Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaryjność 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czytalem forum opla (zamierzalem sie na vectre C 1,9 tdi 150 konne), akurat ten klekot to dobra jednostka od fiata (to 16v jtd) z nieszczesliwymi klapami wirujacymi co je opel dolozym (ale jezeli chodzi o ten problem to opel "dogonil" audi - oni takze w V6tkach 3.0 i chyba 2,7???? pomontowali takie przepustnice, ktore wala sie nagminnie - jak w oplu :good: (Vorsprung durch Technik czy jakos tak :cool1:))

O oplowym 2,0 w sumie nie wiem nic ale to jednostka chyba gora roczna wiec ciezko z feedbackiem od userow

Opel to opel (podobnie jak inne fordy, fiaty)... ale przynajmniej nie pakuje goowna w zloty papierek i udaje ze to czekoladka

Co do 2,0PD 16v... to fakt... zapomnialem - ale nie wiem jak to z dynamika z dolu ma (tak "z parametrow' zle nie wyglada)

Nie ma co sie czarowac... dla mnie 2,0tdi Pd wykluczylo diesla u vw do poprawionego CRa (10.2009)

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

ja sie nie zgodze z mysla ze opel dogonil audi, jeszcze sporo im brakuje, mialem okazje jezdzic vectra c, i musze przyznac ze zawieszenie jest straszne, strasznie dretwo prowadzi sie ten samochod, tez czytalem sporo na temat suilnikow i opel wypuscil 2 dobre modele, ten podany wyzej i 2,2 dti, przydawal sie do gazu, materialy wykonczeniowe pozosytawiaja bardzo wiele do zyczenia, a awaryjnosc elekyki to juz inna bajka, wiec insignia jest zrobiona ladnie ale musieli wypuscic cos ciekawszego , bo konkurencja robila znacznie ladniejsze modele juz wczesniej, ale technologicznie sa sporo za moze nie za vw ale za audi dalllekoooo.

Opublikowano

jeszcze troche im brakuje do tego co prezentuje B8 :naughty:

Opublikowano

ten podany wyzej i 2,2 dti

maly OT.

mialem 2.2dti i nie wiem czy to taki fajny motor jest . Tzn tak ...dynamika naprawde zaskakuje.Montowali go jeszcze w Saabie i mialem okazje sie mierzyc z takim saabem i przyznam szczerze ze bylem zaskoczony :shocked: :shocked: i to bardzo. Przy 140 dopiero zaczolem mu odchodzic . Pewnie inaczej wystopniowana skrzynia + moze mial chipka bo nie wierze ze seryjne 125koni sprawiloby mi tyle problemow .

Natomiast jesli chodzi o reszte to ten silnik ma problemy z odpalaniem i pompa paliwa. Ogolnie Vectra (poliftowa B) wyleczyla mnie z Opla jakos . Niby fajny samochod ale ... 2 klasy nizej niz A4.

Nie jezdzilem CDTI w Insigni ale jezdzilem pare razy 2.0T 4x4 , uczucia mieszane mam. Wykonczenie jest kiepskie, audio koszmarne , zawieszenie dobre (opcja sport tour i normal), spalanie przerazajace (16.7 zanotowalem gdzie w mojej A4 na tej trasie bylo 8.8 - jechala przedemna), prowadzenie daje rade, motor daje duzo frajdy.

Sledze temat bo zastanawia mnie jak spisuja sie te CR 2.0 do 2009 roku ,narazie jest chyba zamalo wiadomosci i aut z przebiegiem 200-250kkm zeby cos wiecej sie dowiedziec ...

Opublikowano

moj ocjciec ma vectre c 1.9CDTI 120KM według mnie za ta kase to jest bardzo dobry samochod: duzo miejsca w srodku,dobry silnik,dobre wyposazenie, zawiecha no raczej za twarda na nasze drogi, materialy wykonczeniowe fatalne w mojej b5 sa w lepszym stanie

ale raczej opel jeszcze nie dogonil audi i raczej nie dogoni gdyz opel jest wedlug mnie troche nizej moze nawet nie z technika ale jakoscia i dlatego jest tak roznica w cenach audi vs opel

