dario30 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam. Prosze o analize logow. Silnik AHU po chipie. Od jakiegos czasu duze spalanie paliwa okolo 8 l/100 km. Silnik dobrze pracuje, dobrze przyspiesza. Wymienilem zawor EGR i przeplywke, oraz poprawilem kat wtrysku(bylo 25, jest 50). Jedynie co mnie niepokoi to okopcona rura wydechowa okolo 10 mm ponad krawedz rury. Prosze o analize logow. Grupy: 011,013,001 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31587.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31588.html Grupy: 001,004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31589.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31590.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31591.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31592.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31593.html
LAKIER88 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 temperatura po rozgrzaniu osiąga 90 stopni i stoi w miejscu bo może ci sie nie dogrzewa silnik? Termostat wtedy do wymiany lub czujnik cieczy chłodzącej. Jesli silnik jest nie dogrzany do 90 stopni pali więcej paliwa zwróc na to uwagę dodam ze nie zaleznie od pogody ma osiagac taka temp.
dario30 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 wszystko jest ok, termostat wymienilem rok temu(70 zl), czujnik temperatury 6 miesiecy temu FEBI, swiece dogrzewania plynu chlodzacego 1 miesiac temu.
Narcyz 35 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Te logi chyba są robione na II biegu na podwórku ?
wiktorsam Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Logi zrobione tragicznie ... Logujemy każdą grupę osobno. Po logach nic nie widać niepokojącego. Jeszcze powiedz że te 8 litrów po mieście Mój zjarał ostatnio 9.2 po mieście i nie widzę w tym nic niepokojącego zima, krótkie trasy, nie gaszenie na postojach, szaleństwa na ręcznym i robi się spalanko
dario30 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 nie zawsze jest mozliwosc zrobienia logow kazdego osobny jak psiarnia wszedzie jezdzi, logi zrobiono na 3 biegu kolego Narcyz[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 17:38_________________________________________________dzieki koledzy, nie wszyscy naraz
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 liczysz na naszą pomoc/rade, logi na odwal się wiec czegoś nie rozumiem.. statycznych i basic setting nie mogłeś zrobić jak należny przeczytaj kilka razy ten wątek i wstaw logi jak należy(każdy pojedynczo ró: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html a ile palił wcześniej? okopcona końcówka rury to normalna sprawa w zimie, dla jednego 8L to normalka, a dla drugiego to kosmiczna ilość no ale jest tyle czynników różniących że szkoda gadać
davidoati Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 kolego to wcale nie jest niepokojący wynik.. No chyba że na trasie, mamy zime..
dario30 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 generalnie bierze litr wiecej na 100 km, jezdze max 2500 rpm, nie wiem co jest nie tak, martwi mnie tez log 8 grupa (2961 rpm, 40.4mg/R 41.4mg/R 39.4 mg/R), dolaczam logi z BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31701.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31702.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/d.gerblich_31703.html
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 a przy zmianie biegów i pałowaniu teraz bardziej nie dymi z rury? nie zauważyłeś czegoś takiego? zrób kilka logów 013
dario30 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 szwagier ostatnio za mna jechal i mowil, ze jak go wyprzedzalem to troche kopcil, logi postaram sie zrobic jutro
przemik Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 No wlasnie bedą jutro porzadnie wykonane kompletne logi - zapraszam ponownie Kłodeczka
Rekomendowane odpowiedzi