Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Moja zielona landryna :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma dużej masakry.

Lampy przód i tył, progi to moim zdaniem tragedia. ( kwestia gustu )

Ale ten zderzak przód jest całkiem całkiem :)

Dbaj !

Opublikowano

Tadzik 3mam kciuki rezaj :decayed:

:good: do rezania jeszcze daleko:) najpierw teorie sprawdzic dokładnie i dopiero zebrać wszystko i rezac :)

Opublikowano

Fikuśny kolorek zderzak przód piękny reszta mi się nie podoba pozdro :)

Opublikowano

Tadzik jesteś w sobotę?? :decayed:

Opublikowano

plan ciekawy jak tak to grube b5 w tdi by bylo :gwizdanie:

Opublikowano

Tadzik jesteś w sobotę?? :decayed:

wiesz co no wybiorę sie jak jakas większa ekipa sie szykuje :) a TY przyjedziesz??

Opublikowano

Taki mam plan :>

W kielcach napewno bedę w sobotę tylko nie wiem jeszcze czy wyrobie się na 17tą

Jak cos to do zobaczenia :hi:

Opublikowano

o kurde jak tu taka elita będzie to ja na mur jestem :decayed: [br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 13:25_________________________________________________tylko snieg topnieje :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

pora odnowić trochę wątek.. w sumie zmian jako takich nie ma aczkolwiek kolejny 1000zł w aucie siedz. parę dni tem sprzegło zrobiłe kaput i całe szczęście że zdążyłem z wimianą w ostatnim dniu bo docisk rozleciał sie prawie na dwie cześci :kwasny:

w wrastacie stwierdzili ze jeden wiekszy but i wyleciałby przez skrzynie a :gwizdanie: w każdym razie nowe siedzi już zamontowane szkoda że przy quaattro i podniesionej mocy do 170 na zimnym trochę sie poddaje i uślizguje przy dużym bucie ale trudno. :disgust:

Opublikowano

Piotrek a jakiegoś mocniejszego nie dało rady wsadzić?

Opublikowano

jednomasa z 1Z chociaż :decayed:

to nie jest mocne sprzegło przy tej mocy, lepiej juz od AWXa wsadzic, jak jednomas to wzmacniany :hi:

Opublikowano

fajne sprzeło jest u Dudiego- nie mogłem ruszyć bo gasł skubaniutki takie sprzęgło tam siedzi[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 11:10_________________________________________________wzmocnione od Radzikowskiego

Opublikowano

jednomasa z 1Z chociaż :decayed:

za kare?
Opublikowano

jakbym wiedział że tak będzie napewno bym coś pomyślał nad wzmocnieniem czy cos ale kto by sie spodziewał skoro tamto po tylu latach i nie ślizgało na tej mocy a było chyba od nowosci bo tarcza jeszcze ori 0000 docisk LUKa czyli wyglada wszytsko na pierwszy montaz

Później tak myślałem właśnie o Dudim bo wiem że wzmacniał swoje ale puki co to zostawiam to jak jest i tak bardzo nei szarżuje a nadal nie wiem jaki plan na przyszłośc co do auta..

moze handel.. może swapik ..

zderzak RS4 na tył sie wiosną założy, progi już zdięte także nie beda juz was drażnić :>

Opublikowano

źle zrobiłes było sie rozejrzec po forum co i jak to byś wiedział że AWX pasuje na twoje koło dwumasowe P&P a momentu tam wiecej nie masz jak 350-370 co dla AWX nie robi wrażenia

A to sprzęgło co masz powinno dac rade, ja upalam od prawie 3 lat sachsa AFN przeszedł 2 korekty i czasem sie śliźnie a strzelic da rade ze sprzegła :wink4:

Opublikowano

Małe odświerzenie tematu.. zmiany nie wielkie ale powoli do przodu :-) narazie same zegary przełożone a w planach licznik poliftowy już leży czeka i być może zmiana konsoli na 2 din :-) parę fotek efektu po montażu zegarów w kratkach.. P.S. kratki tez się poliftowe znalazły :-)

338478e509b6c9c0.jpg

<br>

d171b11c6adad977.jpg

<br>

ef736dd6553d05a0.jpg

<br>

55a52ec56acc9113.jpg

<br>

f442ac958bb8662b.jpg

Opublikowano

fajnie sie prezentuja zegary, masz foto jak je montowales itd?

Opublikowano

poszukam bo nie pamiętam czy coś robiłem w trakcie bo tak wieczorami to dłubałem ale generalnie sprawa prosta.. wyciągasz kratki wyrzucasz całkiem te poprzeczki co kieruje sie nimi strumień powietrza na lewo prawo, wyrzucasz całkiem klapy którymi zamykasz nawiew, potem wycinasz poprzeczki na kształt okregu dopasowujesz tak by sie daszek wsunął w środek( dostawiasz daszek odrysowac markerem wyciąć z zapasem tak po milimetrze chociaż i potem dopasować tak by wmiarę pasownie weszedł daszek. żeby wyszło równo zalecam złożyć wszystko bez zegarów i ustawić równo daszki wszystkie i dopiero zaklejać je nastepnie rozbierasz i malowanie, skłądasz wszystko i po włożeniu zegarów zaklejasz od tyłu ścianki w miejscu mocowań pojedynczych kratek tak aby kratki nie opadały wczasie jazdy trzeba to zrobić delikatnie żeby klej nie przeciekł na drugą strone bo już pomalowane)

potem elektryka i gotowe :)

---------- Post dopisany 27-12-2012 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2012 at 17:29 ----------

małe odgrzebanie tematu :) a więc pokolei plany się troche posunęły do przodu z realizacją i oto co w nich sie znalazło:

1. przekładka całego środka elektryki i wogóle wsio z polifta ( trafił si etaki na czesci a że full opcja to sporo do przełożenia) i tym sposobem do auta zawita nawi plus ASR ESp parktornik 4 elektryki szyb lusterka fotochromy cały pakiet oswietlenia, TV DVB-T zmieniarka BOSE telefon skura w pełnej elektryce tempomat 6 poduszek zegarki oczywiście polift z fisem.

2 temat silnika rozstrzygniety :) 3,0 zawita pod machę:)

Opublikowano

znalazłeś już serducho??:kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...