grzesioo Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 Witam! Ruszając powoli z parkingu po jakiś 10 metrach zamrugała kontrolka [( ! )] zapiszczało i zgasło. Cztery mrugnięcia i 3 piski. Przestraszyłem się i zatrzymałem pojazd. Kiedy przestało piszczeć pojechałem dalej. Co to mogło być?? Nie mam czujników zużycia klocków. Z resztą max miesiąc temu wymieniłem klocki na obu osiach i płyn. Czy za każdym razem po wymianie płynu, albo w ogóle kiedy trzeba odpowietrzyć pompę ABS. Stan płynu OK. Dlaczego włączył się ten alarm? Macie jakieś sugestie?
_Kuba_ Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 Według mnie coś mu nie spasowało i najlepszym sposobem, aby się o tym przekonać będzie VAG. Na pewno zapisał ten błąd do pamięci.
grzesioo Opublikowano 1 Września 2006 Autor Opublikowano 1 Września 2006 sprawdz stan plynu chlodniczego. Może to mieć związek z płynem chłodniczym??
pet3r Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 ja mialem tak kiedys na ostrym zakrecie w lewo - zapalila sie czerwona kontrolka i zapiszczalo kolo 5-ciu razy.
grzesioo Opublikowano 1 Września 2006 Autor Opublikowano 1 Września 2006 Według mnie coś mu nie spasowało i najlepszym sposobem, aby się o tym przekonać będzie VAG. Na pewno zapisał ten błąd do pamięci. Zaraz po tym zdarzeni pojechałem do gościa który coś tam dłubie w elektronice w autach (ma VAG'a zna się na tej robocie) powiedział że jeżeli zgasło to nie ma możliwości sprawdzić co to było. Miał racje? czy mu się nie chciało?
MAJKI Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 A jak z Twoim akumulatorem ?? Bo mi tak sygnalizował jak miałem słaby akumulator.
grzesioo Opublikowano 1 Września 2006 Autor Opublikowano 1 Września 2006 hmm. nawet jak postoi ze dwie doby to pali normalnie, bez dłuższego kręcenia rozrusznikiem, nie wiem jak stary on jest, ale raczej jest sprawny. Sprawdzę jutro poziom elektrolitu, jeżeli jest obsługowy, bo nie pamiętam.
szogun0 Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 Spadek napięcia w instalacji spowodował uruchomienie powiadomienia o nie naładowanym akumulatorze. Pewnie przekaźnik ABS się załączył i spodło napięcie. Sprawdź akumulator.
spanky Opublikowano 2 Września 2006 Opublikowano 2 Września 2006 sa dwie opcje : -plyn chlodniczy -zdychajacy aku .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się