piotrek 37 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Panowie poratujcie mam audiczkę z 96 roku silnik 1,6 benzyna na gazie sekwencyjnym. Autko nie paliło przy ujemnych temperaturach a teraz nawet przy dodatnich. Ostatnio po długim kręceniu odpalił pochodził parę sekund i zgasł. W autku wymieniłem: świece , przewody zapłonowe, kopułkę, palec kopułki, filtr paliwa, czujnik temperatury. Awaryjnie odpala na gazie a na benzynie kręci i nie może zaskoczyć. Elektryk stwierdził że elektryka jest ok. Może ktoś z klubowiczów miał podobny przypadek z góry dzięki za pomoc.
basik9634 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 nie wiem czy to może byc przyczyna ale jak nie gada na benzynie to sprawdź sobie pompkę paliwa czy nie padła
and016 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 sprawdź bezpiecznik nr 28 a potem pompę paliwa
piotrek 37 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 pompa i bezpiecznik sprawne
rafi a4 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 sprawdż dokładnie pompke paliwa, bo mi raz podawała paliwo, a jak miała kaprys to leciała w ch... tzn kulki mam nadzieje, że wymieniłeś filtr paliwa
piotrek 37 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 koledzy może znacie dobrego mechanika z okolic Rzeszowa
kwiatek30-76 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witaj. Stawiam na immo. Jesliz zakrecil i zgasl po kilku sekundach (powinien po ok 10). :wink4:Pozdro.
jihad Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nie sądzę, że immo, bo na gazie pali.
kwiatek30-76 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witaj. No to jesli na gazie pali i nie gasnie to sprawdzal bym najpierw pompke paliwa,filtr.
kamilmlody Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 a o wtryskiwaczach nikt nie pomyślał ?? Swoja droga zwróć uwagę na kontrolke immo. Będzie migać powoli sygnalizująć błąd jeśli to immo.
piotrek 37 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 Problem tkwił w zaworze magnetycznym znajdującym się na obudowie filtra powietrza,spryskanie wd 40 środka zaworu i przedmuchanie sprężarką dało częściowy efekt , całkowity efekt dała wymiana na nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się