Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Ucieka płyn chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

od pewnego czasu ucieka mi płyn chłodniczy w szybkim tempie. czasami nawet w ciagu 500km potrafi wciągnac od max do min... oleju w zbiorniczku nei widać, na korku od oleju białego osadu nei widać...

jak wiczorem wstawie samochod rozgrzany do garazu i rano wyjeżdzam to pod silnikiem kaluża (no i to chyba własnie kałuza tego płynu ale jak właziłem pod samochod wczesneij to nigdzie nei widziałem tam żadnego białego osadu)

gdzie szukać przecieku?

z góry wielkie dzieki za pomoc

Opublikowano

Opaski, króćce, chłodnica. Jest wiele miejsc gdzie może lecieć. Tu nikt ci nie powie dokładnie. Wszystkie połączenia musisz sprawdzić sam.

Opublikowano

Pewnie króciec znając życie.

Opublikowano

no własnie ja po wężachsie przeleciałem i nigdzie nic nie widać. o który kruciec chodzi?

Opublikowano

Nie znam twojego silnika, ale będzie chyba podobnie jak w innych czyli króciec z tyłu głowicy.

Opublikowano

Podjedź do mechanika, niech zapnie pompkę na zbiorniczek.

Wpompuje Ci trochę atmosfer i zaraz zobaczysz gdzie cieknie :)

Opublikowano

ok tak chyba zrobie bo organoleptycznie nigdzie nei widać wycieku

Opublikowano

ok tak chyba zrobie bo organoleptycznie nigdzie nei widać wycieku

Tym bardziej jak na dworze jest mokro, a pod silnikiem masz osłonę.

Podjedziesz do mechanika, za 5 minut będziesz widział strugę wody, a to zlokalizować potrafi już nawet dziecko. :)

Opublikowano

ja nie mam u siebie osłony :) dlatego widze ta kałuże w garażu :)

Opublikowano

jak wiczorem wstawie samochod rozgrzany do garazu i rano wyjeżdzam to pod silnikiem kaluża (no i to chyba własnie kałuza tego płynu

Woda może być z lodu lub śniegu który w czasie jazdy wlepia się pod auto :wink4: najlepiej jakbyś w to miejsce gdzie jest kałuża dał jakąś miskę i wtedy zobaczysz jaki to płyn i mniej więcej będziesz wiedział gdzie szukać wycieku. Jakby z mechanikiem nie wypaliło to wjedź na kanał, odpal silnik i szukaj, ja kiedyś tak znalazłem :cool1:

Opublikowano

dzisiaj polozyłembiałe szmaty pod silnik w garazu i zobacze gdzie bedzie różowo :D:D:D do mechaniora jutro jade moze mi sie uda zeby od reki mnie przyjeli :)[br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 20:43_________________________________________________winny był kruciec który w 2.0T FSI znajduje sie z tyłu silnika nad skrzynią biegów :D:D:D dojscie przeje... troche no ale udało sie... lusterko kosmetyczne pomogło w namierzeniu wycieku <HAHAHA>

wszytskiem wielkie dzieki za pomoc/pozdro

Opublikowano

Łukasz zawsze ma rację :hi:

Opublikowano

mi tez ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, jest ponizej minimum, a było zalane do max. brat znalazł ze to jakis oring przepuszcza i trzeba go wymienic. chce kupic płyn borygo czy to dobry wybór bedzie? bo wczesniej był taki dolewany

Opublikowano

wymień płyn i zalej koniecznie G12 . nie jest wykluczone ze to przez to borygo padł oring

Opublikowano

ja uzywam w swojej plyn Valvoline cooling warther max file, przewyzsza wszystkie normy producentow ;) i malenka smiga jak ta lala;)

Opublikowano

petrygo,borygo to płyny jeszcze z epoki komunizmu lej G12+

Opublikowano

Teraz w ASO jest już G12++ i raczej tylko taki dostaniesz ale jest to następca G12 i G12+ i śmiało je zastępuje i można go też dolewać do poprzedników

Opublikowano

no ok a w dobrym motoryzacyjnym sklepei nie spotka takiego? poza tym czy ten G12++ mozna tak samo rozcienczac, tzn 3 l płynu i 3 litry wody destylowanej? i czy do adp wchodzi 6 litrów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...