Orzeł Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 thx za miłe słowa, co do felg to od lutego tak lutego czyli jakieś 4 miesiące koleś robi mi te oettingery które miałem na B7 a do zrobienia miał aż wypiaskować środki i zrobić je w czarny mat :wallbash: jest z niego mega kozak co dzwonie to coś ściemnia, ale z drugiej strony mi się nie śpieszy bo te dobrze wyglądają. Zobaczymy jak będzie na tamtych. Mam nadzieje je w wakacje jeszcze odebrać
Remik-A4 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 I dobrze, ze felgi masz ochote " zamienic " itp. bo te sa juz bardzooo oklepane i szalu nie robia - moje zdanie [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 20:24_________________________________________________ zapomnialem dodac, ze masz swietne auto :good:
Orzeł Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 wczoraj zamontowałem nowe zabawki do autka seria vs custom Z zewnatrz jak ktoś się nie wpatrzy to różnicy nie widać . Cooler ma wymiary 600x300x76mm. Co do wydajności to na tą chwile moge powiedzieć tyle, że po przejechaniu 10 km na ogniu strona wlotowa jest tak gorąca, że nie da się jej dotknąć a wylotowa ma temperature otoczenia na dniach zrobie logowanie temperatury w dolocie to zobaczymy jak to dokładnie wygląda.Generalnie nie czuć różnicy w lagu. z czasem zobaczymy jak to wygląda na hamowni . Z ciekawostek - cooler pasuje IDEALNIE, żadna cześć samochodu nawet nie została dotknięta, podgieta czy wycięta, bez problemu moge wsadzić seryjny cooler
wrclaguna Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 To teraz bedzie grubo ciekawe co wypluje hamowania
miron78 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 daj na PW jakie koszta i czy dużo dłubania czasowo
mystic.pl Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dla mnie koks ciekawe ile wypluje :kox:
Orzeł Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dla mnie koks ciekawe ile wypluje :kox: na hamowni seryjny cooler miał ok 75 stopni więc myśle że pare koni wpadnie
Ponior Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Super to wyszło, w b8 jest dużo więcej miejsca niz w b7 Czekam na wykres. Wklej stary wykres i nowy dla porównania.
Orzeł Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak tylko będzie nowy to wrzuce stary jest pare stron wcześniej w temacie
Flyer Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 tez chcialbym miec tyle miejsca na cooler... to jakis chinol?
Orzeł Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 to jakis chinol? kto go tam wie pewnie tak. W każdym bądź razie rdzeń wyglada na bardzo wydajny w środku. Gość od którego go brałem twierdzi, że już miał kilku klientów którzy są bardziej zadowoleni z tych coolerów niz z GREDDYego .
Remik-A4 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jest bo nie widac go za bardzo :good: i przy takich gabarytach pewnie robi extra robote
Orzeł Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 temperatura otoczenia 30 stopni, duszno jak w saunie a w dolocie max 46 stopni prz kilkukrotnym pałowaniu od 0 do 220 . Cooler daje rade
mystic.pl Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 To jakiś tajwandzki INTEL power rób tą korektę czym prędzej bo mnie ciekawość zeżre
KmK Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Przepięknie wygląda czarna wersja! ten nowy cooler jest znacznie większy a przez to, że srebrny nie przbija się zbytnio wizualnie ? jest opcja malowania coolerów wogóle, z ciekawości pytam ? detal oczywiście zaskakują mnie te nowe v6 tdi
bajk Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 malowanie jest bez sensu - znacznie osłabia działanie coolera, natomiast anodowanie już nie
bajk Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 masz jakieś pomiary co do tego? z tego co mi wiadomo anodowanie minimalnie wpływa na właściwości chłodzące coolera
Rekomendowane odpowiedzi