Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

OK, dzieki za odpowiedz. A teraz kolejna sprawa, potrzebuję nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T, podrzuci ktoś? Ewentualnie jaką DV włożyć do siebie...mam Forge 007 ale on przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

osobiście nie sprawdzałem ale jak miałem wymieniane turbo 3 tygodnie temu to Grucha powiedział mi o 2 nieszczelnościach, jedną już zrobiłem (była na wężyku trójniku zaraz nad silnikiem) i została jeszcze DV ktoóra wg niego po sprawdzeniu przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągnij i sprawdź dla pewności,

Forge jest bardzo wytrzymałą DV,

w razie czego to jest w pełni rozbieralny i można sprawdzić co jest powodem nieszczelności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymontuj ją całkowicie,

wciśnij tłoczek palcem do końca, następnie zatkaj szczelnie króciec podciśnienia i puść tłoczek,

jeżeli opadnie to znaczy że puszcza, jeżeli nie opadnie to trzyma:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie opadnie tzn, że sie conajwyżej powinna dobrze otwierac, ale to nie znaczy że utrzyma szczelnie doładowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozjaśniełeś mi to całkowicie ;) Sprawdzę, Booster skąd załatwiłeś sobie Forge 008? Jakis ebay ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w większości przypadków nie trzymania ciśnienia jest właśnie nieszczelność, ale wampir ma racje,

warto przy okazji jego demontażu go rozebrać i sprawdzić sprężynę:wink:

008 kupiłem w Re5pect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06a145710n

Dzięki wielkie:hi:

---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ----------

koledzy przepraszam za spam, wrzuciłem logi swojej B6, możecie zerknąć ?

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b6-1-8-t-q-logi-prosba-analize-285436/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią :facepalm:

w RS4 DV-ka jest taka sama jak w AEB :grin:

N zostało zastąpione przez P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wjade na kanał i spr ta DV, może ktoś podrzucić nr katalogowy DV 710n z audi RS4 bi T w razie co ? Bo bez tego panowie z serwisu przecież mi nie zamówią :facepalm:

w RS4 DV-ka jest taka sama jak w AEB :grin:

N zostało zastąpione przez P

dobrze wiedzieć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle w temacie, dziękujemy

ps. przydalo by się to gdzies podwiesić bo ludzie robia 200KM w porywach 250 i kombinują o jakichś jednomasach co jest totalna bzdura...

albo sprzeglo z diesla albo wzmocniony docisk i tarcza

Sprzęgło z AWX siada na pewno na 1.8T z napędem na przód a co z quattro?

Sprzęgło 1.8T quattro jest inne niż 1.8T fwd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywałeś kiedyś te sprzęgła ? Wg katalogu mają różne numery.

Kolega marcindlug ze sprzęgłem od AWX ma B5 ośkę, ja mam B6 quattro. katalogi pokazują całkowicie inne numery, człenio w sklepie twierdzi że fwd quattro to dwa różne sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą mieć inny numer ale są zamienne, inny numer może wynikać z mocy docisku, ta jest i tak wieksza w dieslowskich, różnica między benzyna a dieslem jest taka że w benzynie tarcza ma sprężyny tlumiace a w dieslu ich nie ma ale jest to niezbyt istotne

A Sprzęgła w q i fwd jeszcze raz powtarzam, w gruncie rzeczy są te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą mieć inny numer ale są zamienne, inny numer może wynikać z mocy docisku, ta jest i tak wieksza w dieslowskich, różnica między benzyna a dieslem jest taka że w benzynie tarcza ma sprężyny tlumiace a w dieslu ich nie ma ale jest to niezbyt istotne

A Sprzęgła w q i fwd jeszcze raz powtarzam, w gruncie rzeczy są te same

w avj ajl np.żadnych sprężyn nie ma w tarczy:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to odwrotnie było, w dieslowych były, nie pamiętam musiałbym do piwnicy zajrzeć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...