Opublikowano

Siedzialem w Insigni i przyznam ze materiala w środku to do A4 B6 sporo brakuje........ale to watek o Audi z silnikami 2.0 CR wiec dajmy spokój Oplom , jak ktoś będzie chcial poczytac to wejdzie sobie na forum Opla :wink4:

Opublikowano

dzisiaj mialem okazje jezdzic 2.0 T b7 , no musze przyznac ze wrazenia sa ogromne, pryspiesza super, silniczek chodzi cichutko, no ale jest jedna rownie wazna sprawa, spalanie, noo niestety dosc spore, po miescie z 1,9 tdi spali sie 12 l, natomiast z tym silniczkiem 16 - 17 l, to oczywiscie spalanie mogego znajomka, nie mam moze ciezkiej nogi, bo dba o auto, o paliwo sie nie martwi bo tatus tankuje, wiec mysle ze zostane przy dislu, mam takze nadzieje ze ktos dostarczy wiecej onformacji na ten temat:):)

Opublikowano

ten podany wyzej i 2,2 dti

mialem 2.2dti i nie wiem czy to taki fajny motor jest .

Sledze temat bo zastanawia mnie jak spisuja sie te CR 2.0 do 2009 roku ,narazie jest chyba zamalo wiadomosci i aut z przebiegiem 200-250kkm zeby cos wiecej sie dowiedziec ...

za to ja wiem:) 2.2dti to slabe motory opla .... maja awaryjne pompy wtryskowe vp44 takze (takze wykorzystywanie w motorach vw 2.5v6tdi (czyli passaty, a4, a6, a8, allroad, superb...)

... co do CRa to do 10.2009 - wg etki pompa oleju, zestaw walkow wyrownujacych jak i imbusik maja dokladnie te same kody katalogowe co "poprawione PDki" (czyli te juz bez napedu walkow wyrownujacych przez lancuch chyba po 2006r) - jednym slowem Vorsprung durch zjechany imbusik przy 200tys wysokiego ryzyka :thumbdown:

Audi to taka nalepka w grupie vw - oni maja klocki lego i skladaja samochody (jak dzieci :notworthy: )... jako baze bierzez sie tzw "volkswagen group platform X" (gdzie X to literka...ale to nie segmenty) i buduje sie na tym "cos"... to cos to nawet nie musi byc z zaden oficjalnych volkwagenow... moze byc np "zakonspirowany vw" (np Bentley Continental GT zbudowany na platformie D1 z motorem V12 stosowanym Volkswagen Phaeton)

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_C_platform

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_D_platform

co do OTopicowego watku opla 1.9cdti to te 8v cdti sa "łoplowe" i 150tki "fiatowe jtd 16v" nie majace wiele poza marketingowym oznaczeniem CDTI chyba wiele wspolnego - podobnie jak TDCI u forda "pierwsze" i te HDI z pugow

Wniosek z tego wszystkiego:

marketingowcy zawsze uwazaja, ze trzeba oglupiac klienta...

pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

moze VW to nalepka, ale wezmy prosty przykład, poszukaj czesci do audi, vw a poszukaj do hondy czy toyoty, jaka jest dostepnosc uzywanych czesci, mozna duzo gadac na temat ten dobry ten zly, wg mnie dzis zsamochody robione sa na sztuke, niewazne jaka marka, w kazdym aucie widac oszczednosci.

a saab to co jak nie vectra c.

zostawmy temat opla ....saaba :) czy vw....skupmy sie na CR!![br]Dopisany: 22 Luty 2011, 20:29_________________________________________________zalogowalem sie do www.audiworld.com i zarzucilem temat , zobaczymy jaki bedzie odzew:)

Opublikowano

Juz jest , tyle ze sie chlopak nie najezdzil Mine is great really good economy with good power. I have not had any issues at all with the car but it has only just passed 7,000 miles.

