Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Maly niedosyt i niezrozumienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w PL bede w czerwcu to wybiore sie do odpowiedniej osoby

:good: Lepiej poczekać i mieć zrobione dobrze. Masz auto na pl blachach czy irl?

autko jak juz napisal mlody_drog na IRL balchach, co to za roznica

korekta jest za darmo wiec warto pojechac i zobaczyc co wykrzesa z tego :/

Opublikowano

Wiem jedno - po wizycie w wa-wie w sierpniu auto smiga i nic jej nie ubylo no moze kilka zbednych kilogramow :tongue4:

A co do hamowania to juz na samym poczatku pytalem - czy na dwa paski wystarcza(szer ok 3cm) i sie doczekalem odpowiedzi ze z rolek nie ma bata aby wyskoczyl :shocked: jak zobaczylem ze jednak dalo rady, zatarlem dlonie i myslalem ze PIXI-ego furke przeskocze :kox: - prawie doslownie :decayed:

Dla mnie sprawa wyjasniona :hi:

Opublikowano

Wiem jedno - po wizycie w wa-wie auto smiga i nic jej nie ubylo no moze kilka zbednych kilogramow :tongue4:

A co do hamowania to juz na samym poczatku pytalem - czy na dwa paski wystarcza(szer ok 3cm) i sie doczekalem odpowiedzi ze z rolek nie ma bata aby wyskoczyl :shocked: jak zobaczylem ze jednak dalo rady, zatarlem dlonie i myslalem ze PIXI-ego furke przeskocze :kox: - prawie doslownie :decayed:

Dla mnie sprawa wyjasniona :hi:

Widzisz , wszycho w porządku :good: tak jak napisałem :naughty: ..... pisz szybko ile wyszło :mysli:

Opublikowano

Przeciez napisalem :tongue4: w czerwcu podjade to zobaczymy co da sie zrobic tzn czy dr Rogalotti go do zycia pobudzi :tongue4:

Zle zrozumiales mojego posta :>

Opublikowano

:doh1: :bag:, starość nie radość :wallbash: :wallbash:

Daj znać wcześniej na PW (mieszkam niedaleko) może będę miał chwile :gwizdanie:

Powodzonka :good:

Opublikowano

Kurde ludzie nie widzicie, że ciśnienie atmosferyczne przy pomiarze jest zawyżone? Powoduje to korektę do ciśnienia normalnego (normatywnego) i odjęcie fizycznych KM. Jakby było w drugą stronę to program dodałby mocy (np. pomiar na dużej wyskości). Podobnie jest z temperaturą - jak wyższa niż norma to wynik mocy jest podwyższany (przeliczny do warunków normalnych).

Wniosek prosty - albo mierzyli Ci to auto w zajebistej depresji, albo obsługa hamowni to półgłówki.

Opublikowano

Albo tak mialo wyjsc ....

Opublikowano

Albo tak mialo wyjsc ....

Robert nie pisz farmazonów. U Witka 178KM, w Irlandii 159KM przy chłodniejszym powietrzu. Nie przesadzaj, że taki rozrzut mają porządne hamownie. Tylko bardzo kiepskie paliwo mogło wywołać taki wynik.

Opublikowano

Osobiście zdziwiłem się ze maja w tym bangladeszu hamownie,jak widać maja i pokazuje bzdury.

Opublikowano

Albo tak mialo wyjsc ....

Robert nie pisz farmazonów. U Witka 178KM, w Irlandii 159KM przy chłodniejszym powietrzu. Nie przesadzaj, że taki rozrzut mają porządne hamownie. Tylko bardzo kiepskie paliwo mogło wywołać taki wynik.

Po wizycie u Witka zaslepilem EGR i zamontowalem DP i temp zewnetrzna inna - w Pl mialem na dolocie pieklo

Za kilka miesiecy zostanie uleczony :decayed:

Opublikowano

Nie dawaj nikomu dotykac sie do programu !! To, że ktos zrobi 10PS wiecej to nie znaczy nic dobrego ani o tunerze ani o tym co jest wgrane w ECU.

Przestawił cisnienie atmosferyczne na wieksze niz było podczas pomiaru. Dlatego PO SAMYM pomiarze widziałes wieksza moc niz na koniec na wykresie.

Takim osobom nie wolno dawac dotykac sie do samochodu bo równie dobrze mozesz dostac do reki wykres na 200PS i każe sobie brawo bic.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Nie boj zaby :decayed: - prawa autorskie chronione :good: - Ja pojechalem z kolega i przy okazji sprawdzic chcialem czy bedzie jakis bonus po malych modach i juz wczesniej mialem dystans co do tuningu w IE

:hi:

Opublikowano

no ja musze niestety wytrzymac do czerwca

pojade tylko na korekte i tyle

Z jednej strony to moze i dobrze bo moze uda mi sie zalozyc Fmic i wywalic kata

Rogalotti ile wczesniej musze sie zapisywac do Ciebie na wirusowanie?

Opublikowano

Albo tak mialo wyjsc ....

Robert nie pisz farmazonów. U Witka 178KM, w Irlandii 159KM przy chłodniejszym powietrzu. Nie przesadzaj, że taki rozrzut mają porządne hamownie. Tylko bardzo kiepskie paliwo mogło wywołać taki wynik.

Robertowi chodzilo chyba o to, ze mogli celowo zle shamowac auto zeby naciagnac klienta :wink4:

Opublikowano

Albo tak mialo wyjsc ....

Robert nie pisz farmazonów.

A moze obsluga celowo dlubie przy cisnieniu by "nie ich" robota gorzej wypadala :cool1:

Czytaj ze zrozumieniem Jaro :kox:

Opublikowano

A jeszcze jedno - jak sie pytal co jest zrobione no to powiedzialem ze program i turbina od BRD, zaslepiony EGR i kat zastapionyDP - a on prosil abym jasniej mowil a nie haslami no to mowie audi 2.0 tdi i jak powiedzialem ze 170KM to zrozumial :confused4:

Zaproponowal abym zalozyl od ML-a

I nie wiem czy ja jestem az tak nawiedzony bo wiem skad turbina czy on nigdy nie mial do czynienia z takimi oznaczeniami :mysli:

Na forum rzucisz haslo BRD i wszystko jasne :)

Opublikowano

Im więcej czytam tym większą mam niechęć, żeby tam jechać...

Opublikowano

Im więcej czytam tym większą mam niechęć, żeby tam jechać...

Mlody ja chyba pojade do pana JOE

Opublikowano

Wyszlo ze jestem krolikiem doswiadczalnym u pana G. hehe

no nic podjade na korekte zobaczymy co nawojuje

dzisiaj montuje sie sprzeglo i jednomas wiec nie bedzie mogl sie wykrecic ze sie sprzeglo slizga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...