predki74 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Pan Gruchot zrobił dystans 4 cm na drugą sondę zobaczymy czy coś to da, ale tez jestem umówiony na program do mojego kompa w aucie wycięcie programowo sondy drugiej
julo23 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Ja troche grzebałem po forach i na forum VW znalazłem ciekawe wypowiedzi, zresztą na naszym też pojawiają sie podobne zdania. Plecionkę można zakupić ze strumienicą, ale wielu użytkowników tego nie poleca ze względu na spaliny, które wpadając w strumienice robią "hałas" świstanie i takie tam różne dźwieki. Mi właśnie coś hałasuje, buczy dziwnie na niskich obrotach ale cieżko sie wsłuchać co to może być. Znalazłem jeszcze taką wypowiedź: buczenie w kabinie podczas ruszania i w zakresie obrotów od 1600 do 1800 1.9 TDI, pierwsza diagnoza: za dużo drgań na układzie wydechowym a więc poduchy pod silnikiem do wymiany. jednak szepce od wydechu podpowiedzieli że to wina albo tłumika drgań albo zapchanego katalizatora więc wymieniłem tłumik drgań na wydechu (to ten elastyczny łącznik przed katalizatorem - koszt tłumika drgań ok 30 zł rozmiar 65x105) i bebechy z katalizatora bo były chyba zapchane siatka w katalizatorze czarny nagar. Obecny stan wspawana pusta pucha po kacie efekt w końcu nie ma buczenia i jak przedtem nie słyszałem turbiny to teraz słychać jak gwiżdże przebieg 207 tyś czas roboty ok 3 godz.\Musze sprawdzić po koleji: - poduszki silnika - poduszki skrzyni - łącznik elastyczny - mocowanie przednie silnika - osprzęt od strony turbo - wywalenie katalizatora
CrocodileReggae Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 osłony nie opierają się o rurę?
predki74 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Powiem tak dziś wymieniłem kata na zamiennik od pana gruchota i jest oki jak na razie wszystko pasowało mój kat to złom odleciał kawałek wkładu i powyginał mi obudowe sondy drugiej ale sonda jest oki autko jakoś odżyło jest szybsze i zwinniejsze .No i fajnie pracuje słychać turbinkę jak pracuje.
diman Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 W B6 Dieslach nie ma żadnych błędów. Nie wiem jak w BLB, ale wydaje mi się, że też błędów nie będzie. Niech ktoś to jeszcze potwierdzi jestem po zabiegu wywalenia kata i wstawiłem właśnie zamiennik od pana Gruchota przy okazji wymiany turbiny bo stara nie wytrzymała :gwizdanie: błędów nie wywala żadnych wszystko chodzi jak trzeba, jedyne co to zaczął głośniej pracować ale to akurat zrozumiałe. Na razie testuje wszystko jak będę coś wiedział dam znać
predki74 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 nie jest dużo jedynie słyszę jak turbinka pracuje :>
diman Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 u mnie również nie jest to mocno odczuwalne ale jednak tą różnicę słychać no i tak jak kolega pisał słychać lepiej turbinę :kox:
kred Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 pytam z ciekawości. spalanie po takim zabiegu sie zwiększa ?? słyszałem już różne opinie jak u was ??
Marcin 28701 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam. Wczoraj wyciąłem kata w moim blb przebieg 235tyś . Mam wirusa 162km i 360Nm. I co mam wątpliwości - auto jedzie troszkę słabiej. Czy to normalne. Dodam że kat był czysty. Czy teraz konieczna jest ingerencja w program ??????
Artur82 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 katalizator to powinn o sie usuwac zaraz po wyjezdzie z fabryki
julo23 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Panowie, zostawiłem auto u machanika, żeby wywalił kata. Przy odbiorze okazało sie że nie podjeli się tego, stwierdzając że to bez sensu, bo wirnik w turbinie może cierpieć z tego powodu.
siemian Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Panowie, zostawiłem auto u machanika, żeby wywalił kata. Przy odbiorze okazało sie że nie podjeli się tego, stwierdzając że to bez sensu, bo wirnik w turbinie może cierpieć z tego powodu. trzeba było im powiedzieć że oni nie są od myślenia tylko od spawania... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Panowie, zostawiłem auto u machanika, żeby wywalił kata. Przy odbiorze okazało sie że nie podjeli się tego, stwierdzając że to bez sensu, bo wirnik w turbinie może cierpieć z tego powodu. :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: kolejni DEBILE !!!!!!!!!!!!!!!! :polew: :polew: :polew: :polew: od kontroli predkosci wirnika jest N75 i kierownice w turbo kata nie trzeba wycinac, wystarczy go wybic
julo23 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Więkość mechaniorów naprawia coś jak już sie rozleci. Nie rozumieją że klubowicz może wymienić pewną rzecz profilaktycznie lub dla lepszych osiągów. Dla nich ma palić i jechać. Reszta już mniej ważna. Bał sie chyba grzebać w "tak młodym aucie" jak to określił. Mówi że i tak chodzi jak szalone, - o programie nawet nie wspominałem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Ja wywaliłem kata i jestem zadowolony, w głośności nie odczułem żadnej różnicy. Wydaje mi się że auto lekko odżyło, miałem nalatane 170 tys ale kat był czysty. Dzisiaj zrobię dłuższą trasę to zobaczymy czy spalanie się zmniejszy - bo powinno.
ZuKeRs Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Ja tez wywalilem kata tego gornego (cale bebechy wraz z plecionka druciana ze srodka, nie wstawilem zadnej rurki), bo mam dwa katy w swoim 3.0 tdi, dolny zostawilem narazie - moj silnik jeszcze wersja bez dpfa Nie mialem zadnego bledu na fisie ani na vagu, za to moc napewno mi sie zwiekszyla, spalanie raczej te same jedynie co to troszke glosniej chodzi. Glosniej ale w dobrym tego slowa znaczeniu dzwiek wkrecajacej sie turbo jest Nie robilem jeszcze softa dalej na ori mapkach jezdze, ale to kwestia czasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się