Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[ALL B6] Mała zabudowa w sedanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciał bym sie pochwalic swoją pracą , mile widziane uwagi poniewaz jestem amatorem w dziedzinie CarAudio i napewno wielu rzeczy nie zrobiłem jak powinienem ale prosze sie nie czepiac wykonania zabudowy bo wszystko było robione od zera, pierwszy raz i własnoręcznie w trakcie wolnego czasu jako hobby :kox:

radyjko - RNS-E , JVC kd-sh909R

Przód :

wzmacniacz -Kenwood KAC-PS 150

głosniki - Vibe se-k 60

bagażnik :

wzmacniacz - Rodek R1900N

głośniki- 2x Rainbow Amboss 10"

pilot basu własnej roboty :gwizdanie:

pare fotek z budowy zabudowy.. niestety nie robilem zdjec na kazdym kroku :(

P3240076.jpg

290320101486.jpg 180320101410.jpg

220220101257.jpg 200220101232.jpg 200220101238.jpg 230220101278.jpg

220220101251.jpg

skrzynia bez jednej sciany :)

250320101434.jpg

całość złożona w garażu w powietrzu :kox:

narazie wygląda tak ale musze zając sie jeszcze kosmetyką wyjąc zszywki itp :)

P9151114.jpg P5170188.jpg

materiałem obłożona jest kazda częsć bagażnika , nawet jeden wzmacniacz na jednej scianie :)

P9151116.jpg P9151118.jpg P9151119.jpg

P9151121.jpg P9151123.jpg pod podłoge wchodzi koło i grill wiec bagaznik moze byc pusty :cool:

P5170186.jpg