slimmaq Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam, mam problem z moim audi A4 B6 1.9TDI rok 2002, a mianowicie od jakiegos czasu zauważylem spadek mocy. Nie wiem jaka jest przyczyna. Byłoby fajnie jeśli ktoś może rzucić okiem na LOGi i coś podpowiedziec: Próba statyczna: basic settings Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32785.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32783.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32784.html measuring blocks Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32791.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32788.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32794.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32787.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32790.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32792.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32789.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32793.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32786.html Próba dynamiczna: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32797.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32798.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32796.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32801.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32800.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32799.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32795.html Może to być coś nie tak z turbo ale nie jestem pewien. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję! Proszę odczytać jaki masz model silnika i poprawnie nazywaj temat (prefix) - kolejne źle nazwane polecą do kosza
zbyszek7791 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam na początek strawdź vagiem pedał gazu bo z tego co widać nie był wciśnięty na maxa
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 logi dynamiczne można o kant d*py potłuc, pedał gazu nie był do dechy, trzeci bieg i ciągniesz od 1500obr do 4200obr termostat do wymiany, kup w aso, to ci da +5koni a może i więcej obroty falują...filtr paliwa jak stary wymień, żeby nie było ze reklamuje jakaś firmę na k, no ale mój na nich pali najmniej i najlepiej się zbiera, robię bardzo dużo km i sprawdziłem wszystkie firmy, jedynie z aso nie sprawdzałem
goldi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Termostat w rs serwis 130 zł u nas resztę kolega napisał
slimmaq Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Dzięki za podpowiedzi. Faktycznie dynamiczny test nie był idealnie zrobiony bo pedał gazu nie został wciśnięty na maxa i odpuszczony na 4000obr. Następnym razem zrobię to lepiej. Filtr paliwa był niedawno wymieniany wiec powinien być OK. Natomiast termostat wymienię na pewno. Czy z tych logów da się cos powiedzieć o stanie turbiny? No i czy sądzicie że powodem spadku mocy może być u mnie jakiś problem z inter-coolerem?
rumianko Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 przy próbie dynamicznej będzie przeładowanie w 100% to już widać po logach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się