piteras Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 witajcie może wy możecie mi wyjaśnić od czego to może być po przejechaniu okolo 500 km pojawia mi sie ta ikonka na liczniku i caly czas sie pali w ksiazce znalazlem ze to od sterownika modulu silnika, nie odczuwam zadnej zmiany w zachowaniu silnika, bylem w warsztacie to mi powiedzieli ze to normalne ze czasem bledy sie pojawiaja(w sumie bylo ich 8) jakie z i jakiej przyczyny nie wiem, tu na forum dowiedzialem sie ze to najczesciej sonda lambda wyrzuca taki blad jezdze z tym bo nie odczuwam zadnej roznicy w pracy silnika ale mnie ta ikonka irytuje, stad moje pytanie od czego to go.... jest? a to krotki filmik: http://img443.imageshack.us/img443/415/6r8t.mp4
predki74 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Powiem jest dużo przyczyn co może zapalić check u mnie jest to zapchany katalizator co 350 km zapala mi się kontrolka najlepiej podłączyć vag i wtedy wszystko wyjdzie
ariel Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 jak wrociłeś od mechaniorów to nie palił się check?
tokarka606 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Odczytaj błędy vagiem.Może to być uszkodzony przepływomierz.
piteras Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 jak wrociłeś od mechaniorów to nie palił się check? po powrocie od nich nie, dopiero po przejechaniu okolo 500 km[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 23:37_________________________________________________ Odczytaj błędy vagiem.Może to być uszkodzony przepływomierz. ale nie wydaje ci sie ze gdyby bylo cos uszkodzone silnik inaczej by sie zachowywal?? myslalem by samemu kupic taki vag i sie podlaczyc, ale trzeba miec pojecie........ nagrywam kolesia ktory pracuje w audi, najlepiej probowac u zrodla :> w service sami nie wiedzieli co jest, zaczal cos o wymianie plynu chodzacego bredzic za jedyne 150€, a jak to nie pomoze to prawdopodobnie sonda a to juz okolo 350€ bedzie kosztowalo (z czego polowa to robocizna) szukaja jeleni by kase sciagnac
ariel Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 dokładnie jak by była przepływka to by zamólał bez vag com nie dowiesz się co boli i nie skasujesz błędu. poczytaj na temat vag com
piteras Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 witam juz wiem co bolalo moje 4kolka czujnik temperatury plynu chlodzacego byl do wymiany to on powodowal wywalanie bledow nowy czujnik, wykasowanie bledow i chodzi jak ta lala
Thomass6 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 ...a ja sie podepne pod temat i powiem ze dzisiaj mi zaczela mrugac i pozniej gasnac ta sama ikonka wiec pojechalem na vag-a i wyskoczylo - przerywanie spalania na 1 i 3 cylindrze czyli cewki i swieczki do wymiany a nadmienie ze raczej w pracy silnika nic nie bylo odczuwalne jak sie jechalo czy odpalalo, wiec sami widzicie... dobrze ze sa kontolki...
Rafal-L Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Najlepiej Vag a pozniej wrozenie. W ALT przewaznie, uszkodzony uklad podcisnienia ( Odma) Samochod tez nierowno palil, wywalalo bledy na cilindrach. lub za bogata mieszanka:D to wiem z doswiadczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się