jentus Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Witajcie, Od niedawna posiadam Audika A4 z nawigacją RNS-D DX. Nie mam w aucie zmieniarki czy mogę w jakiś sposób wrzucić do tej nawi płytę by posłuchać z niej muzyki? Próbowałem ją tam włożyć, ale nie dało się. Wybaczcie, ale jestem zielony w tych sprawach
bartjast Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Nie. Płyty muzyczne tylko ze zmieniarki. Do rns'a płyty z nawigacją DX.
cieniasek1981 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Dokladnie do plyt muzycznych tylko i wylacznie zmieniarka.
Arturoo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witajcie, Od niedawna posiadam Audika A4 z nawigacją RNS-D DX. Nie mam w aucie zmieniarki czy mogę w jakiś sposób wrzucić do tej nawi płytę by posłuchać z niej muzyki? Próbowałem ją tam włożyć, ale nie dało się. Wybaczcie, ale jestem zielony w tych sprawach bo pewnie siedzi w niej płyta z navi. A do poprzednich rozmówców pytanie :czym się różnią płyty do muzyki od płyt do navi :?: Proponowałbym czytać ze zrozumieniem .
bartjast Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witajcie, Od niedawna posiadam Audika A4 z nawigacją RNS-D DX. Nie mam w aucie zmieniarki czy mogę w jakiś sposób wrzucić do tej nawi płytę by posłuchać z niej muzyki? Próbowałem ją tam włożyć, ale nie dało się. Wybaczcie, ale jestem zielony w tych sprawach To jest czytanie ze zrozumieniem. Płyta z muzyką od tej z navi różni się zawartością
Arturoo Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witajcie, Od niedawna posiadam Audika A4 z nawigacją RNS-D DX. Nie mam w aucie zmieniarki czy mogę w jakiś sposób wrzucić do tej nawi płytę by posłuchać z niej muzyki? Próbowałem ją tam włożyć, ale nie dało się. Wybaczcie, ale jestem zielony w tych sprawach To jest czytanie ze zrozumieniem. Płyta z muzyką od tej z navi różni się zawartością tyle to wiem :gwizdanie: