vauxhall95 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 na rurze z kolektora ssacego do IC ,mogl skonczyc swoj zywot i beda takie objawy.
czester Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 A to wiem gdzie a czy to nie jest czasem czujnik ciśnienia doładowania ? Da się go jakoś zdiagnozować czy tylko podmianka ?
vauxhall95 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 tak map sensor-czujnik cisnienia doladowania,podmien najlepiej,a koszt nowego jakis tam przerazajacy nie jest
czester Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 Ok Już nam się skończyły pomysły co może być przyczyną, a zapomnieliśmy o tym czujniku. Jak znajdziemy pacjenta do przeszczepu, to dam znać czy to to.
ciahciah Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 zrób osobno logi dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki wyczyść kolektor ssący i IC
Piargi Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Witam, przy log 003 auto miało takie samo przyspieszenie jak z podpiętą gruszka, przy 011 inne auto - szedł powoli. 003 Dopisany: 25 Marzec 2011, 20:37_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/piargi_40689.html 011[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 20:38_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/piargi_40688.html 003
ciahciah Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 albo masz za bardzo skróconą sztangę albo turbo jest źle złożone, ja obstawiam złe złożenie, pisałeś że byłą wymiana turbo, jeżeli to był jakiś tam zakład to reklamuj to bo albo trafiłeś na partaczy albo oszustów którzy zrobili to specjalnie żeby turbo padło ci po 20tys km możesz dla pewności skrócić sztangę o 10obr i zrobić jeszcze raz loga bez wężyki 011, to nas upewni czy źle złożone turbo czy sztanga za bardzo skrócona, przed logiem zaznacz sobie ustawienie sztangi żeby potem wrócić do pierwotek pozycji, w 011 złapałaś tryb awaryjny stąd szedł powoli
Piargi Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Pozwolę sobie wkleić zdjęcie, może to coś rozjaśni http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4f47855ad611b1e.html Jeśli chodzi o firmę to turbo było regenerowane w http://inter-turbo.pl/O_Firmie
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 logi robi się od 1500obr do 4200obr i tak masz robić, może dla ciebie to żadna różnica ale przy analizie logów ogromna ładna fotka, rozjaśniła mi wystarczająco dużo.., daj znać jak podmienisz sensor
Piargi Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Podmiana czujnika cisnienia doladowania i n75 nic nie dała,dzisiaj okazalo sie ze gruszka jest zle ustawiona. Panowie ustawili gruszke i teraz auto rozpedza sie do 145 km/h na 4 biegu i do 170 na 5 biegu po czym wchodzi w tryb awaryjny, na 3 logi idealne. Jutro kolejne podejscie i wymiana gruszki moze to w koncu rozwiaze problem.
czester Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Chodziło o to, że na 3-ce nie łapał notlaufa, a na 4 i 5 już tak.
Piargi Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Problem jak byl tak jest na 100% nie jest to n75 i nowa gruszka tez nic nie zmienila. Log zrobiony na 3 biegu http://vaglog.rtnet.pl/piargi_41279.html i log na 5 biegu prz 130 km/h http://vaglog.rtnet.pl/piargi_41280.html
ciahciah Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 albo masz za bardzo skróconą sztangę albo turbo jest źle złożone, ja obstawiam złe złożenie, pisałeś że byłą wymiana turbo, jeżeli to był jakiś tam zakład to reklamuj to bo albo trafiłeś na partaczy albo oszustów którzy zrobili to specjalnie żeby turbo padło ci po 20tys km powiem ci ze jesteś pierwsza osobą która mi się wydała mało miła, a tekst "Pozwolę sobie wkleić zdjęcie, może to coś rozjaśni" całkiem mnie zniechęcił..
przemik Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Wszelkie wycieczki osobiste spowodują ze posle ten wątek na zieloną trawke. Dziekuje za uwage. Co do tematu. Na tym "nowym zestawie" regulacja cisnienia doladowania lezy na obie lapatki. Juz lepiej bylo na starej sprezarce.
Piargi Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP TIME ? ? STAMP /min mbar mbar 0 2310 1948 1978 0 2415 1948 1958 0 2499 1948 1948 1 2583 1948 1948 1 2667 1907 1938 2 2772 1897 1948 2 2856 1887 1948 3 2940 1866 1948 3 3024 1856 1927 4 3129 1836 1907 4 3192 1815 1876 4 3276 1795 1846 5 3360 1836 1846 5 3423 1825 1866 6 3486 1713 1846 6 3549 1672 1734 7 3612 1662 1693 7 3654 1621 1683 8 3717 1611 1652 8 3759 1611 1652 9 3822 1601 1652 9 3864 1601 1642 10 3906 1591 1632 10 3969 1581 1632 11 4011 1774 1632 11 4053 1754 1734 11 4116 1693 1754 12 4158 1672 1713 12 4200 1652 1683 13 4242 1540 1662 13 4263 1387 1519 14 4263 1366 1397 14 4284 1377 1346 14 4284 1377 1346 [br]Dopisany: 22 Październik 2011, 15:27_________________________________________________Witam, czy logi sa poprawne?
ciahciah Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 log do niczego, przeczytaj cały temat bo pisałem jak masz robić logi, dodatkowo do powiem że pedał gazu masz wcisnąć mocno do dechy, nie zaszkodzi jak wciśniesz z całej siły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się