Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Co oznacza ten błąd???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

takie cos mi wyskoczyło, podejrzewam ze pada wtrysk sterujący???

00542 czujnik skoku iglicy G80, spodradyczny??

narazie slinik chodzi ok,.

dzieki za info

Opublikowano

:good:

no ok, ale co to oznacza dla silnika????

Opublikowano

A kontrolka swiec zarowych ci przy tym swieci?

Dziwne troche, ze chodzi normalnie bo skoro jest uszkodzony lub nie laczy gdzies to kat wtrysku tez jest nie prawidlowy. Przy uszkodzonym czujniku bedzie w logach 004 wartosc 0 pokazywal. Podepnij VAG i sprawdz.

Opublikowano

A kontrolka swiec zarowych ci przy tym swieci?

Dziwne troche, ze chodzi normalnie bo skoro jest uszkodzony lub nie laczy gdzies to kat wtrysku tez jest nie prawidlowy. Przy uszkodzonym czujniku bedzie w logach 004 wartosc 0 pokazywal. Podepnij VAG i sprawdz.

no własnie tez o tym czytałem w wielu wątkach no i kazdemu auto niedomaga jak sie ten bład dzieje, u mnie jest ok, robiłem logi ale grupy 4 niestety nie, jedyne co wyszło, to to ze turbo mało daje od dołu, ciagnie dopiero od 2.3 obrotów, no i wydaje mi sie ze wiecej pali, poza tym pracuje równo i normalnie,.

grupę 004 robic dynamicznie???

Opublikowano

Nie, zrob 004 statyczna i 004 BS

Opublikowano

przenies wątek do diagnostyki ,

Opublikowano

sprawdziłem grupe 004 , statycznie, pokazuje 0, nic sie nie zmienia nawet jak obroty sie zmieniają,

rezystancja poza skalą miernika, znaczy wtrysk padł.

tylko dlaczego silnik chodzi normalnie,.??

znaczy normalnie??? nie do końca troche gorzej odpala, więcej pali, i na innych logach wychodzi że turbo od dołu za mało daje???

Cóż z poniedzialku szukam wtrysku, czy koś wie jaka cena za używkę, no i czy przekładać moją końcówkę???

pozdr

Opublikowano

Jest prosta i dosc skuteczna metoda sprawdzenia wtrysku sterujacego.

Sciagasz przykrywke silnika, ktos inny wsiada do auta i trzyma go na stalych obrotach ok. 2500.

Ty stukasz lekko po obudowe wtrysku sterujacego (np. rekojescia srubokreta, tylko nie wal jak mlotem )

Jezeli auto zacznie przerywac (obroty silnika) to wtrysk do wymiany.

Wtrysk sterujacy siedzi w prawym rzedzie (w kierunku jazdy, czyli jak stoisz przed autem i patrzysz na silnik to w lewym rzedzie) srodkowy wtrysk ( ten z kablem).

Opublikowano

Jest prosta i dosc skuteczna metoda sprawdzenia wtrysku sterujacego.

Sciagasz przykrywke silnika, ktos inny wsiada do auta i trzyma go na stalych obrotach ok. 2500.

Ty stukasz lekko po obudowe wtrysku sterujacego (np. rekojescia srubokreta, tylko nie wal jak mlotem )

Jezeli auto zacznie przerywac (obroty silnika) to wtrysk do wymiany.

Wtrysk sterujacy siedzi w prawym rzedzie (w kierunku jazdy, czyli jak stoisz przed autem i patrzysz na silnik to w lewym rzedzie) srodkowy wtrysk ( ten z kablem).

dzieki za podpowiedzi, to jest ostatni o lewej na 3cim cylindrze.

juz wiem ze jest padnięty, jutro poszukiwania nowego,.

może ma ktoś numer tego wtryskiwacza??

Opublikowano

dzieki[br]Dopisany: 09 Styczeń 2011, 13:16_________________________________________________znalazłem używany wtrysk, za dobre pieniądze ale niestety z literka E na koncu numeru,

z tego co wiem rzadko zdarzały sie takie w pierwszych AKE, 180kucy, pytanie czym sie róznia od tego co ja powinieninem mieć, czyli z B,.

a tak nawiasem rezystancja tego co mam jest ok 95 ohm, ten zepsuty nic nie pokazuje,???

