Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Szarpanie na każdym biegu podczas przyśpieszania


gangster192

Rekomendowane odpowiedzi

witam.miałem takie same objawy.u mnie pomogło wymiana n75.

A na jakiej to podstawie?mozesz to rozwinac,bo nierozumiem jezdzilem wszystkimi tdi,w awaryjnym,przeladowania ,nie doladowanie i nie widzialem takich objawow.Odepnij impulsator ze skrzyni biegow i zobacz czy ustanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, tyle, że w A3 90KM. Poszła mi wiązka z kostką od przepływomierza powietrza. Zerknij na nią, a później na przepływomierz.

Byłem wcześniej u 4 mechaników i każdy mówił co innego. Dobry serwis z porządnym komputerem i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 22:56_________________________________________________Niestety problem wrócił :(

Kolego przeglądnij ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137524.0 również występuje szarpanie i z tego co wiem auto w chwili obecnej stoi u mechanika z podejrzeniem klina na wale lub pompą. Być może Tobie lub Twojemu mechanikowi rozjaśni to sytuację..

Zastanawia mnie ten błąd zacisku DF, czy to może mieć związek z niskim napięciem na nastawniku i nieprawidłową jego pracę? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź kolego ale ja mam trochę inne objawy niż opisane w tamtym temacie. Szarpanie jest delikatne, nie wiem czy wogóle można nazwać to szarpaniem, to taka jakby turbo dziura powstaje na bardzo krótki czas. Występuje raczej na zimnym jak i na ciepłym silniku... Czasami po osiągnięciu 120km/h samochód wchodzi w tryb awaryjny i dalej nie idzie, nie ma mocy tak jak by jechało sie z odłączona przepływką. podejrzewam włąsnie tą kostkę przy przepływomierzu albo zawór N75. Zobaczymy co mechanik powie.[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 17:25_________________________________________________Aha, oczywiscie po ponownym rozruchu silnika problem znika i samochód ma pełna moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z poszarpywaniem, przyczyną była zawalona turbina, po czyszczeniu jest już ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impulsator jest przy skrzyni najlepiej z kanału ale z góry tez da się wyciągnąć wkładasz rękę miedzy sciana grodziowa a rurą (plastikowa) intercoolera i masz przy skrzyni 2 kostki pierwsza od góry to czujnik wstecznego i pod nią jest ten 2 czujnik (impulsator) wyciągasz i tyle przejedz się zobacz różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...