Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


sirlesek

Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, dziadekM napisał:

korekcje  0,24  -0,24  1,21  -1,15

No to szału nie ma :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, dziadekM napisał:

Dzięki będę wiedział na przyszłość. Wczoraj zaciągnąłem do kolegi mechanika i w 2 godz ogarnął temat, ale nie chce powiedzieć co było nie tak

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
 

Ogarnął temat i nie chce powiedzieć co było nie tak??Fajny kolega:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest lepiej niż przed wymianą uszczelek więc nie zamierzam dalej grzebać. Jak pompki padną to wtedy pomyślę nad poprawą korekcji :-P

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kamil-vag napisał:

No to szału nie ma :P

Bieda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa jak by nie zobaczyć do kompa to żaden by pewnie nawet nie poczuł czy są dobre korekcie

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dziadekM napisał:

Taaa jak by nie zobaczyć do kompa to żaden by pewnie nawet nie poczuł czy są dobre korekcie

Twoje auto, Twoje podejście, Twoje korekcje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pasuje jak jeździ. Nie spodziewam się że przy przebiegu 270tkm pompki będą chodzić jak nowe

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mamy auta które mają ponad 400tyś przebiegu i korekcje są lepsze ,a nic nie było jeszcze dotykane,także 270 to nie jest jeszcze tak dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie je od nowości że jesteście pewni że nic nie było tykane? No chyba że Niemiec płakał jak sprzedawał...

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja napisałem o autach które mamy od nowości kupione w pl salonie , obydwa 1.9tdi pd , pompki , turbo, sprzęgło i dwumas niedotykane, a auta ponad 400tyś na blacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze, ja mam niby to 270 ale historii nie znam.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie czepiam twojego przebiegu, bo dla mnie jest mało istotny i po nim nie ocenia się stanu auta, co do korekty to znam przypadki że mechanik zmniejsza luz na pompce i korekty się poprawiają ,auto lepiej się zbiera, a po jakimś czasie np klawiatura rozwala pokrywę zaworów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiłem na 180st ale znajomy mechanik mi mówił że według instrukcji Bosch powinno być na 225st i już sam zbaraniałem

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i tak jest ok , ale na 225 miałbyś jeszcze gorsze korekty

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkał się ktoś z was z takim odbarwieniem spręzyny pompowtrysku? Jedna z nich jest jakby fioletowa.

19893568_1502559239801563_2033072160_o.j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę wymieniał uszczelnienie na 1 PD czy wymagane jest zawsze odkręcanie śrub regulacyjnych na dzwigienkach? Z tego co się spotkałem są dwie szkoły.

Pierwsza luzujemy dwie śruby regulacyjne na  dwóch pompowtryskach i następnie luzujemy 4 śruby dzwigienki. Z powrotem zakładamy i wszystko regulujemy.

Druga ,,szkoła''

Luzujemy tylko 4 śruby dzwigienki a regulacyjnych nie tykamy! Z powrotem składamy i nie regulujemy nic.

Wiadomo że do pierwszej mamy większą pewność bo wszystko świeżo wyregulowalismy ale czy drugi sposób również się sprawdza i jest bezpieczny ? Teoretycznie powinien.?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób jak serwisówka pisze i nie kombinuj :P Zawsze dobrze jest prze-regulować wszystkie PD na nowo, nie masz pewności jak były ustawione wcześniej czy na 180 czy inaczej...  Tym bardziej, że grzybek i śruba regulacyjna zawsze się trochę wyciera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie w moim audi a4b6 1.9tdi 130km są pompowtryskiwacze z oznaczeniem BA dwa są do wymiany czy mogę wsadzić te dwa z oznaczeniem AN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamięta ktoś jakie klucze potrzebne są do wyregulowania dźwigienek? Z tego co doczytałem w necie to:
Kontra 18oczko
Ampul 6
brakuje jeszcze mi spline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś na 1 tronie tematu ? Wrzuciłem instrukcję, jest wszystko opisane.

Rozwiń zawartość

Pompowtryski PD - Demontaż Wymiana Ustawienie

Załączam wykonaną przeze mnie (kamil-vag) instrukcję: Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtryskiwaczy
w silnikach 1.9 TDI i niektórych 2.0 TDI 8V (mocowanych na jedną śrubę).

PDF'y do pobrania:
 Pompowtryski Demontaż-Wymiana-Ustawienie
 Naprawa pompowtryskiwacza - Zestawienie


Przydatne wideo-relacje:
 Pompowtryskiwacze 1
 Pompowtryskiwacze 2

Przydatne foto-ralcje:
 Pompowtryskiwacze 3
 Pompowtryskiwacze 4
 Pompowtryskiwacze 5

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...