pastaldo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wczoraj na przeglądzie wyszło że mam luz z lewej strony na bananie na sworzniu przy kole. Teraz takie moje pytanie bo mam gościa który mi morze przywieść oryginał z rozbiórki z DE. Czy musze po wymianie tego jednego wahacza sprawdzać zbierzność? Czy do jego wymiany musze coś jeszcze rozbierać co może zmienić geometrię?
pastaldo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ok wielkie dzięki. A jak już napisałem będę zakładał oryginał ale używkę czy muszę kupić jakieś nowe śruby do jego założenia czy na stare? Bo tam pewnie sa jakieś samokontrujace? Jeśli mam kupić to jakie?
GregorX Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Śruby w ASO, najlepiej jak Ci jakiś kolega w programmie ETKA sprawdzi numery
adams78 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Też nie ma takiej potrzeby. Stare też dobre. Jeśli dobre.
devon00 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ja dawalem stare do wahaczy bo byly ok wiec jesli masz dobre nie ma sensu
Polko_V Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 stare sruby jesli sa okej, to stare zakladaj na kleju do srub i napewno sie nie odkreca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się