Opublikowano

Roznica jest w np: w rodzajach silnikow w ktorych byly stosowane, skrzynie biegow (automat, manual) emisja spalin (euro2, euro3).

Sa niby takie same z budowy ale roznia sie tym jak rozpylaja. Jezeli masz u siebie "B" to takiego musisz tez szukac.

Opublikowano

Roznica jest w np: w rodzajach silnikow w ktorych byly stosowane, skrzynie biegow (automat, manual) emisja spalin (euro2, euro3).

Sa niby takie same z budowy ale roznia sie tym jak rozpylaja. Jezeli masz u siebie "B" to takiego musisz tez szukac.

a co jak wymieni się koncówke od mojego, wydaje mi sie ze sam korpus razem z cewką bedzie taki sam????[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 08:09_________________________________________________w tym watku piszą że E podejdzie do A6 przedliftowego

http://www.a6klub.pl/printview.php?t=2299&start=0

u nas też w jednym w watków znalazłem że własnie E idzie do A6 z 2000 roku, ???

Mechanik w duzym serwisie diesla tez twierdzi że bedzie ok, trzeba tylko sprawdzić jak rozpyla, jak słabo to trzeba moja końcówkę założyć,.

aaa no i ten co kupiłem ma taką samą kostkę, te nowsze maja kostki półokrągłe,.?????

Opublikowano

Roznica jest w np: w rodzajach silnikow w ktorych byly stosowane, skrzynie biegow (automat, manual) emisja spalin (euro2, euro3).

Sa niby takie same z budowy ale roznia sie tym jak rozpylaja. Jezeli masz u siebie "B" to takiego musisz tez szukac.

a co jak wymieni się koncówke od mojego, wydaje mi sie ze sam korpus razem z cewką bedzie taki sam????[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 08:09_________________________________________________w tym watku piszą że E podejdzie do A6 przedliftowego

http://www.a6klub.pl/printview.php?t=2299&start=0

u nas też w jednym w watków znalazłem że własnie E idzie do A 6 z 2000 roku, ???

Mechanik w duzym serwisie diesla tez twierdzi że bedzie ok, trzeba tylko sprawdzić jak rozpyla, jak słabo to trzeba moja końcówkę założyć,.

aaa no i ten co kupiłem ma taką samą kostkę, te nowsze maja kostki półokrągłe,.?????

wazne sa jeszcze cisnienia jak sa takie same to zakładaj , zreszta załóż sprawdz jak auto jezdzi i zadzwon do witka i sie go zapytaj on bedzie wiedzial , pozdro
Opublikowano

witajcie,

zamontowany został ten z E, sprawdzany na cisnieniach delikatnie w lepszym stanie niż ten co został wyjęty, cekawostka jest taka że na tym co wymontowałem znajduje sie B i obok E, jedyna róznica jest taka że o milimetr jest przesuniety kanał w którm siedzi o-ring, ale otwór w głowicy jest długi jeszcze z duzym zapasem,

autko pracuje normalnie, wreszcie moc wróciła, jedynie korekcje na tym wtrysku są ok 1.5 mg/suw, ale to dlatego że troszke jest w lepszym stanie.

pozdro[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 15:23_________________________________________________witam po przerwie,.

udało mi sie zdobyc wtryskiwacz taki jak powinien byc czyli z literką B z pewnego auta, w którym padła pompa wtryskowa,.

na mierniku normalnie ok 100 ohm, po załozeniu niby wszystko ok, ale cos telepało silnikiem, załączm vaga a tam ZONK, wtrysk raz pokazuje wartosć raz nie, i wtedy nastawnik w pompie głupieje próbujac to nadrobić, juz wiem dlaczego padła pompa w tym drugim aucie.,

czy ktos z Was spotkał sie z takimi objawami padajacego wtrysku, błedów nie wywala, miernik ok, a na vagu głupieje, np na BS w grupie 004 pokazuje co chwilę wartość np late 2 ZGMP a zmienia na 0 i tak co chwilę, przeody sprawdzone,.

pozdr

szukam innego wtryskiwacza, wiem nowy najlepsze wyjscie, ale za duzo kosztuje,.

Opublikowano

Witam

Podepnę się do tematu na moim wtrysku sterującym rezystancja wynosi 540 Ohm , czy miał ktoś taki przypadek, vag pokazuje ( 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY), kabel nigdzie nie przetarty chyba ze pod pokrywą zaworów został uszkodzony ?

Pozdarwiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...