domjenick Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 ale bariery 200kM nie udalo sie przekroczyc i niestety na seryjnych gratach-ciężko to przeskoczyć[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 23:49_________________________________________________i dla niedowiarków-bez chipa-dwa coolery,TIP,stożek i po dołożeniu MBC i dostrojeniu zapłonu i dawki paliwa-bez chipa,doładowanie 0,8 bara mierzone K-powerem,w tych samych warunkach wszystko zależy od silnika,dnia,pogody,ciśnienia atmosferycznego-za dużo rzeczy,które mogą dodać,lub ująć 5-10 koni
moskal Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 dobra niedowiarki, mój wykres (większy cooler + test pipe + TIP) APU http://postimage.org/image/2vrxsih6s/ wykres kolegi Egon, wywalony tylko kat (zastąpione test pipe) AEB http://postimage.org/image/1n3vk0lc4/ Moim zdaniem, wszystko zależy od stanu silnika, w naszym przypadku, seria była ponad 160KM A moim zdaniem wasza hamownia zawyża , dziwne jest to że tylko na Śląsku wychodzą takie wyniki , macie za***iste stężenie tlenu w zasysanym powietrzu i jednocześnie lepszą mieszanke :naughty: :naughty:
kkrawat Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 u mnie w starym AEB wyszlo 192kM/5217obr/min i 290.2Nm/ 3370obr/min na przepływce max 187 g/s Tomek coś duzo ci ta przepływka pokazywała - tyle to pokazują jak masz grubo ponad 200KM..
Buba Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 dobra niedowiarki, mój wykres (większy cooler + test pipe + TIP) APU http://postimage.org/image/2vrxsih6s/ wykres kolegi Egon, wywalony tylko kat (zastąpione test pipe) AEB http://postimage.org/image/1n3vk0lc4/ Moim zdaniem, wszystko zależy od stanu silnika, w naszym przypadku, seria była ponad 160KM A moim zdaniem wasza hamownia zawyża , dziwne jest to że tylko na Śląsku wychodzą takie wyniki , macie za***iste stężenie tlenu w zasysanym powietrzu i jednocześnie lepszą mieszanke :naughty: :naughty: na śląsku dobrze painta obsługują
wustyle Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 ja mam niecale 180 KM przy 0,7 bara
Pucek Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Moskal, dziwna sprawa, ale niestety tak jest, jak ogarnę sprzęgło (nowe wytrzymało 6 miesięcy) to zobaczę ile pokazuje przepływka, zresztą nawet Gregory teraz robił program u Digituna i też ma bardzo podobny wynik Zrozum, miałeś wysłużone padło :>
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 u mnie w starym AEB wyszlo 192kM/5217obr/min i 290.2Nm/ 3370obr/min na przepływce max 187 g/s Tomek coś duzo ci ta przepływka pokazywała - tyle to pokazują jak masz grubo ponad 200KM.. kiedyś robiłem logi z AVJ w, silnik zdrowy, seria przepływka pokazywała 120 g/s po programie na 180kM 160g/s z kilka dni pozniej robiłem serię AEB i pokazywało 133g/s po wgraniu programu 173 g/s, moze to wina przepływki ????? :mysli: doładowanie w jednym i drugi aucie przed i po programie było podobne, 0.6 i 0.8 bar-a kiedys na forum był post na ten temat i róznic z tego wyniukających musze jeszcze sprawdzic swojego AJL-a co pokazuje przepływka bo cos "cinko" idzie :> :> :> :> :> :>
kkrawat Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Sprawdzaj, sprawdzaj.. Kumpel kupił teraz S3 1.8t 210KM i przepływka pokazuje 170g - całość seria..
gregory Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Wszystko zależy od tego jakie silnik ma warunki przepływu, lepsze czy gorsze. Jak wywalisz kata, lub lepiej masz cały wydech przelotowy, sztywny dolot, filtr sportowy i zdrową czapkę w silniku to warunki są bardzo dobre i K03 nie nastarczy pompować nawet z dołu ten 1bar, ale za to przepływ jest bardzo dobry i to nie doładowanie, a przepływ jest wyznacznikiem mocy. Bo w jednym AEB będzie 200kucy na 0,5bar , a w innym 180kucy na 0,8bar na tej samej turbinie K03.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się