kuki23 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 moja audiczka nie odpala na cieplym silniku jak wypne czujnik temp to pali od strzala juz druga pompe zalozylem i to samo uzywka pompa
kuki23 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 zapinany zadnych bledow nic czysto
kuki23 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 no nie ma mi kto zrobic logow a ja nie mam pojecia jak to zrobic nie moge dojsc konca z tym autem wymienione walki uszczelnione uklad olejowy zrobiony kat wtrysku oki turbina tez zadnych bledow wtryski zrobione wymienilem pompe i to samo ale pompa uzywka pewnie elektronika wyciagne ze starej pompy i dam do regeneracji albo cala pompe dam do regeneracji tylko jakikoszt
Golem1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 zrób sobie logi statyczne i sprawdź dawkę wtrysku oraz dawkę rozruchową
kuki23 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 wtryski po regeneracji juz na dzien dzisiejszy wsadzilem w silnik 10.tys zl co bylo potrzebne wymienione
Golem1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Proponuję żebyś pojechał do jakiegoś kumatego kolesia z vagiem i zrobił ci korektę mapy wtrysku paliwa, bo z tego co rozumię na zimnym silniku odpala ci normalnie na gorącym nie ale jak odepniesz czujnik temp. to pali ci od ręki, ponieważ wtedy oszukujesz sterownik co to temperatury i silnik odpala jakby był zimny, tylko jak ci wcześniej pisałem zrób sobie logi statyczne żeby sprawdzić dawkę paliwa.
kuki23 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 co jeszcze auto przy spokojnej jezdzie pali mi 12 liter spokojna jazda gosc mi wgrywal mapy bo auto strsznie mozolnie szlo teraz lepiej chodzi ,a jeszcze glosno mi chodzi silnik klekocze a wszystko wymienione walki, popychacze, dzwigienki, podkladki ,cisnienie oleju oki, jak zapale rano po postoju to chodzi cichudko dopiero po 20 sekundach zaczyna klekotac jak stary diezel
Golem1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgadza się podkręcił ci dawkę paliwa żeby auto lepiej się zbierało i lepiej reagowało na pedał gazu z tym że wiecej ci spala ale jak na 2,5 to stanowczo za dużo,popytaj o dobrego diagtronika w twojej okolicy i myślę że rozwiązałby twój problem albo zadwoń sobie do jakiegoś zakładu diagtronicznego ale polecanego na forum w twojej okolicy.
kuki23 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 i dla tego glosno pracuje silnik jak takie ma spalanie cos na zasadzie swpalania stukowego twierdzi ze wgral mi mapy od 180 koni ale napewno nie ma tyle
aju Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 boże gdzie TY auto oddajesz...... zaraz włożysz następne 10tyś
kuki23 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 ja juz sam niewiem co mamrobic teraz wyjezdzam jak przyjade to kupie pompe regenerowana sa na allegro stara oddajesz dostajesz po rtegeneneracji 1400zl idalej bede myslal
aju Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 kupuj dalej w ciemno (widocznie Cię stać).... bez sensu, zmień mechanika, oddaj do jakiegoś dobrego serwisu vagów albo po prostu diesli
kaju Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 boże gdzie TY auto oddajesz...... zaraz włożysz następne 10tyś Lepiej niech już zacznie rozbierać na części, żeby mu się te pierwsze 10 wróciło... Zmień kolego mechanika, bo ten Cie ładuje w tył nieziemsko. Nie wierzę, że w Tarnowie nie ma dobrego człowieka od diesla... A jak stać Cię na takie zmiany pompy zależne od humoru, to jedź do serwisu, ale polecanego na forum (nawet 300km w jedną stronę) i Ci zrobią jak należy. Tylko jak już tak ładnie powymieniałeś wszystko to wymień jeszcze odme, żeby Ci następnych wałków nie zatarło.
ROBERT Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Jasny gwint , co jeszcze wymienisz ? :wallbash: Czujnik temp. G2/G62 przekłamuje - do sprawdzenia VAG'iem
kuki23 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 odma wymieniona zaworki zwrotne tez wymienione i membrana w podstawie olejowej ,a ktory to czujnik g2/g62 bo niewiem mam juz goscia chlopaki mi dali z forum numer do mechanika z tarnowa bede dzwonil ale dopiero jak wroce za miesiac a co do wywalania kasy to wiymieniam co potrzebne chce miec auto do jazdy i sie cieszyc z niego
kaju Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 chlopaki mi dali z forum numer do mechanika z tarnowa No widzisz... Tylko zadzwoń też kilka dni przed powrotem, żebyś na następny dzień do niego pojechał, a nie wrócisz i będziesz dopiero dzwonił i czekał aż będzie miał wolny termin.
kuki23 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 dzieki panowie kurcze wczesniej mialem 1,9 tdi quattro i zadnego problemu nie mialem a z tym to sie zaczelo ale doprowadze te auto do stanu bedziecie widziec juz doprowadzilem w miare bo jak kupilem to nie szlo jechac gaz do dech a ledwo co jechalo [br]Dopisany: 07 Luty 2011, 08:58_________________________________________________kaju ile ci pali tak sredni jazda mieszana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się