JUZIU Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 cos tu kurde jest nie tak dokłoadnie
wustyle Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tzn nie cos, a moment obrotowy. Jest napisany jak w dizlu "konczy" sie na 3,5 tys obr
JUZIU Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Kończy sie na 2,5tys obrótów, jeszcze takiego wykresu Nm w Pb nie widziałem
Thom4s Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 200KM to chyba dużo jak na seryjne graty. Jakie doładowanie?
Tomson Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Czesiu, taki stary chłop, a takiego virusa dałeś sobie wcisnąć
czesio Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 No dobra, walcie śmiało co jest nie halo... bo ja nie specu osprzęt bez zmian, widziałem na własne oczy jak mod był robiony
wustyle Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 no jak co jest nie halo... max moment obrotowy konczy Ci sie dosc wczesnie do tego jest bardzo agresywny w waskim zakresie obrotow rozwali Ci zaraz graty w aucie, jesli masz serie
czesio Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 rozwali Ci zaraz graty w aucie, jesli masz serie No toś mnie pocieszył... moda robił znajomy, pomiar na hamowni w Łodzi.
Thom4s Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Widziałeś, czyli byłeś na hamowni, gdzie dokładnie?
wustyle Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 rozwali Ci zaraz graty w aucie, jesli masz serie No toś mnie pocieszył... moda robił znajomy, pomiar na hamowni w Łodzi. czasem warto wydac kilka stow wiecej na program i spac spokojnie ten program dla benzyny i ośki jest bez sensu[br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 13:25_________________________________________________Tobie sie udaje w ogole ruszyc na sliskim albo mokrym?
Flyer Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 masa aut jezdzi na takich softach i jezdza, wiec nie mowcie, ze zaraz mu silnik wyskoczy spod maski fakt faktem program jest taki sobie, krzywa momentu dziwna, moment powinien plasko rosnac, ew lekko spadac z koncem obrotow, tu jest odwrotnie. ciekawe jakie jest doladowanie, skoro wyplulo 200PS - i co to za hamownia? rownie dobrze program wcale nie musi byc koksiarski, wystaczy, ze hamowani zawyzyla. ponad 190PS to dla BFB nic strasznego.
wustyle Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 tu nie chodzi o silnik mialem na mysli raczej sprzeglo dostaje niezle w doope od samego dolu na sliskim lub mokrym
marewel Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 skoro wyplulo 200PS - i co to za hamownia? Z tego co widać to MAHA,dla jednych zabawka dla innych najlepszy sprzęt.
czesio Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 MAHA LPS 3000 podobno zacina się turbo, lub zaworek N75 i dlatego wykres spada w dół. Specu powiedział, że jak chcę to może na wejściu obciąć Nm i wydłużyć go żeby bardziej łagodnie narastał. O to chodzi? Hamownia podobno ma tolerację pomiaru na poziomie 1-2%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się