, zero, dosłownie zero strachu, sytuacja się zmienia, gdy jedzie się po prostej, wtedy jadę jak obsr...y tym samochodem dosłownie czuję fakt że w mm ale czuję jak pupa mi ucieka i kontrując auto dosłownie wchodi w poślizg i z niego wychodzi pływa jak zdrowa łyżwiarka na lodzie, nie wiem z czego się to bieże tłumaczyłem sobie to na wiele sposobów ale w moim mniemaniu auto zachowuje sie nie naturalnie! Proszę pomóżcie bo nie jestem proffi jeśli chodzi o te akcje a może wam się coś rzuci na myśl co to może być! Z góry dzięki i pozdrawiam!!!
Gość O_M_G Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 nie masz przypadkiem z przodu niższego profilu opony lub bardziej wydartych opon?
martinez Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 właśnie nie, opony są identyczne na wszystkiech 4 obręczach :/ tym autem dosłownie nie da sie jeździć po prostej!
variocustoms Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Sprawdź zbieżność, nie powinno być takich objawów, jakie masz opony i jak stare ?
bakuś Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Może auto jest krzywe? Jest bezwypadkowe? Sprawdziłbym geometrię.
tomasz_gti Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 musisz jechać na stacje diagnostyczną i sprawdzić geometrie i zbieżność
vauxhall95 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 dokladnie albo geometria,zawiecha na tyle,albo auto przekoszone :polew:
andy_sky Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 mój kumpel miał podobnie auto zostawiało 4 ślady jeździło bokiem okazało się po zmierzeniu odległości kół że z jednej strony brakuje prawie 10 cm podłużnica zagięta po wypadku
zizel Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 wszystkie tuleje do sprawdzenia w tyle, bo objawy podobne.
martinez Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie no auto przekoszone nie jest, na tyle sie znam by to ocenić, tym bardziej ze sprawdzałem go od kazdej strony, sladow 4 tez nie zostawia, sprobuje z to zbieznoscią choc bez sniegu dobrze sie prowadzilo. Nic dzieki Panowie, sprobuje z tym zabiegiem
Rdzewek_RdK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Najpewniej będzie odwiedzić stację diagnostyczną, Odpalisz im na połówkę, a wszystko wyjdzie czarno na białym
sołtys85 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 U mnie w quattro jak wchodze w zakręty szczególnie jak ośnieżone uliczki osiedlowe pod kątem prostym to czuć jak d*pa chce sie wyrwać i wejść w poślizg. Jak moja kobieta jeździ to woli poruszać sie swoją vectrą bo jak doda za duzo gazu to koła tylko w miejscu zamielą a w audi to d*pa tylko czeka żeby przód wyprzedzić. Opony wszystkie jednakowe z produ co prawda bieżnika ze 2mm więcej. Mi to jakoś nie przeszkadza ale quattro powinno być w ogólnym rozumieniu bezpieczne a przyznaje, że trzeba dużo więcej doświadczenia niż w ośce. Może dlatego, że nie ma kontroli trakcji?
martinez Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 zrobie tak jak piszecie, na 1 ogień poleci zbiezność dziękoooffffka
ŁYSY44 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 jak będziesz na stacji to niech od razu sprawdzą tuleje
jaras231 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam! I jak tam kolego z tym rzucaniem? zdziałałeś coś? U mnie jest podobnie, ale na suchym jak mocno wcisnę gazu to tył lata lewo prawo i muszę kontrować Jak coś już wiesz na temat to prosiłbym o podzielenie się wiedzą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się