HaVoK Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ja mam takie pytanie przy 100 km/h jakie macie obroty w 1.8 np Adr ?? Niecałe 3k, ale nie pamiętam teraz dokładnie... Odnośnie tematu. Ile ja bym dał gdyby się okazało że można w jakiś prosty sposób wzmocnić ADR'a. Badzo lubię swoje auto i uważam że trafił mi się rodzynek (patrząc na allegro- naprawdę sądzę że rodzynek ) Ale troszkę żałuję że nie jest 1.8T... Swoją drogą nie wiem czy było w temacie ale w katalogu IC stoi że jest jeszcze wersja 170 PS . Słyszeliście? Widzieliście?
Kimi Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 Z tego co czytałem to generalnie ADR ma nałożony spory kaganiec jeśli chodzi o moc. Głównie chodzi o wałki, soft i kilka innych rzeczy. A pamiętasz może, gdzie to czytałeś? Gdyby fabryka chciała to z tego silnika można uzyskać znacznie więcej mocy ale kto wtedy kupowałbym 1,8T? We własnym zakresie nikt tego się nie podejmuje bo to zbyt duże koszty, każdy woli swapować na 1,8T. No właśnie o to 'każdy' chodzi :naughty:
moskal Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 miałem komplet do swapa na 1.8T+skrzynia+komp+wiązka+fmic+tip+stożek za bardzo dobre pieniądze , trzeba było brac a nie teraz płakać. nawet byłem sklonny rozłożyć na raty.
Kimi Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 miałem komplet do swapa na 1.8T+skrzynia+komp+wiązka+fmic+tip+stożek za bardzo dobre pieniądze , trzeba było brac a nie teraz płakać. nawet byłem sklonny rozłożyć na raty. @moskal, ale ja nie płaczę Nie chcę robić swapa. Chcę sprawdzić organoleptycznie, ile da się wycisnąć z 1.8 20v.
Labiel Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 miałem komplet do swapa na 1.8T+skrzynia+komp+wiązka+fmic+tip+stożek za bardzo dobre pieniądze , trzeba było brac a nie teraz płakać. nawet byłem sklonny rozłożyć na raty. Można wiedzieć w jakiej cenie to było?
moskal Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 miałem komplet do swapa na 1.8T+skrzynia+komp+wiązka+fmic+tip+stożek za bardzo dobre pieniądze , trzeba było brac a nie teraz płakać. nawet byłem sklonny rozłożyć na raty. Można wiedzieć w jakiej cenie to było? cena była do uzgodnienia ale za 4000pln bym puścił
paput Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 miałem komplet do swapa na 1.8T+skrzynia+komp+wiązka+fmic+tip+stożek za bardzo dobre pieniądze , trzeba było brac a nie teraz płakać. nawet byłem sklonny rozłożyć na raty. Można wiedzieć w jakiej cenie to było? cena była do uzgodnienia ale za 4000pln bym puścił sporo[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 16:33_________________________________________________co do 1.8 ADR to rzeczywiście powienien mieć co najmniej te 135-140 KM
Kimi Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 Wracając do tematu: 129-konny 1.8 20v występował jedynie na rynki: francuski, brytyjski, grecki i holenderski i tu ciekawostka - w żadnym, absolutnie żadnym katalogu online nie figuruje jako jednostka o osobnym oznaczeniu. Albo jest oznaczony jako ADR, albo jako 'unknown'. Przeglądając i porównując sporo elementów silnika, układu zasilania itp. nie znalazłem żadnej różnicy, która pozwalałaby na wskazanie, że dany element jest odpowiedzialny za te dodatkowe 4 KM. Cytat z katalogu ZF: 1. kategoria pojazdu : 2. producent: AUDI 3. lista modeli: A4 (8D2, B5) 4. typ : 1.8 moc silnika : 95 kW / 129 KM pojemnosc silnika : 1781 cm3 rok produkcji : 01/1995 - 11/2000 ograniczenia charakterystyczne dla kraju: (tylko dla) F, GB, GR, NL KTYPNR : 8275 [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 17:22_________________________________________________No i stanąłem w miejscu
paput Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Wracając do tematu: 129-konny 1.8 20v występował jedynie na rynki: francuski, brytyjski, grecki i holenderski i tu ciekawostka - w żadnym, absolutnie żadnym katalogu online nie figuruje jako jednostka o osobnym oznaczeniu. Albo jest oznaczony jako ADR, albo jako 'unknown'. Przeglądając i porównując sporo elementów silnika, układu zasilania itp. nie znalazłem żadnej różnicy, która pozwalałaby na wskazanie, że dany element jest odpowiedzialny za te dodatkowe 4 KM. Cytat z katalogu ZF: 1. kategoria pojazdu : 2. producent: AUDI 3. lista modeli: A4 (8D2, B5) 4. typ : 1.8 moc silnika : 95 kW / 129 KM pojemnosc silnika : 1781 cm3 rok produkcji : 01/1995 - 11/2000 ograniczenia charakterystyczne dla kraju: (tylko dla) F, GB, GR, NL KTYPNR : 8275 [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 17:22_________________________________________________No i stanąłem w miejscu tak to już byście wiedzieli co przełożyć aby uzyskac te + 4 KM
Kimi Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 tak to już byście wiedzieli Bym wiedział (jeden ja) :gwizdanie: No, ale nie wiem
Xsystoff Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 ADR nie jest taki zly jak go maluja. Wiadomo, chyba kazdy z nas chcialby miec taka audiczke jaka ma ale z AEB zamiast ADR, ale jak juz sie trafil ten silnik jaki sie trafil to nie ma co plakac. Chlapnac paliwka sobie lubi ale bardzo przyzwoicie jezdzi jak na swoje 125hp i fajnie brzmi jak na zwykle R4. Jakos o AFN nikt nie pisze ze kibel wolny i bleee, a ADR jednak dosyc wyraznie szybszy. Najprostszy mod to chyba zrobic wydech Ale ja bym shamowal serie czy 125 jeszcze jest Za 4 tysie to ostatnio u mnie byl anglik 1.8T. A6 C5 99r, caly, jezdzacy.
