kileeer Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Jaki klucz do przewodów w AWX? 13 i 15 jak dobrze sprawdzam wg nowych przewodów ATE
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Ten taki śmieszny tak? http://allegro.pl/klucz-do-przewodow-hamulcowych-11-13-11-13-i1467419827.html#gallery
kileeer Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Ten taki śmieszny tak? http://allegro.pl/klucz-do-przewodow-hamulcowych-11-13-11-13-i1467419827.html#gallery Ten taki śmieszny tak? http://allegro.pl/klucz-do-przewodow-hamulcowych-11-13-11-13-i1467419827.html#gallery no takim byłoby wygodnie odkręcić a jak nie takim to zostaje tylko płaski.
Dev Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 młody mogłeś powiedziec, zapakowałbym ci ten klucz do tej 61kg paczki :polew: kupiłes juz te przewody ? masz foto ?
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Taa przewody już dawno przyszły, a dzisiaj wylądowały na przodzie auta A fota samochodu (oczywiście jak to w tym kraju bywa, zaczął padać deszcz...) Before: After:
Dev Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 qurwa moglismy poczekac na 345mm zestaw :mysli: :mysli: pod tą felą jest jeszcze sporo miejsca mocno sie umęczyłeś z tą blachą ?????
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Niee, potem już jak mi ojciec pomógł to bez problemu weszło A na zestaw 345 nie mam kasy Daj spokój kur.. już nic nigdy z Polski żadnym kurierem nie wysyłam, buraki takie, że masakra, wolę poczekać aż ktoś ode mnie będzie jechał
Dev Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 zestaw na 345mm byłby jakies 250-300zł droższy a co nie tak z tym kurierem ????
spetsnaz Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 My dziś z boberkiem przejechaliśmy się w drugą stronę Wczoraj przyszła paczka i dziś zaczęliśmy montować większe hamulce w jego A6 i wyszła pupa.. Po założeniu nowych tarcz 321mm okazało się że zaciski są z najmocniejszej A6 C6 3.0TDI (240KM), czyli 347mm. Po podmienieniu jarzm z drugiego kompletu 320mm wszystko spasiło, ale felga 16" wchodziła na styk.. trzeba było zdjąć ciężarki wyważenia. Chce się ktoś wymienić samymi jarzmami? Jarzma 347 za 321?
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 zestaw na 345mm byłby jakies 250-300zł droższy a co nie tak z tym kurierem ???? Dzwonili do mnie, że 10 euro dopłacić za paletę a dzisiaj kurier przyjechał bez palety i jeszcze sobie doliczył 10 euro nie wiem skąd... Mówię k**wa no co jest, miało być 110 euro a ty mi mówisz, że 120 i jeszcze mi nie przywiozłeś palety za którą zapłaciłem... - A ja nie wiem bo eee. aaaa, no ja tylko kierowca jestem....
Dev Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 My dziś z boberkiem przejechaliśmy się w drugą stronę Wczoraj przyszła paczka i dziś zaczęliśmy montować większe hamulce w jego A6 i wyszła pupa.. Po założeniu nowych tarcz 321mm okazało się że zaciski są z najmocniejszej A6 C6 3.0TDI (240KM), czyli 347mm. Po podmienieniu jarzm z drugiego kompletu 320mm wszystko spasiło, ale felga 16" wchodziła na styk.. trzeba było zdjąć ciężarki wyważenia. Chce się ktoś wymienić samymi jarzmami? Jarzma 347 za 321? Robert, nie ma z tym zadnego problemu dajesz komuś te jarzma na frezarkę i "przesuwają" otwór o 1-1.25mm wchodzi wszystko na 345mm tarcze zadne "rydzyko", przerabiałem w ten sposób juz kilka kompletów jak nie było zestawów od S4-ki
spetsnaz Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Robert, nie ma z tym zadnego problemu dajesz komuś te jarzma na frezarkę i "przesuwają" otwór o 1-1.25mm wchodzi wszystko na 345mm tarcze zadne "rydzyko", przerabiałem w ten sposób juz kilka kompletów jak nie było zestawów od S4-ki Sam nie wiem, gwint jest tylko w jarzmie, przez piastę otwory idą na przelot bez gwintu. Trochę obawiam się że przesuwając otwór i gwintując go osłabię mocowanie śruby. Tak czy inaczej pomyślimy nad jakimś mixem Jutro boberek będzie dzwonił do gościa i może po prostu wymienimy jarzma.
Dev Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nic nie osłabiasz, nie ma strachu tam sa tak mocne śruby ze nawet nie ma co sie zastanawiac szkoda ze w tej chwili nie mam żadnych wolnych jarzma na 320mm jutro poszukam to sie odezwe jak nic nie załatwicie
spetsnaz Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nic nie osłabiasz, nie ma strachu tam sa tak mocne śruby ze nawet nie ma co sie zastanawiac szkoda ze w tej chwili nie mam żadnych wolnych jarzma na 320mm jutro poszukam to sie odezwe jak nic nie załatwicie
kileeer Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Taa przewody już dawno przyszły, a dzisiaj wylądowały na przodzie auta A fota samochodu (oczywiście jak to w tym kraju bywa, zaczął padać deszcz...) Before: After: tylne przewody pasowały Ci idealnie do tylnych zacisków? bo jak tak patrze to te są jakieś okrągłe a ja przy tych 288 mam jakieś prostokątne płaskie. hmm
kileeer Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 tylu jeszcze nie zrobilem yhy. bardzo mnie to ciekawi. a masz gdzies pod ręką zacisk z 288 aby przymierzyć te przewody?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 te przewody pasuja do tylnych zacisków 288mm
kileeer Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 te przewody pasuja do tylnych zacisków 288mm yhy. no to luz. problem z głowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się