Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ile powinno być mocy przy 0,9bara w AEB 1.8T?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale bariery 200kM nie udalo sie przekroczyc

i niestety na seryjnych gratach-ciężko to przeskoczyć[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 23:49_________________________________________________i dla niedowiarków-

bez chipa-dwa coolery,TIP,stożek

7d8bca22da8ad32bm.jpg

i po dołożeniu MBC i dostrojeniu zapłonu i dawki paliwa-bez chipa,doładowanie 0,8 bara

c16ad6e0679c204bm.jpg

mierzone K-powerem,w tych samych warunkach

wszystko zależy od silnika,dnia,pogody,ciśnienia atmosferycznego-za dużo rzeczy,które mogą dodać,lub ująć 5-10 koni :wink4:

Opublikowano

dobra niedowiarki, mój wykres (większy cooler + test pipe + TIP) APU

http://postimage.org/image/2vrxsih6s/

wykres kolegi Egon, wywalony tylko kat (zastąpione test pipe) AEB

http://postimage.org/image/1n3vk0lc4/

Moim zdaniem, wszystko zależy od stanu silnika, w naszym przypadku, seria była ponad 160KM :)

A moim zdaniem wasza hamownia zawyża , dziwne jest to że tylko na Śląsku wychodzą takie wyniki , macie za***iste stężenie tlenu w zasysanym powietrzu i jednocześnie lepszą mieszanke :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

u mnie w starym AEB wyszlo 192kM/5217obr/min i 290.2Nm/ 3370obr/min

na przepływce max 187 g/s

Tomek coś duzo ci ta przepływka pokazywała - tyle to pokazują jak masz grubo ponad 200KM..

Opublikowano

dobra niedowiarki, mój wykres (większy cooler + test pipe + TIP) APU

http://postimage.org/image/2vrxsih6s/

wykres kolegi Egon, wywalony tylko kat (zastąpione test pipe) AEB

http://postimage.org/image/1n3vk0lc4/

Moim zdaniem, wszystko zależy od stanu silnika, w naszym przypadku, seria była ponad 160KM :)

A moim zdaniem wasza hamownia zawyża , dziwne jest to że tylko na Śląsku wychodzą takie wyniki , macie za***iste stężenie tlenu w zasysanym powietrzu i jednocześnie lepszą mieszanke :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

na śląsku dobrze painta obsługują :tongue4:

Opublikowano

Moskal, dziwna sprawa, ale niestety tak jest, jak ogarnę sprzęgło (nowe wytrzymało 6 miesięcy) to zobaczę ile pokazuje przepływka, zresztą nawet Gregory teraz robił program u Digituna i też ma bardzo podobny wynik :naughty:

Zrozum, miałeś wysłużone padło :>

Opublikowano

u mnie w starym AEB wyszlo 192kM/5217obr/min i 290.2Nm/ 3370obr/min

na przepływce max 187 g/s

Tomek coś duzo ci ta przepływka pokazywała - tyle to pokazują jak masz grubo ponad 200KM..

kiedyś robiłem logi z AVJ w, silnik zdrowy, seria

przepływka pokazywała 120 g/s po programie na 180kM 160g/s

z kilka dni pozniej robiłem serię AEB i pokazywało 133g/s

po wgraniu programu 173 g/s,

moze to wina przepływki ????? :mysli: :mysli: :mysli:

doładowanie w jednym i drugi aucie przed i po programie było podobne, 0.6 i 0.8 bar-a

kiedys na forum był post na ten temat i róznic z tego wyniukających

musze jeszcze sprawdzic swojego AJL-a co pokazuje przepływka

bo cos "cinko" idzie :> :> :> :> :> :>

Opublikowano

Sprawdzaj, sprawdzaj..

Kumpel kupił teraz S3 1.8t 210KM i przepływka pokazuje 170g - całość seria..

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jakie silnik ma warunki przepływu, lepsze czy gorsze. Jak wywalisz kata, lub lepiej masz cały wydech przelotowy, sztywny dolot, filtr sportowy i zdrową czapkę w silniku to warunki są bardzo dobre i K03 nie nastarczy pompować nawet z dołu ten 1bar, ale za to przepływ jest bardzo dobry i to nie doładowanie, a przepływ jest wyznacznikiem mocy. Bo w jednym AEB będzie 200kucy na 0,5bar , a w innym 180kucy na 0,8bar na tej samej turbinie K03.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...