andrewsc 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam kolegów, łapałem klasycznego notlaufa +/- 3000obr. na 4 i 5 biegu. Wyczyściłem zmienną geometrię w pt, dzisiaj podmieniłem n75 i czujnik w rurze powietrza plastikowej za silnikiem na górze. Z kolegą robiliśmy logi, wkleję ja później bo musi mi je wysłać. Nie miałem za bardzo jak zrobić idealnie od 1500obr na 4 biegu ale wyszło nam że turbo dalej przeładowuje, na 2550bara i wyłącza. Gruszkę przy czyszczeniu rozruszałem, zapsikałem wd40 chodzi bardzo lekko bez oporów. Filtr powietrza wymieniony na knecht. Co jeszcze może być przyczyną przeładowania? źle ustawiona gruszka turbo? chwile po czyszczeniu notlaufy występowały sporadycznie przy testach, teraz każdorazowo.. Na vagu błąd 575 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 jeśli grucha chodzi idealnie w pełnym zakresie około 3cm i jest dobrze ustawiona to stawiam na wężyki podciśnienia sprawdż kolego, wymień wszytskie najlepiej, moze zasysa wężyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Zapomniałem dodać, wężyki wszystkie wymienione przy podmianie n75 Turbo złożyłem dobrze, Sztanga na którą zakłada sie koniec gruchy chodziła idealnie, auto nie kopci wogóle, nie bierze grama oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 w jakim zakresie chodzi sztanga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 ok 2,5 cm. Jak przy włączonym silniku ściągam wężyk sporo w dół. Jak przegazuje też sie ładnie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 no to niby ok zw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Podmień może N75 na taki którego masz pewnosć że działa, np od innego afn'a. Może byc jeszcze zbiorniczek ciśnienia turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Podmieniałem od afn'a kolegi tamten 100% sprawny, 0 zmiany. Gdzie jest zbiorniczek ciśnienia turbo? regulacja gruszki turbo by coś dała? kąt wtrysku paliwa też idealny... może przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 jeśli turbo przeładowuje to nie szukajcie winy w wężykach podciśnienia ani akumulatorze podciśnienia. Turbo czyszczone ale pewnie niedokładnie. Na biegu jałowym może sztanga chodzić ładnie ale już pod obciążeniem będzie źle i tak się właśnie dzieje. Jeśli wcześniej nie bawiłeś się długością sztangi to teraz nie radzę tego robić bo całkowicie rozregulujesz sobie sterowanie doładowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Patrzyłem na forum od paru tyg. na wątki. Wydaje mi sie że zrobiłem to dobrze. Usunięte 100% sadzy, wyczyszczone i wygładzone dokładnie benzyną ekstrakcyjną, potem papier ścierny, tam gdzie trzeba było szczotką drucianą. Czyszczona strona zimna i gorąca. Kierownice chodziły bez najmniejszego oporu po złożeniu... Turbo suche, więc chyba nie zapiekły sie kierownice po kilkudziesięciu kilometrach... auto po zabiegu butowałem non stop i chodziło pięknie na niższych obrotach. Jakie grupy logów mam wkleić żeby coś wywnioskować oprócz 011? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 spotkałem się kiedyś z źle złożoną turbiną po czyszczeniu i też non stop przeładowywała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Jakie grupy logów mam wkleić żeby coś wywnioskować oprócz 011? zloguj 010 dynamicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Kurde cudów nie ma... turbo napewno było dobrze złożone i dokładnie wyczyszczone nie uszkadzając niczego. Zorbie dzisiaj logi i wkleję. Przkopałem różne fora dokładnie i nie mam pojęcia co może być jeszcze przyczyną notlaufa u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 no to czekamy na logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor098 1 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 przeczysc przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 i kurde nie mam lapka żeby logi trzasnąć, jak tylko będę miał wkleje. Zauważyłem dzisiaj jak przegazowane było auto na biegu jałowym, że sztanga turbo spada w dół, myślałem że tak ma być, gwałtownie. U kumpla w afn podciąga do kóry przy przegazowaniu. Może nieszczelność układu doprowadzającego podciśnienie do gruszki turbo? Czarna kula z podciśnieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 i dobrze myślałeś, przy przegazowaniu sztanga ma opaść w dół a u kumpla jest coś nie tak i jeśli ktoś ma nieszczelność w układzie podciśnienia to właśnie kumpel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur88 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Właśnie chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tą sztangą. To u mnie idzie do góry, żadnych problemów z samochodem, na logach dynamicznych wartość ciśnienia pokrywa sie niemalże idealnie z mapą, nie przekracza 2000 przy gazie w podłodze. Audi A4 B5 98r AFN automat. fragment loga pierwsza żółta kolumna prędkość/obroty/ciśnienie według mapy/ciśnienie rzeczywiste https://picasaweb.google.com/lh/photo/ExwQKpS0FfSUq4q_WC-_HA?feat=directlink Dodam, że jutro u adnrewsc sprawdzimy wakuometrem wartości podciśnienia i porównamy z moimi. Być może za szybko odpuszczałem gazu i najpierw sztanga w góre a potem gwałtownie w dół. Do głowy przychodzi mi tylko zatkany wylot spalin: EGR bądź katalizator. Podpowiedzcie jak to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Zrobiliśmy dzisiaj logi dynamiczne. grupy 001,003 https://picasaweb.google.com/lh/photo/4dW-zVkYferdlSwzhYfXtw?feat=directlink grupy 011,003,010 https://picasaweb.google.com/lh/photo/dWO5T0fGwpaDESx8fzHQQA?feat=directlink grupy 011,004,008 https://picasaweb.google.com/lh/photo/1Keh4Xkqv4MlyxSvaCA2YA?feat=directlink basic settings 011 https://picasaweb.google.com/lh/photo/6ROKH-zT5XTREeuah0QOsg?feat=directlink Podsumowując podmieniane z bliźniaczego silnika były: -n75 -n18 -przepływka -czujnik ciśnienia powietrza doładowanego -zaworek (biało czarny od gruszki magazynującej podciśnienie) sprawny -wszystkie przewody podciśnienia wymienione -na postoju gruszka sztangi reaguje prawidłowo -turbo dokładnie wyczyszczone -egr czysty, pracuje normalnie -wymieniony filtr powietrza na knecht'a Istnieje taka możliwość ze sprężyna w gruszce jest uszkodzona albo za słaba i podczas jazdy na pełnym gazie gdy n75 odcina podcisnienie nie ma siły opuścić sztangi?? Już nic innego nam nie przychodzi do głowy. Przy Basic settings na 011 gruszka chodzi elegancko w zakresie około 2cm. Jest możliwość, że mam kombinowany soft inny niż ori? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 logi robi się pojedynczo masz mocnego czipa no ale to chyba dobrze zrób na 3 i 4(o ile masz gdzie) biegu loga 011 dynamicznego ciągnąc do 4500obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się