Wujek141 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Nie ma dużej masakry. Lampy przód i tył, progi to moim zdaniem tragedia. ( kwestia gustu ) Ale ten zderzak przód jest całkiem całkiem Dbaj !
Tposejdon Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 Tadzik 3mam kciuki rezaj do rezania jeszcze daleko:) najpierw teorie sprawdzic dokładnie i dopiero zebrać wszystko i rezac
CZIKITA Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Fikuśny kolorek zderzak przód piękny reszta mi się nie podoba pozdro
Olaf Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 plan ciekawy jak tak to grube b5 w tdi by bylo :gwizdanie:
Tposejdon Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tadzik jesteś w sobotę?? wiesz co no wybiorę sie jak jakas większa ekipa sie szykuje a TY przyjedziesz??
huzio00 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Taki mam plan :> W kielcach napewno bedę w sobotę tylko nie wiem jeszcze czy wyrobie się na 17tą Jak cos to do zobaczenia
MARCIN607 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 o kurde jak tu taka elita będzie to ja na mur jestem [br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 13:25_________________________________________________tylko snieg topnieje :wallbash: :wallbash:
Tposejdon Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 pora odnowić trochę wątek.. w sumie zmian jako takich nie ma aczkolwiek kolejny 1000zł w aucie siedz. parę dni tem sprzegło zrobiłe kaput i całe szczęście że zdążyłem z wimianą w ostatnim dniu bo docisk rozleciał sie prawie na dwie cześci w wrastacie stwierdzili ze jeden wiekszy but i wyleciałby przez skrzynie a :gwizdanie: w każdym razie nowe siedzi już zamontowane szkoda że przy quaattro i podniesionej mocy do 170 na zimnym trochę sie poddaje i uślizguje przy dużym bucie ale trudno.
MARCIN607 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Piotrek a jakiegoś mocniejszego nie dało rady wsadzić?
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 jednomasa z 1Z chociaż to nie jest mocne sprzegło przy tej mocy, lepiej juz od AWXa wsadzic, jak jednomas to wzmacniany
MARCIN607 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 fajne sprzeło jest u Dudiego- nie mogłem ruszyć bo gasł skubaniutki takie sprzęgło tam siedzi[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 11:10_________________________________________________wzmocnione od Radzikowskiego
Tposejdon Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 jakbym wiedział że tak będzie napewno bym coś pomyślał nad wzmocnieniem czy cos ale kto by sie spodziewał skoro tamto po tylu latach i nie ślizgało na tej mocy a było chyba od nowosci bo tarcza jeszcze ori 0000 docisk LUKa czyli wyglada wszytsko na pierwszy montaz Później tak myślałem właśnie o Dudim bo wiem że wzmacniał swoje ale puki co to zostawiam to jak jest i tak bardzo nei szarżuje a nadal nie wiem jaki plan na przyszłośc co do auta.. moze handel.. może swapik .. zderzak RS4 na tył sie wiosną założy, progi już zdięte także nie beda juz was drażnić :>
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 źle zrobiłes było sie rozejrzec po forum co i jak to byś wiedział że AWX pasuje na twoje koło dwumasowe P&P a momentu tam wiecej nie masz jak 350-370 co dla AWX nie robi wrażenia A to sprzęgło co masz powinno dac rade, ja upalam od prawie 3 lat sachsa AFN przeszedł 2 korekty i czasem sie śliźnie a strzelic da rade ze sprzegła
Tposejdon Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Małe odświerzenie tematu.. zmiany nie wielkie ale powoli do przodu :-) narazie same zegary przełożone a w planach licznik poliftowy już leży czeka i być może zmiana konsoli na 2 din :-) parę fotek efektu po montażu zegarów w kratkach.. P.S. kratki tez się poliftowe znalazły :-) <br> <br> <br> <br>
slavko87 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 fajnie sie prezentuja zegary, masz foto jak je montowales itd?
Tposejdon Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 poszukam bo nie pamiętam czy coś robiłem w trakcie bo tak wieczorami to dłubałem ale generalnie sprawa prosta.. wyciągasz kratki wyrzucasz całkiem te poprzeczki co kieruje sie nimi strumień powietrza na lewo prawo, wyrzucasz całkiem klapy którymi zamykasz nawiew, potem wycinasz poprzeczki na kształt okregu dopasowujesz tak by sie daszek wsunął w środek( dostawiasz daszek odrysowac markerem wyciąć z zapasem tak po milimetrze chociaż i potem dopasować tak by wmiarę pasownie weszedł daszek. żeby wyszło równo zalecam złożyć wszystko bez zegarów i ustawić równo daszki wszystkie i dopiero zaklejać je nastepnie rozbierasz i malowanie, skłądasz wszystko i po włożeniu zegarów zaklejasz od tyłu ścianki w miejscu mocowań pojedynczych kratek tak aby kratki nie opadały wczasie jazdy trzeba to zrobić delikatnie żeby klej nie przeciekł na drugą strone bo już pomalowane) potem elektryka i gotowe ---------- Post dopisany 27-12-2012 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2012 at 17:29 ---------- małe odgrzebanie tematu a więc pokolei plany się troche posunęły do przodu z realizacją i oto co w nich sie znalazło: 1. przekładka całego środka elektryki i wogóle wsio z polifta ( trafił si etaki na czesci a że full opcja to sporo do przełożenia) i tym sposobem do auta zawita nawi plus ASR ESp parktornik 4 elektryki szyb lusterka fotochromy cały pakiet oswietlenia, TV DVB-T zmieniarka BOSE telefon skura w pełnej elektryce tempomat 6 poduszek zegarki oczywiście polift z fisem. 2 temat silnika rozstrzygniety 3,0 zawita pod machę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się