djkuna Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 to co sądzicie o tej INIE, warto???
nowal Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 a już się cieszyłem że to tylko pasek tak piszczy na zimnym i na ciepłym ... kurde pompa wody wymieniona też pół roku temu na HEPU nie wymieniałem napinacza ... pasek ładnie chodzi kółka nie mają bicia . Bardzo Cie musze zmartwić to mialem identyczny objaw. kupilem nową ori pompe HEPU w InterCarsie po 4 000km rano cos piszczało jak polewalem wodą to przestawalo i obstawialem pasek, pozniej po ok 5-6 000km caly czas świerszczało pod maską. Zdjąlem przód bo jeszcze chłodnice wymienialem , zdjalem pasek ruszylem pompe reką i... ma=sakra luz i szum łożysk. Jest to nawet opisane w innym temacie. Inni tez mieli taki przypadek. Oczywiscie reklamacja i od razu kupilem inna pompe(RUVILLE). Kase mi zwrocili i nawet gosc w IC powiedzial ze juz kilka takich reklamacji mieli na te pompy. Rób to jak najszybciej bo wczesniejsza pompa mi sie zatarła i urwało się koło, pozrywąły paski i połamały wisko itd. Dobrze ze nie rozwalilo obudowy rozrządu bo wtedy masakra.
Kukis Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 zależy ile za tą INE? najlepiej brać oryginał, polata ze 100kkm
djkuna Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 za INE 210zl, ori 370zl już sam nie wiem
trezor4 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 wstrzyknąłem troszeczkę smaru silikonowego w rolkę napinacza i łozysko alterantora i piszczenie zniknęło ale wydaje mi sie że nie słychać nic ponieważ pasek troche sie nasmarował ale wydaje mi sie że jednak pompa wody będzie przyczyną bo teraz bez piszczenia słyuchac że hałasuje troche i ostatnio musiałem dolać płynu chłodniczego wiec moze coś tam przecieka i pompa sie kończy ?
arczi900819 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Hałasować może także rolka napinacza (takie huczenie)
trezor4 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 no właśnie musze dokładnie na weekend to sprawdzić , ściagne pasek i zoabcze czy nie ma luzów na pompie , a co z ubytkiem płynu ? dlatego stawiam na pompe
arczi900819 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Uszczelka pod glowicą może puszczać, a w takim przypadku trzeba by ją było robic jak najszybciej
trezor4 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 no ja łacze fakty piszczenie i uytek plynu i pisze o pompie a ty mi wkrecasz uszczelke pod glowica mam nadzieje ze to nie to chodziaz przeszlo mi to przez mysl ostanio [br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 21:15_________________________________________________od ostaniego psikniecia smarem silikonowym pare dni juz minelo ( okolo 200km ) zrobilem i nic nie piszczy... ale przy gaszeniu silnika slychac pisniecie paska ... moze to o czyms swiadczy gdzie szukac usterki ?
nowal Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 sprawdz sobie ta pompe wody. Zrzuć pasek(3 min roboty i przekrec reka pompa wody i sprawdz luzy, sprawdzisz od razu napinacz i kółka alternatora
trezor4 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 no wlasnie zastanawiam sie nad sprzęgłem alternatora czy to nie ono powoduje to wszystko .. pasek chodzi równo , napinacz nie podskakuje , jak sprawdzić jeszcze to sprzęgło ? czy po zatrzymaniu (zgaszeniu silnika pasek od alternatora powinien sie obrócic jeszcze troche ( za to sprzęgło jest odpowiedzialne ? ) bo u mnie odrazu sie zatrzymuje jak tylko wyłacze silnik ?
nmsbono Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 u mnie niestety byl napinacz i pasek do wymiany teraz jest ok:)
arczi900819 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Trezor4 Zdejmij pasek i zobacz (ja obstawiam napinacz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się