OLI_B5 3 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 mam ori puche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 i tak będzie chłodniej pod maską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wtryski z s4 b5 pasują p&p do 1.8T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wtryski z s4 b5 pasują p&p do 1.8T? temat już był kiedyś przerabiany, nie pasują P&P. Ich wydajność to 304cc/3bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 dzieki za odp:hi: a to trzeba podszlifować je żeby weszły tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 wiesz co, nie pamiętam dokładnie czy nie pasują bo są beczułkowate ( zbyt szerokie ) czy rozmiary oringów są inne, w każdym bądź razie jest problem z dopasowaniem ich do 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 co polecacie sprawdzoneogo co pasuje P&P czy są takie wtryski? mam jeszcze drugie pytanko może nie na miejscu ale tu są sami fachowcy czy wywalenie kata i wstawienie downpipe może spowodowac przepalenie tłumika? ostatnio moja a4 glosniej pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 wtryski od bexa lub od bam pasuja P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 wtryski od bexa lub od bam pasuja P&Pdo B6 na pewno z BEXa podejdą, bo miałem w AVJ-cie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 a tak po chłopsku? ile ta tych wtryskach wyciągne na seryjnej turbince downpipe i Tipie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 a tak po chłopsku? ile ta tych wtryskach wyciągne na seryjnej turbince downpipe i Tipie?około 190, może coś powyżej, ale na jednym coolerze-jeśli masz seryjny-to nie licz na cud-180, moze ciut więcej-to max... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB? Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB?Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile? dlaczego chcesz ją usunąć ?? nie lepiej oszukać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB?Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile? dlaczego chcesz ją usunąć ?? nie lepiej oszukać?? To na wypadek, gdyby jednak tulejka nie spełniła swego zadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Spelni zadanie ze spokojem... Jeszcze sie nie spotkalem by cos bylo nie tak... Aczkolwiek ile aut tyle przypadkow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 chłopaki mam pytanko jakiej wielkosci coolerka wrzucic tak do +/- 200KM wystarczy taki ok 60cm na 20cm i jeszcze pytanko jakies srednicy sa nasze rurki (przewody) czy tym sie nie sugerowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 chłopaki mam pytanko jakiej wielkosci coolerka wrzucic tak do +/- 200KM wystarczy taki ok 60cm na 20cm i jeszcze pytanko jakies srednicy sa nasze rurki (przewody) czy tym sie nie sugerowac? do b5 upychał bym 550x180x65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ja taki mam u siebie. Pierwsze chciałem montować 550x140x65 ale po przeliczeniu objetosci i porównaniu z 2x seryjny SMIC wyszło, że jest tak samo. ( To powinna być dla Ciebie baza do wyliczen Ja wolałem wrzucić coś większego. Zaraz pewnie się odezwą ludzie, że będzie większy lag, ale po zmianie z k03 na ko3s oraz wstawieniu TIP i wycięciu kata jest lepiej niż było wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Czyli powinien styknąc przykładowy 648 x 200 x 38 nie chce bardzo zyłowac silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 ja mam 180 i zadnego laga nie mam nawet lepiej z dolu ciagnie i to jescze bez programu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się