Pawci_o 1 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Który rok masz auta naciepane z GT-I9195 Bo albo 180 stopni albo 225 ja ustawiam na 225 silnik nie pracuje twardo naciepane z GT-I9195 produkcji 2001 modelowo 2002 AWX silnik proszę również o informację jak łapać ten wymiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Musisz mieć czujnik zegarowy przede wszystkim żeby złapać zero na walku czyli najwyższy punkt tłoka. I potem ustawiasz pompki poluzniasz kontrę i dokrecasz śrubę imbusowa do pierwszego wyczuwalnego twardego oporu. I od tego momentu wracasz 180 stopni lub 225 proponuje 225. naciepane z GT-I9195 Na pompkach uszczelki wszystkie wymieniłeś do tego ta podkładkę co się zgniata przy dokręcaniu tez?? I pamiętaj żeby same pompki przykrecic z odpowiednią siła. Czyli 12nm i 270stooni naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 no dobrze, wszystko spoko ale chodzi mi o to jakie odleglosci usawic od boku glowicy do pompki - i gdzie łapać wymiar na pompce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Do tego musisz mieć niestety czujniki jeśli chcesz to zrobić dobrze. Co do odległości mogę w poniedziałek ci napisać a mierzy się je od płaskiej powierzchni gdzie wchodzi wiązka naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 ok napisz mi proszę jak możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Poniżej zrzut z ELSY dla AVF'a. http://www.directupload.net/file/d/4348/dlgogpk7_pdf.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 spox, dzięki, poczekam aż kolega mi podeśle do AWX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ale jak dobrze pamiętam to chyba to samo. Jeśli Cię to interesuje to dziś wieczorem mogę wrzucić dla AWX'a podaj tylko rocznik, żeby nie było jakiejś pomyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 tak chcę do AWX, pisałem rocznik wyżej produkcja 2001 modelowo 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 spox, dzięki, poczekam aż kolega mi podeśle do AWX.W zależności od pompek chodzi o to co jest zaznaczone w kółku jedna są proste a drugie ze skosami naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 ja mam te ze skosami. Dzięki Ci wielkie za podesłanie wymiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Jak coś to pisz naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 hej, więc tak uczelnienia wymienione, ustawione pompki tak jaki były i zgodnie z info jakie podesłał secio84 niestety ale bez regulacji i okazuje się że samochodzik pięknie równo pracuje, ale niestety nie ma tej mocy co miał przed wymianą... czy konieczna jest regulacja? wymieniłem również te grzybki na pompkach i może to przez nie tak się dzieje - zastanawiam się czy nie wymienić na te stare... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 hej, więc tak uczelnienia wymienione, ustawione pompki tak jaki były i zgodnie z info jakie podesłał secio84 niestety ale bez regulacji i okazuje się że samochodzik pięknie równo pracuje, ale niestety nie ma tej mocy co miał przed wymianą... czy konieczna jest regulacja? wymieniłem również te grzybki na pompkach i może to przez nie tak się dzieje - zastanawiam się czy nie wymienić na te stare...Jak wymieniłeś grzybki to musisz regulować na 100% zresztą tak jak pisałem zawsze trzeba. Jak masz nowe grzybki nie dawaj starych tylko kup nowe śruby regulacyjne żebyś miał komplet nowych rzeczy. naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 no pewnie będę musiał gdzieś pojechać na regulację, jaki to koszt - te śruby regulacyjne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) sam to zrobisz i powiem wiecej nawet bez czujnika zegarowego! krzywka stoi w miejscu przez jakies 70stopni obrotu wału,wiec bez problemu mozna wylukać kiedy naciska najwięcej grzybki dałem nowe bo były z oringami ale sruby i kontry zostawiłem stare.Zmienie nastepnym razem przy wymianie pompek Edytowane 10 Maja 2016 przez rrrudy25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 ok spoko ale trochę mam obawy przed tą regulacją żebym czegoś nie zepsuł.... jak złapać kąt 255 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 ok spoko ale trochę mam obawy przed tą regulacją żebym czegoś nie zepsuł.... jak złapać kąt 255 ? Coś ty wymyślił za kont 225 ma być. A złapać go możesz kontomierzem naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Pawci_o, pobierz sobie i dokładnie przestudiuj >> Naprawa układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego.zip << Panowie a któryś z Was mierzył może dynamometrem ten "opór" ? "Obrócić teraz śrubę regulacyjną w dźwigience zaworowej, aż będzie wyraźnie odczuwalny opór..." Dla każdego ten opór może być inny Więc zapewne nie jest ustawione identyko w każdym aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Dla każdego ten opór może być inny Więc zapewne nie jest ustawione identyko w każdym aucie... To jest taki opór ze nieda sie dalej kręcić, a piszą ci wyczuwalnego zebyś czegóś na siłe nie kręcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się