:polew:

Opublikowano

no troszke malo km :(

Opublikowano

no wiesz mi przy 36 tys padl motor w BLB wiec........ :wink4:

Opublikowano

wspołczuje ...to musialo bolec :naughty:

Opublikowano

niezaleznie jaka naklejke z brandem koncerm vw by nie dal, to wlasciciele aut z silnikami diesla 2.0tdi tego koncernu wyprodukowanymi przed 10.2009 przy przebiegach 200tys beda pewnie sie zywo interesowac tematyka regeneracji walkow wyrownujacych, przerobki na wersje bez walkow wyrownujacych, na dluzszy imbusik itp itd... a poza tradycyjna czworka skoda seat vw audi te bombowe silniki szly tez np w doodge (ale nie wiem czy w wersji tylko PD czy tez CRy). Efekt skali badziewia moze wygenerowac spora podaz zamiennikow czy innych metod rozwiazan problemu

Co do awaryjnosci CRa to moge powiedziec ze przez kilkanascie tysiecy km moj odgrzany kotlet a4 b7 z tapicerka od a4 b7 kabrio i moterem CR CAGA (czyli seat exeo) nie wymagal niczego poza tankowaniem (mam auto po 10.2009 ale to i tak bez znaczenia jeszcze przy tym przebiegu)

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

zakupilem dzis a4 b8 2.0 tdi cr, nabite ma 170000, zobaczymy co bedzie dalej, ale musze przyznac, silnik pracuje cudownie, jak benzyna, wiecej nic nie powiem bo nic nie wiem:) bede pisal na bierzaco!!

pozdr

Opublikowano

a ile dales za to B8 jesli mozna zapytac.Ja tez dzis jezdzilem CR i faktycznie pracuje swietnie.

Opublikowano

nie jezdzilem nigdy 2.0 tdi , w porownaniu to 1,9 to inna liga!! nie bede zachwalal ale mysle ze bedzie oki, jechalem 140 i naprawde nie slychac silnika, skrzynia 6 bajka, spokojnie mozna 5,5 na 100 wykrecic, szkoda tylko ze nie ma elektrycznego wspomagania kierwonicy, ale mozna sie obejsc:)[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 08:53_________________________________________________no juz kilka dni śmigam i musze przyznac ze jezdzi sie swietnie, skrzynia ma krotkie przelozenia, silnik bardzo dynamiczny i ekonomiczny, ale miejsce na nogi na tylnej kanapie to masakra, ja mam 188 cm i moj 2 letni syn na foteliku sie nie miesci, jak bym faktycznie ustawil fotel w pozycji dla mnie wygodnej to musiał by siedzie po turecku:)

pozdr

Paweł

Opublikowano

nie jezdzilem nigdy 2.0 tdi , w porownaniu to 1,9 to inna liga!! nie bede zachwalal ale mysle ze bedzie oki, jechalem 140 i naprawde nie slychac silnika, skrzynia 6 bajka, spokojnie mozna 5,5 na 100 wykrecic, szkoda tylko ze nie ma elektrycznego wspomagania kierwonicy, ale mozna sie obejsc:)[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 08:53_________________________________________________no juz kilka dni śmigam i musze przyznac ze jezdzi sie swietnie, skrzynia ma krotkie przelozenia, silnik bardzo dynamiczny i ekonomiczny, ale miejsce na nogi na tylnej kanapie to masakra, ja mam 188 cm i moj 2 letni syn na foteliku sie nie miesci, jak bym faktycznie ustawil fotel w pozycji dla mnie wygodnej to musiał by siedzie po turecku:)

pozdr

Paweł

Napisz informacje po roku użytkowania, dalej zafascynowany nową jednostką czy są jakieś problemy?

Pozdrawiam

Opublikowano

ja mam w exeo "caga 2.0tdi CR 143ps" i przez 50tys km nic sie nie dzialo, nie bierze oleju, elastyczny z dolu - ogolnie motor wydaje sie byc udany (ostroznie zachwalam bo 50tys to nawet fiat126p ma szanse bezawaryjnie przejezdzic).

Do 10.2009r CRy (ktore maja walki wyrownujace) maja walki wyr. + pompe oleju + zabierak identyczny jak 2.0TDI PD czyli taki, ktory zawiedzie kiedys wiec to jest wada, ktora trzeba wziac pod uwage przy zakupie....

Plus w 2.0TDI CR to identyczne wtryski i pompa CR niezalezna od wersji mocowej (wersja 143ps rozni sie od 170tki turbina tylko co otwiera latwo droge na viagrowanie)

Pozdrawiam,

Przemek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...