pajakleon97 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 odkad zaczely sie mrozy zaczal strasznie duzo palic powyzej 10l w miescie turbina jest zapieczona wymaga wyczyszczenia i kat wtrysku jest przestawiony czy to przez to? bardzo wolno sie tez nagrzewa moze to termostat? prosze o porade z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 dlugie trasy robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 W ogóle zagrzewa się do 90oC :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 napraw wszystko - ale stawiam na termostat jako główną przyczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 no jak nie daje nadmuchu na HI i mniej niz 3 kreski to sie zagrzewa do 90. nie robie samo miasto po ok 20KM , no trzeba bedzie jak fundusze jakos wpadna ale teraz nowy rok to ciezko wszystkiego najlepszego[br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 19:41_________________________________________________ale co przez termostat by duzo palil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 ostatnio zmienialem u siebie termostat, robie tylko trasy (ok 120 km dziennie) a spalanie mialem wyższe o 1L , po wymianie znow jest miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 te motorkiu lubią przeloty tak pisali mi koledzy z forum i z własnego doświadczenia jakie miałem ostatnio tzn palił więcej, brak ogrzewania wymieniłem termostat na pierwszy raz był wahler i płukanie nagrzewnicy pomogło ale oddałem go do sklepu i zakupilem ori po tej operacji i po wymianie czujnika cieczy <wcześniej był wag> teraz w mieście w granicach 7,8/100k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Najpierw VAGiem sprawdź temperatury (szczegóły w dziale diagnostyka). Powodem może być walnięty czujnik, który podaję za niską temperaturę do ECU i ten "podaje" większą dawkę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Norbert sprawdz po ilu kilometrach osiągasz 90 stopni na zegarze przy włączonym ogrzewaniu mój też teraz więcej spala niestety jest zima ja mam wszystko sprawne a też spalił tyle że masakra odcinki robię 12 km do pracy.Termostat tylko oryginał koło astry ul.Szybowcowa w rs serwis 130 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Kolego na takiej trasie-10km w miescie w zimie to nie licz na mitologiczne 5l tez mam AFN tylko z Q i w zimie to min 9l w miescie a robie dystanse nie wieksze jak 10km... Zrob jak pisal edmondo-najpierw Vag i logi do stosownego dzialu do analizy a potem wymiana czujnikow i czyszczenie turbin. U mnie pokazywal przegrzanie (do 110 na desce), mecher ze trzeba wymienic uszczelke pod glowica a skonczylo sie na blednym wskazaniu czujnika o symbolu bodajze G2 (ten co daje wartosc na deske rozdzielcza). Sprawdz na klimatroniku temp cieczy chlodzacej http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 gdybys nie wiedzial jak sie za to zabrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Panowie U mnie z kolei nienagrzewa się do 90 st. i ci 1,5 tyg dolewam płynu do chłodnicy ale nie widzę aby gdzieś wyciekał. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie? Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin85 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 mi zima 1z zuzywa ok 8l ON... wczesniej palil prawie 9 ale po wymianie termostatu spalanie sie obnizyo. CLIMATRONIC pokazywal temp 70-73 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ,,otwarty" termostat i spalanie od razu w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 czujnik mam nowy wymieniony przez przypadek wlasciwie [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ja robiie 10 km w jedna strone to czasami dojdzie do 90 czasami nie jak dojade przy wylaczonym a przy wlaczonym to nieraz wogole nie dochodzi a Tobie ile wychodzi spalanie? Spalanie teraz dużo za dużo jakieś ponad 700 km na pełnym zbiorniku ale go trochę przegoniłem ze względu na turbinkę i też dlatego tak skotłował paliwa normalnie latem 850- 900 km do zapalenie się rezerwy robię kurde a mi gdzies ze 400 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 na całym zbiornika to nie możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 no powaznie sam w szoku jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 musiałby palic grubo ponad 10 litrów ;D chyba cos Ci sie pomylilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ja wiem co to jest olej napędowy podrożał i więcej trzeba kasy wydać na tankowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się