moskal Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 sporo to ile mądralo twoim zdaniem miałem wziąć za : 1. silnik kompletny 5000km po rorządzie 2. turbo 3000km po regeneracji 3. skrzynia 4. fmic+orurowanie 5. tip+stożek 6. komp 7. wiązka wyliczyc ci to poszczególnie????
vdm Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 moskal dobra cena jak za taki zestaw jak bym miał jeszcze swoje ADP(demon prędkości na podtlenku LPG) to ten twój zestaw by już w niej siedział
paput Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 sporo to ile mądralo twoim zdaniem miałem wziąć za : 1. silnik kompletny 5000km po rorządzie 2. turbo 3000km po regeneracji 3. skrzynia 4. fmic+orurowanie 5. tip+stożek 6. komp 7. wiązka wyliczyc ci to poszczególnie???? sporo :> jak na AEB p.s nie denerwuje się tak bo Ci pikawa stanie
Pudzianek89 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Panowie... A w ETCE nie da rady sprawdzić różnic? Ja nie mam akurat dostępu do tego typu udogodnień, bo z chęcia sam bym się dowiedział skąd te udziwnienie. Moim zdaniem to elektryka nie ma nic do rzeczy i sterowanie silnikiem. Raczej tak jak koledzy wcześniej pisali że to może być kat. Ale wtedy normy spalin były takie same na każdy rynek. A może różnica jest w średnicy kolektora dolotowego. Większe kanały lub jakiś dławik?? Często w alu kolektorach są takie wystające pręciki które (rzekomo) powoduja lepsze mieszanie powietrza czy coś w tym stylu. Warto by było to sprawdzić. Każdy by chciał wykrzesać kilka koni ze swojego auta. A swap nie zawsze wchodzi w grę. Jak jeździ, to niech jeździ do końca. Wiele osób ma takie podejście do swoich ADR'ów. Co do ceny tego AEB to za komplet ujdzie. Ale z angola faktycznie można ponad 1000zl taniej wyrwać. Lub kupić całego za 4k
moskal Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ale z angola faktycznie można ponad 1000zl taniej wyrwać. Lub kupić całego za 4k tak , zwłaszcza ze w angolach jest fmic z orurowaniem , tip z kwasówki , stożek , złączki , objemki
Xsystoff Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 tak , zwłaszcza ze w angolach jest fmic z orurowaniem , tip z kwasówki , stożek , złączki , objemki No to mowie, ze ostatnio stalo u mnie na dzielnicy A6 C5 normalne zadbane angol 1.8T za 4 tys zl. Jak posprzedajesz skory, elektryke, klime i wszystkie graty z A6 to silnik masz gratis i jeszcze wyjdziesz na plus z ktorego kupisz te wszystkie czesci jak fmic, zlaczki itp. Ale spoko, takie prawo rynku, towar jest warty tyle i jest ktos w stanie zaplacic, jak sie znalazl amator za 4 tysie to ok. Ale z tego co pamietam to jest obecnie 2.7 TT podkrecony na 300hp za 5 tys
Pudzianek89 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Mówisz 5k za sam silnik czy kpl z elektryka itd?? Z chęcią bym wrzucił takie cudo do FWD Tak jak Xsystoff napisał:"towar jest warty tyle ile jest ktos w stanie zaplacic". Kupić angola za 4k a nawet za 5k. Silnik i graty dla siebie a reszta na handel i jesteś spokojnie 2kola do przodu. No tylko wywalić kase na auto a później się z nim bujać... Jak ktoś ma łeb i wie jak szukać to znajdzie fmic'ka i reszte bajerów za 500zł(nie mówię o nowym, bo to niemożliwe chyba że chinol) W każdym razie nie ma co się kłócić. Tylko rezać i rezać Panowie. Są może jakieś wieści odnośnie tych dodatkowych 4 jednorożców? EDIT: Dzięki za linka Komplet na swapa za tą cene Jakby tylko były fundusze na to... ;(
Xsystoff Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187388.0;highlight=agb KLIK
moskal Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 tak , zwłaszcza ze w angolach jest fmic z orurowaniem , tip z kwasówki , stożek , złączki , objemki No to mowie, ze ostatnio stalo u mnie na dzielnicy A6 C5 normalne zadbane angol 1.8T za 4 tys zl. Jak posprzedajesz skory, elektryke, klime i wszystkie graty z A6 to silnik masz gratis i jeszcze wyjdziesz na plus z ktorego kupisz te wszystkie czesci jak fmic, zlaczki itp. Ale spoko, takie prawo rynku, towar jest warty tyle i jest ktos w stanie zaplacic, jak sie znalazl amator za 4 tysie to ok. Ale z tego co pamietam to jest obecnie 2.7 TT podkrecony na 300hp za 5 tys widzisz w tym przypadku trzeba miec jeszcze czas i miejsce zeby takiego angola rozebrać , ja powiem ci z własnej autopsji ze jest to pracochłonne i strasznie wkórwia. A co do 2.7 nosba to jest to jak na razie pierwszy przypadek na forum , pewnie sie nie powtórzy. no i cena ostateczna chyba bedzie wieksza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się