Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie bardzo mnie wkurza bałem się tylko ze to coś poważnego i może mi uszkodzić silnik.

Dzięki benyA4 za pomoc.

Opublikowano

A jest to groźne to tyrkotanie na zimnym ( u mnie kolo 1 sekundy)czy nic takiego się nie stanie dodam ze do wymiany rozrządu mam kolo 30tys to może zaczekać i zrobić ten wariator z rozrządem?

u mnie na tyrkotaniu było przejechane 20k.

naprawa jest ryzykowna jak trafisz na słabego mechanika, mi taki jegomość uszkodził zawór i musiałem wymienić jedno i drugie.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ponad dwa miesiące temu wymieniłem wariator i zawór na nowe. Zrobiłem na tych częściach ponad 2200 km i wczoraj znów pojawił się dźwięk tyroktania przy odpalaniu, więc teraz was pytam czy ten tyrkot może uszkodzić zawór i czy w wariatorze znów zrobią się dwa rowki od pierścieni z zaworu ? A no i najważniejsze pytanie dlaczego znów jest ten tyrkot ?


Ktoś coś podpowie?

Edytowane przez DanielA4B618T
Opublikowano

Tyrkocze bo nie trzyma hamulec , a czemu nie trzyma to dziwna sprawa. Tyrkotanie pojawia sie sporadycznie czy za kazdym razem gdy odpalasz zimny samochod ?? Skoro czesci kupowales w ASO to masz na nie gwarancje. Juz dwa razy spotkalem sie z przypadkiem ze wariatory z ASO po jakims czasie sie przestawialy tzn ramka zewnetrzna przesuwała sie wzgledem zembatki przez co bolec blokujacy sie trafial w gniazdo. W obu przypadkach zostala uznana reklamacja, niestety bylo to czasochłonne.

Opublikowano

Witajcie,

Czy ktoś z was ma namiary na firmę/osobę zajmującą się regeneracją nastawnika wałka rozrządu (wariatora) - Nowy w aso trochę drogi :(

Opublikowano

Tak , mam namiar, ja to robie , reszta na PW.

Opublikowano

Michał mój grzechocze tylko po rozgrzaniu. To wariator czy zawór?

Opublikowano

Pewnie w wariatorze sa juz gleboki rowki od pierscieni przez co sa one rozprezone i nie sa w stanie utrzymac cisnienia oleju. Najlepiej bylo by wyciagnac zawor i pomacac palcem jak to wyglada.

Opublikowano

niech zrobi to co mi radziłeś.

czyli na odpalonym silniku niech skasuje błędy silnika (zresetuje kontroler).

będzie wszystko jasne.

Opublikowano

Nowy wartiator w aso 1980zł a jak będziesz miał walnięty do tego zawór wysokiego ciśnienia to cena jego też nie mała bo 1330zł wiem bo samo ostatnio zamawiałem dla siebie jedno i drugie.

Wariator i zawór wymieniony :) w samochodzie cisza i spokój ;) za wszystko 4200zł.

Wymienione:

Olej + filtr oleju

Pasek rozrządu + pasek alternatora

Uszczelki wałków

Wariator

Zawór wysokiego ciśnienia

Uszczelka zaworu.

Wrzucam kilka fotek starego wariatora i zaworu wysokiego ciśnienia.

IMG0385.th.jpg IMG0386.th.jpg IMG0387.th.jpg IMG0395.th.jpg IMG0396.th.jpg IMG0397.th.jpgIMG0408.th.jpg

Witam a w czy w nowym wariatorze tez sa takie rowki????

Opublikowano

nie nie ma takich rowkow, sa tylko otwory od sterowania olejem te ogragłe.

Opublikowano

jakie sa objawy walnietego wariatora a nastawnika ?? jest jakas roznica?

Opublikowano

uszkodzony wariator : 1- tyrkotanie przy rozruchu
2- tyrkotanie po rozgrzaniu
uszkodzony nastawnik: 1- tyrkotanie po rozgrzaniu
2- blad 17927 (dotyczacy zlej synchronizacji)

Opublikowano

Nowy wariator aso 1980 zł cena z kosmosu ! za tą cenę można kupić silnik używany Nie wiem jak jest w audi ale w oplu można zamiast orginału kupić dobry zamiennik który jest dużo tańszy a niewiele gorszy od orginału Pomijając hińskie tanie podróbki bo te to jedynie do wyrzucenia się nadają .

Opublikowano

Nowy wariator aso 1980 zł cena z kosmosu ! za tą cenę można kupić silnik używany Nie wiem jak jest w audi ale w oplu można zamiast orginału kupić dobry zamiennik który jest dużo tańszy a niewiele gorszy od orginału Pomijając hińskie tanie podróbki bo te to jedynie do wyrzucenia się nadają .

kolega benyA4 regeneruje wariatory za ułamek ceny z aso :)

Opublikowano (edytowane)

Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:


Juz mam wariator po regeneracj od benyA4 we wtorek montaz ,zobaczymy :naughty:

Witam ,wariator zalozony od benyA4 plus nowe pierscienie na nastawnik i wszystko dziala jak złoto :banan:

Wielkie dzieki benyA4 za wszystkie informacje nalezy Ci sie duzy browar :oklasky:

Edytowane przez samsung 1
Opublikowano

podczas odpalania na zimnym silniku przez 2 sek wyje jak głupi i po nie całej minucie schodzi do normalnych obrotów. o co chodzi??????

Opublikowano

Mnie tyrkota tylko na zimnym silniku tak ok.2 sekundy. Poza tym wszystko gra. Czy coś z tym trzeba robić, czy czymś to grozi?

Opublikowano

niczym to nie grozi poza wstydem podczas odpalania:)

Opublikowano

Czy przy zakładaniu wariata trzeba sciagac łańcuch i nastawnik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...