wampir 62 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Spokojnie, jak się ogarne to założe temat i wszystko opisze. k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 K03s czy hybryda tak jak u mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 250-300 to raczej za jedno,my robimy Tip-y za 300zł w cenie standart, przy dużych ilościach można coś jeszcze urwać w takim razie organizujemy listę osób która byłaby zainteresowana: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/ prosze sie dopisywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie Znam nie jeden przypadek gdzie nie wywalało nic ale wiadomo najlepszym rozwiązaniem jest dłubnięcie programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie możecie powiedzieć gdzie może leżeć problem z tym że przepływomierz pokozuje mi tylko 172,63 g/s i nie więcej? to jest jego max? właśnie przekładałem przepływke z innego takiego samego auta i to somo. Może jakoś trzeba odblokować go żeby pokazał więcej? auto a4 1.8T AEB 96r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 zdejmij przewód od aktuatora i zobacz czy dalej sa takie wartości jezeli tak to cos z przepływką nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jeżeli aktuator to grucha od wg to zdejmowałem wężyk auto przeładowuje ale i tak pokazuje maź 172.63 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa tak jak napisałeś ja też tak miałem... to była granica mojej przepływki zmieniłem ją później na 3" i auto przeszło strojenie bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 czyli dobrze wydedukowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a jakbym wymienił na taką po 97roku to będzie dobrze czy lepiej pakowac moja w obudowie 3 cale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 przeplywka od B6 tez ma limit przy 173/s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 JUZIU nie wiem czy bedzie poprawnie działać bo wraz ze zmianą przepływki była zmiana kompa z 5 na 2 wtykowy, fizycznie będzie pasować, wtyczka też jest ta sama... trzeba by było po prostu to sprawdzić czy będzie poprawnie mierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 spoko mam kolege z paska aeb z 98r to podmienie i zobacze co będzie sie działo:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 spróbuj podmienić aczkolwiek wydaje mi się że będzie tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 już wszystko wiem, auto jest wystrojone na tej przepływce i tak ma zostać to że nie pokazuje większej warości i nie ma wpływu na moc:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 No panowie, zbieramy sie do zakupu tipow i dp, im wiecej tym taniej http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie na jakiej zasadzie ma dziłać ten zaworek który jest między odmą a dolotem (tipem) ? jak go sprawdzić czy jest dobry bo jak dmuchne w obojętnie który kruciec to nie ma żadnego oporu i żadnego działania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się