various 0 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend. Nie warto wymienić śrub i wyregulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 2 godziny temu, various napisał: Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend. Nie warto wymienić śrub i wyregulować? Najpierw zrób porządek ze swiecami,pompki zostaw narazie w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) mam małe pytanko w związku z tematemZnalazłem takie coś na necie i mam małe pytanko czy może mi ktoś z kolegów powiedzieć w przybliżeniu ile ta odległość powinna mieć bo chce sobie coś takiego zrobić. 10 cm? wystarczy? Edytowane 9 Listopada 2020 przez Pieterb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 hmm, nie uzyskawszy odpowiedzi zadecydowałem sam i zrobiłem trochę na oko, co z tego wyjdzie opiszę jak już będę po używaniu. Najwyżej ciut będę musiał poprzycinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulosuc. 0 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Witajcie, pozwolę sobie odświeżyć temat. 1.9 AWX po wymianie naprawie pompek. wymiana uszczelnień oraz tych metalowych elementów od strony sprężyny. Wszystko poskręcane. Auto opala od strzała, jak jest zimny to chodzi równiutko. niestety jak się rozgrzeje to zaczyna telepać. Był błąd czujnika temperatury paliwa i podejrzewałem, że to przyczyna. Uszkodzony był przewód przy wtyczce. Po naprawie błąd skasowany ale niestety sytuacja z telepaniem nadal występuje. Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 9 godzin temu, paulosuc. napisał: Gdzie szukać przyczyny? pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulosuc. 0 Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 8 godzin temu, Pieterb napisał: pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie. logi pod poniższym linkiem: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_eeIg065.html drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 13 godzin temu, paulosuc. napisał: drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1" Nieprawda, problemem jest 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulosuc. 0 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 9 godzin temu, Pieterb napisał: Nieprawda, problemem jest 3 no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;( będę rozbierał i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulosuc. 0 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 W dniu 4.05.2021 o 16:38, paulosuc. napisał: no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;( będę rozbierał i zobaczymy i sprawa się wyjaśniła. na trzecim śruba dociskająca była luźna. Niestety zerwany gwint w głowicy. Czy ktoś może stosował tych rozwiązań naprawczych do gwintów wewnętrznych? Tak aby uniknąć demontażu głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Pewnie nie jeden, zresztą spróbować zawsze warto. Jak nie to ściągnąć czapka zawsze pozostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 (edytowane) Koledzy tak na szybko bo auto u mechanika stoi . 1.9 avf są wtryski z końcówką 038 BA czy można założyć 038 AQ jedna sztukę ? Edytowane 27 Października 2021 przez Gregorski3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 AQ jest chyba ze 101KM z tego co pamiętam, ECU raczej poradzi sobie BIPami by wyrownac pracę, na taka krótką podmianę myślę, że da radę, ale na dłuższą metę lepiej wstawić coś ze 130KM... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czkawka2012 0 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 (edytowane) Co myślicie o wałku i otworach jak w watku https://a4-klub.pl/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-ja%C5%82owym/ ? Trzeba to już robić ? Bo mam tak samo Edytowane 11 Maja 2022 przez czkawka2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się