abdul81 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 0,1 bara [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:45_________________________________________________po kilku odpaleniach silnika za którymś razem było znowu dobrze a po ponownym odpaleniu znowu lipa i na razie tak cały czas [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:47_________________________________________________tak myślę że wpada w awaryjny np od czujnika temp. ale dlaczego wyskakuje błąd pedału gazu[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:48_________________________________________________błąd czujnika temperatury juz nie wyskakuje teraz pojawia sie tylko błąd czujnika położenia pedału gazu więc chyba to do wymiany bo nie otwiera całej przepustnicy. Teraz doładowanie wynosi ok 0,5 bar a czasami tylko 0,1 a raz nawet na chwile sie naprawił :> tak czy siak pierwsza awaria sie zaczeła
moskal Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 0,1 bara [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:45_________________________________________________po kilku odpaleniach silnika za którymś razem było znowu dobrze a po ponownym odpaleniu znowu lipa i na razie tak cały czas [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:47_________________________________________________tak myślę że wpada w awaryjny np od czujnika temp. ale dlaczego wyskakuje błąd pedału gazu[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:48_________________________________________________błąd czujnika temperatury juz nie wyskakuje teraz pojawia sie tylko błąd czujnika położenia pedału gazu więc chyba to do wymiany bo nie otwiera całej przepustnicy. Teraz doładowanie wynosi ok 0,5 bar a czasami tylko 0,1 a raz nawet na chwile sie naprawił :> tak czy siak pierwsza awaria sie zaczeła jesli to czujnik pedału to Bogu dziekuj chłopaku
abdul81 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 no mam taką nadzieję bo taki błąd cały czas wyskakuje teraz a i obroty na postoju są większe o jakieś 250 i falują
Nosb Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 To raczej nie pada (bynajmniej nie slyszalem zeby komus padl ) A zobacz panie ten trojnik moze spadl albo pekl ?
abdul81 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 a to dlaczego wyskakiwał by błąd położenia pedału gazu ? [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 02:46_________________________________________________Nosb dzwoniłem do ciebie wczoraj ale dodzwonic sie :polew:to jak wygrac w totolotka
kasku22 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 nie odbierał bo to wkoncu jego motorownia i jego robota :gwizdanie:
abdul81 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 no no ciekawe komu teraz swapuje ale spoko problem naprawiony. Dzisiaj mnie przerosło bo doładowanie znowu spadło na zero i zacząłem szukać. Porozbierałam to i owo i okazało się ze delikatnie poluzowały się wtyczki pod kompem od pedału gazu i jeszcze od czegoś. A ja dwa dni sie męczyłem na doładowaniu olbo 0,5 albo 0,1bara Teraz znowu zaindala... swoja drogą dwa dni w niedoborze mocy znowu sprawiły wielka frajdę z jazdy na sprawnym doładowaniu a już nie czerpałem aż takiej frajdy z przyspieszenia ale pewnie dwa dni sie pojeździ i znowu będzie mało :>
Gość Damian A4 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 2.7BiT fajny motor ale strasznie awaryjny a raczej trudny do ogarnięcia
Gracjan Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Strasznie dużo rzeczy może się popsuć.....
moskal Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 No nie jest taki awaryjny , dajcie spokój , zalezy od sztuki
Buba Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 2.7BiT fajny motor ale strasznie awaryjny a raczej trudny do ogarnięcia problemem jest to że mało kto potrafi go ogarnąć bo to nie 1.9t silnik jak każdy inny
Gość Damian A4 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 2.7BiT fajny motor ale strasznie awaryjny a raczej trudny do ogarnięcia problemem jest to że mało kto potrafi go ogarnąć bo to nie 1.9t silnik jak każdy inny Zdecyduj sie o co Ci chodzi Albo 1.8t albo 1.9 Tdi [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 20:34_________________________________________________Z resztą wolałbym 2.7BiT niż 2.5 Tdi
kasku22 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 no mi nie swapuje ona niestety tylko tam zarasta
abdul81 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 awaryjny czy nie teraz jak juz zmieniłem to tylko się modlic żeby nie... tak czy siak każdy sie kiedys psuje a w tym wrażenia z jazdy niezapomniane a za części zapłaci się karta maestro no mi nie swapuje ona niestety tylko tam zarasta no jak ja swoja odbierałem to już trawa go zarosła do połowy drzwi ale myślałem że wyciągnał kosiarkę i że już twoje sie robi a może po prostu Daniel części z twojego do mojego założył i teraz nie ma co wsadzić do ciebie ale jak zeswapuje to będzie to najbardziej niepozorny sleeper na świecie hehe - nawet go nie myj Jak w kazdym... No widzisz i pier**la pierdoła ale juz nerwów naszarpała
kasku22 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 raczej niepozorny juz nie bedzie bo juz przod caly od rsa bedzie :gwizdanie: a reszte ogarne u siebie...chociaz w tym tempie to mu wysle tam cale body i poskłada moze z tym by mu szybciej zeszlo.ale jest nadzieja od jutra ma sie za nia zabrac ty w swojej zdarzysz upalic do reszty sprzeglo a moja w rozsypce bedzie a wstawilem predzej niz ty
abdul81 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 a no widzisz u mnie też dłużej zeszło niż miało ale tak to już jest u niego z czasem... no staram sie nie upalać sprzęgła i wkładam mu dopiero po delikatnym ruszeniu bo najpierw muszę zainwestować w hamulce .. tył 300mm już zarezerwowane mam :> jezcze tylko przód bo to z 1.8t nie hamuje :no: no też myślę nad body rs ale troche bedzie to kosztowało więc na razie technicznie ogarnę wszystko a potem na body będę zbierał
Rekomendowane odpowiedzi