Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant Quattro S-line 19"RS4 by Dano


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po co Ci wydech 3" w 1.9 TDI ?

Opublikowano

po co Ci wydech 3" w 1.9 TDI ?

jeśli będę robił to do BigTurbo no może nie dokładnie 3 cale bo chyba 2,65 czy 2,85 cala

Opublikowano

3" to bedzie za duzo chyba...

btw, moje auto wygladalo prawie identycznie jak Twoje jakies 1,5 r temu :decayed:

Opublikowano

Furka wypasiona nie ma co zarzucić :decayed: ale listwy na drzwi to chyba S-line a nie S4.

Jak nie będziesz sprzedawał to zostaw pakiet S4 bo S-line jest coraz więcej a S4 to prawie nikt nie ma :evil:

A wykresy są po prostu :kox: :kox:

Opublikowano

ale listwy na drzwi to chyba S-line a nie S4.

a jak wyglądają od S4 czym się różnią ?

Opublikowano

wczoraj odkąd wstawiłem furmankę na forum to już mam 3 potencjalnych kupców.

Ci potencjalni kupcy to w ogóle ich nie licz :polew: ja miałem takich z 20 na telefon i gadanie bzdur :cool1:

A co do samochodu to ładnie wygląda :good:

Opublikowano

ale listwy na drzwi to chyba S-line a nie S4.

a jak wyglądają od S4 czym się różnią ?

są po prostu bardziej odstające od auta - takie masywniejsze

Opublikowano

ale listwy na drzwi to chyba S-line a nie S4.

a jak wyglądają od S4 czym się różnią ?

są po prostu bardziej odstające od auta - takie masywniejsze

no dokładnie właśnie sobie teraz oglądam i jest różnica (bardziej odstają od nadwozia)

czyli muszę zmienić opis :)

Opublikowano

no piękny egzemplarz , zazdraszczam :decayed::good: , jednak przesiadka na bardziej rozwojowy 2.0T bardziej kusi , co??!!

Opublikowano

no piękny egzemplarz , zazdraszczam :decayed::good: , jednak przesiadka na bardziej rozwojowy 2.0T bardziej kusi , co??!!

Iverson myślisz żeby iść lepiej w benzynę 2.0T ?

Opublikowano

cholera wie dla samych osiągów na pewno warto po remapie masz 250-260 kuca to już coś jedzie , zobacz wątek u kolegi BAJK :good:

Opublikowano

dla samych osiągów napewno ale co do spalania to już lipa.

Powiem tak i benzyna i diesel ma swoje + i -, napewno też 2.0T jest mniej awaryjnym silnikiem niż 3.0TDI (wtryski , napinacze itp.)

Mam mętlik w głowie :mysli:

Opublikowano

te 200ps w dizlu i Q dają sobie radę w tym aucie , podejrzewam że waga to min 1500kg , a to jest sporo :confused4:

Opublikowano

w porównaniu do mojego poprzedniego auta które miało podobne osiągi to jednak audi jest dużo cięższe, no ale Quattro przy ruszaniu na śliskim robi swoje gdzie w Leonie do 3 biegu szukałem trakcji.

Opublikowano

Mam takie same sliczne autko a nawet takie same felgi letnie tylko ze 17'' normalnie pieknie pasują do a4 ale niestety ja nie mam tak wypasionego wyposarzenia az góóóóól skacze :notworthy::good: pełny szacun za robotke owocną

Opublikowano

Dano, ja też miałem dylemat czy 3.0TDI czy coś innego :D

Jak widzisz jednak wybór padł na 3.0TDI auto pewne to się mniej boję ;)

Pozdro,

S.

PS.

A swoją droga ciekawe ilu z LCT jest teraz tutaj :)

Opublikowano

no niedługo chyba wszyscy najwięksi spamerzy z LeonClub tu będą :rolleyes:

Stanisławie w końcu byś się tym swoim szanklem pochwalił a nie się lansujesz po Kępnie z jakimś dyr.gazowni :wink4:

Co do zmiany auta to chyba nie uda się w tym roku-dużo nowych pomysłów inwestycyjnych, remont chałupy + :sexinbed: jedna zimowa noc na wsi bez prądu :gwizdanie: , tak więc duże combi teraz się bardzo przyda.

Opublikowano

Wyrezałes juniora ?:D Gratuluję :P

Felgi ori rs4 to jest po prostu kosa! Marzenie :P

Opublikowano
no niedługo chyba wszyscy najwięksi spamerzy z LeonClub tu będą rolleyes

widze ze Seata na Audi duzo osób zamieniło :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...