posti_a6 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 witam od pewnego czasu ucieka mi płyn chłodniczy w szybkim tempie. czasami nawet w ciagu 500km potrafi wciągnac od max do min... oleju w zbiorniczku nei widać, na korku od oleju białego osadu nei widać... jak wiczorem wstawie samochod rozgrzany do garazu i rano wyjeżdzam to pod silnikiem kaluża (no i to chyba własnie kałuza tego płynu ale jak właziłem pod samochod wczesneij to nigdzie nei widziałem tam żadnego białego osadu) gdzie szukać przecieku? z góry wielkie dzieki za pomoc
Labiel Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opaski, króćce, chłodnica. Jest wiele miejsc gdzie może lecieć. Tu nikt ci nie powie dokładnie. Wszystkie połączenia musisz sprawdzić sam.
posti_a6 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 no własnie ja po wężachsie przeleciałem i nigdzie nic nie widać. o który kruciec chodzi?
Labiel Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie znam twojego silnika, ale będzie chyba podobnie jak w innych czyli króciec z tyłu głowicy.
Nosfer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Podjedź do mechanika, niech zapnie pompkę na zbiorniczek. Wpompuje Ci trochę atmosfer i zaraz zobaczysz gdzie cieknie
posti_a6 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 ok tak chyba zrobie bo organoleptycznie nigdzie nei widać wycieku
Nosfer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 ok tak chyba zrobie bo organoleptycznie nigdzie nei widać wycieku Tym bardziej jak na dworze jest mokro, a pod silnikiem masz osłonę. Podjedziesz do mechanika, za 5 minut będziesz widział strugę wody, a to zlokalizować potrafi już nawet dziecko.
posti_a6 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 ja nie mam u siebie osłony dlatego widze ta kałuże w garażu
WinterOOOO Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 jak wiczorem wstawie samochod rozgrzany do garazu i rano wyjeżdzam to pod silnikiem kaluża (no i to chyba własnie kałuza tego płynu Woda może być z lodu lub śniegu który w czasie jazdy wlepia się pod auto najlepiej jakbyś w to miejsce gdzie jest kałuża dał jakąś miskę i wtedy zobaczysz jaki to płyn i mniej więcej będziesz wiedział gdzie szukać wycieku. Jakby z mechanikiem nie wypaliło to wjedź na kanał, odpal silnik i szukaj, ja kiedyś tak znalazłem
posti_a6 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 dzisiaj polozyłembiałe szmaty pod silnik w garazu i zobacze gdzie bedzie różowo :D:D do mechaniora jutro jade moze mi sie uda zeby od reki mnie przyjeli [br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 20:43_________________________________________________winny był kruciec który w 2.0T FSI znajduje sie z tyłu silnika nad skrzynią biegów :D:D dojscie przeje... troche no ale udało sie... lusterko kosmetyczne pomogło w namierzeniu wycieku <HAHAHA> wszytskiem wielkie dzieki za pomoc/pozdro
agusia59 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 mi tez ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, jest ponizej minimum, a było zalane do max. brat znalazł ze to jakis oring przepuszcza i trzeba go wymienic. chce kupic płyn borygo czy to dobry wybór bedzie? bo wczesniej był taki dolewany
posti_a6 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 wymień płyn i zalej koniecznie G12 . nie jest wykluczone ze to przez to borygo padł oring
Rafal-L Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 ja uzywam w swojej plyn Valvoline cooling warther max file, przewyzsza wszystkie normy producentow i malenka smiga jak ta lala;)
agusia59 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 sory miałam napisac petrygo,a nie borygo
ryszard1961 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 petrygo,borygo to płyny jeszcze z epoki komunizmu lej G12+
agusia59 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 z instrukcji wyczytałam ze leje sie 3 litry tego G12 (bez plusa) i 3 litry wody. prawda to?a czym sie rózni G12 od G12+?
ryszard1961 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Teraz w ASO jest już G12++ i raczej tylko taki dostaniesz ale jest to następca G12 i G12+ i śmiało je zastępuje i można go też dolewać do poprzedników
agusia59 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 no ok a w dobrym motoryzacyjnym sklepei nie spotka takiego? poza tym czy ten G12++ mozna tak samo rozcienczac, tzn 3 l płynu i 3 litry wody destylowanej? i czy do adp wchodzi 6 litrów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się