Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Powtarzam pytanie: czy na macu czuć jaką różnice w reakcjach samochodu w porównaniu do sprawnego zaworu n75? Oraz czy czuć w porównianiu do zaworu z RS2? Bo jak wiadomo ten z RS2 ma inną charakterystykę i inna jest reakcja silnika w porównaniu do ori N75

Pytam poprostu czy nie jest gorzej bo ze lepiej to sie nie spodziewam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z tego co czytałem N75 od RS2 podnosi cisnienie w peaku o 0.2 bar-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy trzeba coś dodatkowo konfigurować przy wymianie N75 czy wystarczy tylko zamienić i już bedzie OK? Pytam pod kątem wymiany w moim AMB 1.8T w B6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisza że MAC nadaje sie do aut z większą mocą niz seryjna

przy serii montuje sie zwykły N75 przy chipsach IC-kach wiekszym turbo

warto zamontowac MAC-a

biorąć jeszcze pod uwagę niewygórowaną cenę za zawór to mamy same plusy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem na mysli to czy taki MAC jest plug&play?

Czy jest zawór egr w 1.8T i czy się o czyści? Na co wplyw ma egr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam pytanie: czy na macu czuć jaką różnice w reakcjach samochodu w porównaniu do sprawnego zaworu n75? Oraz czy czuć w porównianiu do zaworu z RS2? Bo jak wiadomo ten z RS2 ma inną charakterystykę i inna jest reakcja silnika w porównaniu do ori N75

Pytam poprostu czy nie jest gorzej bo ze lepiej to sie nie spodziewam

Wątpię żeby ktoś odpowiedział na Twoje pytanie w sposób który Cię zadowoli ponieważ nikt nie zmienia zaworu dla chęci uzyskania większej mocy tylko bardziej chodzi o niezawodność zaworu przy doładowaniach przekraczających 1 bara ( co wiąże się ze stabilną pracą turbosprężarki i przy okazji może wpłynąć na moc ) , na pewno charakterystyka działania Mac-a będzie inna tak jak to ma miejsce między różnymi wersjami n75

Jeżeli chodzi o podpięcie to jak najbardziej jest p&p jedynie co trzeba to dosztukować wtyczkę którą wepniemy w wiązkę oryginalną zaworu N75 ( błędów na Vag-u nie będzie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem na mysli to czy taki MAC jest plug&play?

Czy jest zawór egr w 1.8T i czy się o czyści? Na co wplyw ma egr ?

1. prawie, trzeba przelutowac kable

2. jest, nie czysci sie go jezeli nie ma takiej potrzeby

3. na czystosc spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info, a czy jest sens czyscic K03? Jak sprawdzić czy gruszka jest sprawna? Można ją jakoś naprawić jakby co czy lepiej kupić nową? Gdzie ją ewentualnie kupić, tylko w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest czyste, tylko dieslach zbiera sie nagar, najczestrza usterka jest pekniecie zeliwnej czesci turbo, u mnie byla popekana w kilku miejscach, a najgorzej ze byl uszczerbek na krawedzi klapki wg taki, ze przez niego uciekalo cisnienie pomimo jej zamkniecia i turbo nie moglo pompowac tyle ile powinno, gruszke lepiej kuoic gdzies od kogos komu np turbo powiedzialo papa

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info, a czy jest sens czyscic K03? Jak sprawdzić czy gruszka jest sprawna? Można ją jakoś naprawić jakby co czy lepiej kupić nową? Gdzie ją ewentualnie kupić, tylko w ASO?
w benzynie turbo nie bardzo ma się czym zasyfić, więc i czyszczenie jest zbędne

gruszkę można sprawdzić pompując w nią ciśnienie i pozostawić na jakiś czas-nie powinno zejść

ori gruszki są nienaprawialne, można kupić na aukcjach nową np tu Internal WasteGate Turbo K03 Actuator Plus Bracket | eBay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge sprzedac uzywke za stowke;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trzymaj mi pliz, do 2 tygoni zabieram sie za przegląd fury i będę wiedział, czy mi sie przyda :)

Planuje założyć:

- drugiego smica, ale centralnie. chce się wpiąć w seryjne orurowanie (taki eksperyment :) )

- tip i tu pytanie jakie bede potrzebowal oprócz samego tipa silikony i złączki?

- zamiennik kata (WLOT F65 WYLOT F55) (KATALIZATOR ZAMIENNIK AUDI PASSAT 1.8T 1.6 2.0 KAT (2436793667) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.) Stary kat pojdzie cały na sprzedaż.

- DV Properfekt (Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2475793123) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.)

- Nowy N75

- wtryski 320cc

- nowe świece i pytanie jakie podchodzą do AMB?

- nowe cewki (ASO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz korektę softu ?? Jeżeli nie robisz to nie ma sensu zakładania większych wtrysków bo będzie zalewało silnik....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, póki co wloze wszystko oprócz wtryskow, te zamontuje już na miejscu podczas strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, jeszcze bardziej pustą kieszen jak miałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyhy

Rozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyhy

Rozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż?

odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie...:decayed::wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...