Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy - prośba o analizę LOGów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z moim audi A4 B6 1.9TDI rok 2002, a mianowicie od jakiegos czasu zauważylem spadek mocy. Nie wiem jaka jest przyczyna. Byłoby fajnie jeśli ktoś może rzucić okiem na LOGi i coś podpowiedziec:

Próba statyczna:

basic settings

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32785.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32783.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32784.html

measuring blocks

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32791.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32788.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32794.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32787.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32790.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32792.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32789.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32793.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32786.html

Próba dynamiczna:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32797.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32798.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32796.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32801.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32800.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32799.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej_kulas_32795.html

Może to być coś nie tak z turbo ale nie jestem pewien. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję!

Proszę odczytać jaki masz model silnika i poprawnie nazywaj temat (prefix) - kolejne źle nazwane polecą do kosza

Opublikowano

witam na początek strawdź vagiem pedał gazu bo z tego co widać nie był wciśnięty na maxa

Opublikowano

logi dynamiczne można o kant d*py potłuc, pedał gazu nie był do dechy, trzeci bieg i ciągniesz od 1500obr do 4200obr

termostat do wymiany, kup w aso, to ci da +5koni a może i więcej

obroty falują...filtr paliwa jak stary wymień, żeby nie było ze reklamuje jakaś firmę na k, no ale mój na nich pali najmniej i najlepiej się zbiera, robię bardzo dużo km i sprawdziłem wszystkie firmy, jedynie z aso nie sprawdzałem

Opublikowano

Termostat w rs serwis 130 zł u nas resztę kolega napisał

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi. Faktycznie dynamiczny test nie był idealnie zrobiony :confused4: bo pedał gazu nie został wciśnięty na maxa i odpuszczony na 4000obr. Następnym razem zrobię to lepiej. Filtr paliwa był niedawno wymieniany wiec powinien być OK. Natomiast termostat wymienię na pewno.

Czy z tych logów da się cos powiedzieć o stanie turbiny? No i czy sądzicie że powodem spadku mocy może być u mnie jakiś problem z inter-coolerem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...