grzes1150 15 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Panowie jaką DV polecacie? Myślałem nad properfekt typ 2 Properfect typ2 to raczej blowoff a nie DV więc określ się co chcesz a jeszcze lepiej poszukaj. Albo napisz może jakie moce , plany i oczekiwania od zaworu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Panowie jaką DV polecacie? Myślałem nad properfekt typ 2 Properfect typ2 to raczej blowoff a nie DV więc określ się co chcesz a jeszcze lepiej poszukaj. Albo napisz może jakie moce , plany i oczekiwania od zaworu ? Bardziej o bova chodzi. Moc przewidywana ok. 200KM. Chciałbym TIP z piperem ale nie bardzo to do mnie przemawia, dlatego stawiam na bova. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja miałem bov Properfekt TYP II i nic złego się nie działo ( nic nie muliło i nie szarpało ) lekko go zalewało przez co więcej palił przy takim samym stylu jazdy - jedyny objaw negatywny ale opinie są różne, są osoby które narzekały że auto źle chodzi na tym properfekcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czyli co polecacie tak zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja od 3 albo i 4 lat jeżdżę na ProPerfekcie Typ II i ni uja się nic nie dzieje!!!!! Pierdzielą ludzie od rzeczy, bo się naczytają w necie, że "blow off w 1.8t - to niemożliwe!" Przy doładowaniu 1bar, które pewnie będziesz miał przy tych 200KM to będzie się bardzo fajnie sprawował Jak chcesz posłuchać jak syczy to zapraszam do Gliwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 nie cuduj, pakuj Forge'a 007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja od 3 albo i 4 lat jeżdżę na ProPerfekcie Typ II i ni uja się nic nie dzieje!!!!!Pierdzielą ludzie od rzeczy, bo się naczytają w necie, że "blow off w 1.8t - to niemożliwe!" Przy doładowaniu 1bar, które pewnie będziesz miał przy tych 200KM to będzie się bardzo fajnie sprawował Jak chcesz posłuchać jak syczy to zapraszam do Gliwic Będę miał to na uwadze nie cuduj, pakuj Forge'a 007 Ale bova z forge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 napisałem że 007 ale jak chcesz robic wioche na ulicy to bierz BOV-a gwarantuje Ci że po kilku dniach Cie zmęczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czym to się różni od bova? Zielony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 zwykła DV-ka pracuje w na zasadzie obiegu zamknietego po zamknięciu przepustnicy powietrze wraca przed turbo w BOV-ie powietrze wychodzi na zewnatrz powodując mocno słyszalny syk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 napisałem że 007 ale jak chcesz robic wioche na ulicy to bierz BOV-a gwarantuje Ci że po kilku dniach Cie zmęczy A ja Ci gwarantuję, że Cię nie zmęczy Jestem wieśniakiem, bo mam BOV?! Czego to się człowiek dowiaduje o sobie... Śmiech na sali Sorki za małe OT, ale nosi mnie jak takie coś czytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 zwykła DV-ka pracuje w na zasadzie obiegu zamknietegopo zamknięciu przepustnicy powietrze wraca przed turbo w BOV-ie powietrze wychodzi na zewnatrz powodując mocno słyszalny syk Czy Forge daje z siebie jakiś dźwięk etc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 zwykła DV-ka pracuje w na zasadzie obiegu zamknietegopo zamknięciu przepustnicy powietrze wraca przed turbo Zwalniając jego obroty, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 w pewnym sensie BOVa tak, bo powietrze ktore powinno wtornie zasilac silnik, tak jak w ori DV, ucieka w atmosfere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 nie zwalnia tylko rozpedza ale na ułamek sekundy a wracając do wiesniaka to nie jest moja opinia tylko ludzi chodzących po ulicach i słyszących odgłosy wydobywające sie spod masek aut miałem BOV-a, chyba tydzien i zdjąłem, bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 potwierdzam ze sie nudzi, tez bede swojego sciagal na dniach, i pojdzie pewnie na sprzedaz, model Bailey DV36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ja nie chcę jakiegoś głośnego psssst na całe miasto, tylko coś wpadające w ucho delikatnie i ze smakiem Taki był pipercross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 jak dasz stożek to będzie wyraznie słychac na zwyklym DV jakie masz doładowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 jak dasz stożek to będzie wyraznie słychac na zwyklym DVjakie masz doładowanie ? Tylko jak stożek to idzie tip za tym. Czyli koszt 600 zł. A doładowania niestety nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 czyli standard 0.5-0.6 bar-a zrób Fmic-a, wtryski, program i co tam jeszcze trzeba i jezdzij jak chcesz to montuj BOV-a, a jak nie to jakis porzadne DV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się