ctv Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 oki to opisze mody: ic rs4,downpipe,tłumiki przelotowe,turbohybrydowe,regulator 4 barowy,pompa walbro 255 i chyba wszystko
Traviz Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 ctv, czy to quattro ? Bo straty takie spore a mógłbyś coś rozwinąć to: turbohybrydowe
ctv Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 quattro,turbina zrobiona na zamówienie w ream poland
Traviz Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 Moc jak moc, ale moment godny pozazdroszczenia Choć coś czuję, że jeszcze się trochę zmieni :twisted:
poziek Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 CTV czy podjęlibyście się wyrezania 1.8T AVJ z przepustnicą elektroniczną? i jeszcze wytłumaczcie mi Panowie bo niebardzo rozumiem ciśnienie doładowania spada od 3200rpm a przy 5000rpm tam gdzie jest moc max ma 0,7 bara... ło co chodzi?? a krzywa mocy od 2000rpm do 3000rpm to kurde taka pion, że wrażenia z jady muszą być bezcenne gorzej oczywiście dla korb kto wie ile wytrzyma niezakuty silnik...
Kunio Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 ctv, nie za szybko ten moment idzie do gory? troche to niebezpieczne dla seryjnych bebechów...
Traviz Opublikowano 25 Listopada 2006 Opublikowano 25 Listopada 2006 Z tego co ja się kiedyś dowiadywałem to seryjne bebechy wytrzymują 300KM, a niektórzy piszą, że nawet 350KM... A ja mam u siebie z TT :twisted:
poziek Opublikowano 25 Listopada 2006 Opublikowano 25 Listopada 2006 Traviz jest dokładnie tak jak mówisz. Ale istotne znaczenie ma przebieg momentu. W tym przypadku korby są za***iście obciążone i to przy niskich rpm. Ale fakt faktem widziałem podobne wykresy na K04 1.8T z 420Nm przy 3300rpm. CTV powiedz nam jeszcze jaka to turbina?? :twisted: no chyba, że nie chcecie zdradzac tajemnicy...
dirty8 Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 Wracajac do tematu (gdzie chipowac benzyne ? ) jestem ciekawy czy nie lepszym rozwiazaniem jak dla mnie,gdzie mam do Berlina ok 150 km ze Szczecina bedzie wlasnie zawirusowanie auta w Niemcach Strasznie sie nagrałem na Vtg ale odleglosc jest dosc odstraszajaca , wiem ze sa jedni z lepszych w Polsce ale specą z rajchu tez nie mozna raczej nic zarzucic (tak ogolnie) . No tak ale teraz ceny ...... hmm Ja wiem o 1400zl w Polsce wiec dosc atrakcyjna cena .Tam sobie zycza srednio 600-700 Euro . Znalazlem jednak cos troszke tanszego , co myslicie ... http://www.chiptilschner.de/ pewniakiem ktos zna lepiej tez niemiecki a moze ktos zna ta firme , prosze o jakas podpowiedz
ctv Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 jedz do wroclawia i klopocie,niemiecki firmy bym omijal
Gość Tomboy Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 mam kolege co mieszka w niemczech i juz 3 furę bedzie robił w VTG - nie wiem czy dlatego że taniej... czy może lepiej...
dirty8 Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 jedz do wroclawia A co we Wrocławiu???
ctv Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_wroclaw.htm
poziek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 sorki, że odgrzewam kotleta ale chciałem sie jeszcze raz zapytać o spadek ciśnienia doładowania a ciągły wzrost mocy...Czy ktoś mi potradi to wytłumaczyć??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się