martin77 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 witam.miałem takie same objawy.u mnie pomogło wymiana n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 witam.miałem takie same objawy.u mnie pomogło wymiana n75. A na jakiej to podstawie?mozesz to rozwinac,bo nierozumiem jezdzilem wszystkimi tdi,w awaryjnym,przeladowania ,nie doladowanie i nie widzialem takich objawow.Odepnij impulsator ze skrzyni biegow i zobacz czy ustanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 a po co odpinac ten impulsator? gdzie on jest włozony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam,moze warto sprawdzic kolo zebate z klinem na wale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuborg 1 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Miałem podobnie, tyle, że w A3 90KM. Poszła mi wiązka z kostką od przepływomierza powietrza. Zerknij na nią, a później na przepływomierz. Byłem wcześniej u 4 mechaników i każdy mówił co innego. Dobry serwis z porządnym komputerem i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangster192 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Właśnie u mnie kostka przy przepływomierzu jest troche rozstrzaskana, może to jest powód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 [br]Dopisany: 28 Luty 2011, 22:56_________________________________________________Niestety problem wrócił Kolego przeglądnij ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137524.0 również występuje szarpanie i z tego co wiem auto w chwili obecnej stoi u mechanika z podejrzeniem klina na wale lub pompą. Być może Tobie lub Twojemu mechanikowi rozjaśni to sytuację.. Zastanawia mnie ten błąd zacisku DF, czy to może mieć związek z niskim napięciem na nastawniku i nieprawidłową jego pracę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangster192 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Dzięki za podpowiedź kolego ale ja mam trochę inne objawy niż opisane w tamtym temacie. Szarpanie jest delikatne, nie wiem czy wogóle można nazwać to szarpaniem, to taka jakby turbo dziura powstaje na bardzo krótki czas. Występuje raczej na zimnym jak i na ciepłym silniku... Czasami po osiągnięciu 120km/h samochód wchodzi w tryb awaryjny i dalej nie idzie, nie ma mocy tak jak by jechało sie z odłączona przepływką. podejrzewam włąsnie tą kostkę przy przepływomierzu albo zawór N75. Zobaczymy co mechanik powie.[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 17:25_________________________________________________Aha, oczywiscie po ponownym rozruchu silnika problem znika i samochód ma pełna moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuborg 1 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 i jak? rozwiązałeś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Panowie. To jak z tym szarpaniem? czy jest jedno rozwiązanie problemu czy raczej przeszukać cały samochód komputerem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangster192 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 W sumie nie wiem... jakiś porządniejszy mechanik z pożadnym kompem wymieniał mi rozrząd i skasował jakieś tam błędy i jak narazie jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 U mnie po wymianach rozrządu,plecionki wydechu, poduszek silnika nic się nie zmieniło. Zastanawiam sie czy nie wymienić dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 nie wymieniaj dwumasa ja wymieniłem i popełniłem bład nastawnik pompy wtryskowej do wymiany regeneracji czyszczenia wypnij wtyczke od impulsatora skrzyni biegów i zobacz czy jest róznica umnie jest i to spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d darek 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Ja czyściłem nastawnik (był jak nowy w środku) podmieniłem wtrysk sterujący i dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 A gdzie szukać tej wtyczki od impulsatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonso 1 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Ja miałem problem z poszarpywaniem, przyczyną była zawalona turbina, po czyszczeniu jest już ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 impulsator jest przy skrzyni najlepiej z kanału ale z góry tez da się wyciągnąć wkładasz rękę miedzy sciana grodziowa a rurą (plastikowa) intercoolera i masz przy skrzyni 2 kostki pierwsza od góry to czujnik wstecznego i pod nią jest ten 2 czujnik (impulsator) wyciągasz i tyle przejedz się zobacz różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 ok spróbuję poszukać a jak znajdę i wypróbuję to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangster192 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja wymieniłem rozrząd i pompe wody, skasowałem błedy i problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 wczoraj podmieniałem nastawniki i nic dalej to samo pompiarz powiedział ze pompa może być lipna któraś sekcja jest uszkodzona da się to jakoś na vagu sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się