aju Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Panowie, kolega ma AJMa, miał program na 140koni i 345Nm (mniej więcej) program był napisany pod sprężarkę ORYGINALNĄ siedzącą w AJMie. Niedawno zmieniłem mu turbinę na AWXa, i teraz mam kilka pytań. 1. Czy można obejść się bez nowego programu? 2. Czy auto może mieć większą moc niż na poprzedniej? (właściciel twierdzi że odpycha się zdecydowanie lepiej) 3. Kolega nie jest "rajdowcem" jeśli potrzebna jest korekta to w jaką moc ma celować żeby turbina nie była obciążona za bardzo?
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 wg.mnie moc okolo 150koni po zmianie,dziwne ze jest duzo mocniejszy,bo program jest nie zmieniony i turbo dmucha tyle samo,chyba ze zabojczy soft i tamte turbo nie wyrabialo a teraz jest OK.Zeby podjac decyzje o korekcie potrzeba logow
fayera Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Myślę,że na jakąś korektę czy adaptcję musi podjechać temat będę śledził bo będę wkrótce robił podobnie
spanky Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 zrob logi zeby bylo wiadomo jak sie sprezarka zachowuje. jezeli bedzie OK to moze jezdzic bez korekty.
aju Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 spanky dopiero za tydzień, ale porobię i wkleję [br]Dopisany: 12 Luty 2011, 16:21_________________________________________________które grupy zlogować? bo chyba wszystkich nie muszę?
Kowi87 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Miałem podobny etap w modzeniu, też zmieniałem turbo mając juz soft na 140km, auto jeździ nieco lepiej, poprawia sie góra obrotów w odczuciach, a po korekcie pewnie i tak nie wskoczy wiecej jak 150-160km.
jozek726 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 lepiej podjechać na korekte bedzie się lepiej jezdziło ale czy mocy jest wiecej to ja wątpie przecież program się nie zmienił :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 ale czy mocy jest wiecej to ja wątpie przecież program się nie zmienił :gwizdanie: ale turbina jest wydajniejsza,co wpływa korzystnie na osiągi auta-to co dla sprężarki z AJMa było szczytem-dla AWXa jest normą-żądane wartości osiągnie szybciej i w górnym zakresie obrotów utrzyma wyższe ciśnienie nie zapominajmy też o tolerancji z tym,co pokazuje mapa,a tym,kiedy włącza się tryb awaryjny z przeładowania
aju Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 czyli, być może auto faktycznie jedzie lepiej a nie jest to tylko auto sugestia...? w weekend zrobię logi to powiecie czy wygonić go na korektę czy może tak latać
domjenick Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 czyli, być może auto faktycznie jedzie lepiej a nie jest to tylko auto sugestia...? no pewnie- ale korekta na większą dmuchawę-wskazana
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 zobaczymy logi, wypowiecie się.... póki co kolega się spłukał z kasy więc miesiąc bez korekty musiał by przelatać
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 zobaczymy logi, wypowiecie się.... póki co kolega się spłukał z kasy więc miesiąc bez korekty musiał by przelatać nic sie nie stanie,ja jezdzilem 10miesiecy bez korekty po zmianie turbo
Kowi87 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 jak by zaingerował w układ paliwowy, bez korekty, to turbo po 2 miechach musiał by czyścić, a tak to mozna jezdzić
symeks Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 u mnie po sofcie tez wymienialem wtryski (216) i turbo (awx), z racji kiepskich warunkow pogodowych itd nie mialem jak zrobic softa ponownie. teraz lepiej sie zbiera, ale przy ok 160 - 170 km/h tryb awaryjny. pzdr
Kowi87 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 u mnie po sofcie tez wymienialem wtryski (216) i turbo (awx), z racji kiepskich warunkow pogodowych itd nie mialem jak zrobic softa ponownie. teraz lepiej sie zbiera, ale przy ok 160 - 170 km/h tryb awaryjny. pzdr szykuj sie na czyszczenie turbo jak będziesz tak dłuzej jezdził ja po ponad miechu zrobiłem korekte, obyło sie bez trybów awaryjnych jeszcze
Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 u mnie po sofcie tez wymienialem wtryski (216) i turbo (awx), z racji kiepskich warunkow pogodowych itd nie mialem jak zrobic softa ponownie. teraz lepiej sie zbiera, ale przy ok 160 - 170 km/h tryb awaryjny. pzdr Kwestia miesiąca, dwóch a będziesz miał tryb awaryjny przy 120 a później nawet przy 100km/h. Odkładaj $ na program i czyszczenie turbiny. Przerabiałem to u siebie :gwizdanie:
MAGIC87 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 które grupy zlogować? bo chyba wszystkich nie muszę? Aju i ty masz 212 KM? modzisz auto na gruby kox a nie wiesz ktore ?
aju Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 nie muszę, sam tego nie robię [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 21:34_________________________________________________ 212 KM[/quotewypraszam... 216
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się