coli1981 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Co do obniżonego i twardego zawieszenia plastiki nic nie trzeszczały bynajmniej umie gorzej dołki i nierówności na drodze samemu jazda super ale w 5 osób porażka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Co do obniżonego i twardego zawieszenia plastiki nic nie trzeszczały bynajmniej umie gorzej dołki i nierówności na drodze samemu jazda super ale w 5 osób porażka . A jakie miałeś zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 zmieniłem teraz na gwint waitec i amorki tak wybieraja nierównosci ze szok lepiej niz ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Mam gwint technixa i obnizenie jakies -60 w porównaniu do serii komfort żaden. Taczka i czuć każdą nierówność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek789456 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dawno go załozyłeś? Bo ja na poczatku mialem tak na mtsie tak samo. ale teraz cos mniej trzesie noi troche sie przyzwyczaiłem i powiem, ze jakos nawet lepiej mi sie jezdzi jak na ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 pare tyg temu... Ale napewno komfort lepszy by na kozie Teraz troche lepiej w zakretach jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek789456 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 No na kozie nie telepało.. tylko bujało. Wiec masz telepanie troche ale za to nie buja.. heh. Te Polskie drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 po miesiacu jazdy telepanie zamieni sie w miłe kołysanie kwestia przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja zmieniłem z 15' i 1BA na 17' i 1BE i powiem jedno: W życiu nie wrócę do 1BA - można choroby morskiej się nabawić na naszych polskich drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Może jest to i rozwiązanie ale równie dobrze można plomby pogubić :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 na gwincie? to może i tak na 1BE to nawet moja kobieta powiedziała że się lepiej jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja zmieniłem z 15' i 1BA na 17' i 1BE i powiem jedno: W życiu nie wrócę do 1BA - można choroby morskiej się nabawić na naszych polskich drogach I ja właśnie w takie coś mierzę, tyle że na razie zostaje 16". W planach 17 a w marzeniach 18 . Przeczytałem na forum, że 1be jest wbrew pozorom dużo twardsze od 1ba. Jeśli chodzi o komfort, to raczej lepiej mi się jeździ samochodami z twardszym zawieszeniem. Ale zależy mi na tym, żeby nie odbijało się to na sztywności karoserii. Nie chciałbym po jakimś czasie nie móc otworzyć drzwi jak wjadę jednym kołem na krawężnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Może jest to i rozwiązanie ale równie dobrze można plomby pogubić :gwizdanie: Bez przesady O tych betonach i wypadających plombach najwięcej płaczą właściciele 1ba, tak jak na lpg narzekają właściciele diesli Trzeba się samemu przekonać ja zmieniłem z 15' i 1BA na 17' i 1BE i powiem jedno: W życiu nie wrócę do 1BA - można choroby morskiej się nabawić na naszych polskich drogach Ja też już do 1BA nie wrócę, pierwszym modem do następnego auta będzie gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Może jest to i rozwiązanie ale równie dobrze można plomby pogubić :gwizdanie: Bez przesady O tych betonach i wypadających plombach najwięcej płaczą właściciele 1ba, tak jak na lpg narzekają właściciele diesli Trzeba się samemu przekonać ja zmieniłem z 15' i 1BA na 17' i 1BE i powiem jedno: W życiu nie wrócę do 1BA - można choroby morskiej się nabawić na naszych polskich drogach Ja też już do 1BA nie wrócę, pierwszym modem do następnego auta będzie gwint dokładnie jak jest gwint odrazu inna jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 mam 1be, auto faktycznie jest twardawe, ale tylko twardawe, ma fajna charakterystyke jak ktos lubi szybciej jezdzic, na 17" 225 latam i jest ok, na trasie łykam zakrety przy 150 na miekko, seria by jechala lusterkami po ziemi pewnie i bujala jak okręt, 1be wybiera bardzo fajnie nierowne drogi przy duzej predkosci nawet, nie ma tendencji do plywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 mam 1be, auto faktycznie jest twardawe, ale tylko twardawe, ma fajna charakterystyke jak ktos lubi szybciej jezdzic, na 17" 225 latam i jest ok, na trasie łykam zakrety przy 150 na miekko, seria by jechala lusterkami po ziemi pewnie i bujala jak okręt, 1be wybiera bardzo fajnie nierowne drogi przy duzej predkosci nawet, nie ma tendencji do plywania. Ale masz całą zawieche 1BE czyli sprężyny i amory czy tylko spręzyny z tej zawiechy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 fabryczny komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ja jestem tylko ciekaw jak to jest jak jest gwint czy wahacze mocniej się nie sypią możecie cos powiedzięć z wlasnych doswiadczen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 no sila rzeczy szerokie kola i twarde zawiasy nie wydluzaja zywotnosci naszych cudownych wahaczy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 no wlasnie bo jak sie zacznie to sie sypać to tylko lap za kieszen wlascicielu he h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się