Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

a jezeliby byly to maja cos wspolnego z tuningiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jezeliby byly to maja cos wspolnego z tuningiem ?

Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tociekawe jak sterowane jest twoje turbo

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego.

bardzo ciekawe jest to, co piszesz-powiedz jak ECU utrzymuje ciśnienie, bez N75 i jak i gdzie wpiąłeś DV do kolektora-domyślam się, ze to jaka grubsza rzeźba:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tociekawe jak sterowane jest twoje turbo

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

zaworem N75 zamontowanym na IP

---------- Post dopisany at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ----------

Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego.

bardzo ciekawe jest to, co piszesz-powiedz jak ECU utrzymuje ciśnienie, bez N75 i jak i gdzie wpiąłeś DV do kolektora-domyślam się, ze to jaka grubsza rzeźba:naughty:

chłopaki czy wy jeszcze śpicie???????????!!!!!!!!!! N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.
dobra-zawór pod kolektorem-nie doczytałem:whistling:

ale napisałeś, ze DV masz podłączone bezpośrednio do kolektora-to napisz jak to zrobiłeś

---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

wężyk , od DV podpiąłeś bezpośrednio do tego króćca na kolektorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.
dobra-zawór pod kolektorem-nie doczytałem:whistling:

ale napisałeś, ze DV masz podłączone bezpośrednio do kolektora-to napisz jak to zrobiłeś

Podciśnienie sterujące zaworem DV mam podpięte bezpośrednio do kolektora ssącego, a zamontowany i podłączony mam go tak jak w oryginale do prawego IC i zwrot do IP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam, bo kiedyś próbowałem tak podpiąć DV, ale to nie banglało za dobrze, może to była wina tego elektrozaworka pod kolektorem

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ----------

a i jeszcze jedno-jak to działa, kiedy auto wpadnie w tryb awaryjny, bo u mnie to właśnie przez ten zawór ciśnienie było upuszczane, a teraz jak to idzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam, bo kiedyś próbowałem tak podpiąć DV, ale to nie banglało za dobrze, może to była wina tego elektrozaworka pod kolektorem

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ----------

a i jeszcze jedno-jak to działa, kiedy auto wpadnie w tryb awaryjny, bo u mnie to właśnie przez ten zawór ciśnienie było upuszczane, a teraz jak to idzie?

Jeśli ktoś ma wskaźnik boosta i dokładnie popatrzy, i ma zaworek sterujący DV jak zmieniasz biegi tak aby następny wkładany nie spadł poniżej 4500obr/min komputer podlewa paliwo i nie zamyka do końca przepustnicy a zaworek DV jest otwierany przez komputer stosownie do map EKO. Służy to jednocześnie do poprawnej pracy kata jak go ktoś ma jak i "lekkim" podtrzymaniu turbo. A co do trybu awaryjnego, wiesz co by się stało gdyby zawór dv był otwarty i byś troche pobutował auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli z tego co zrozumiałem DV masz podłączony tak jak jest seryjnie w AEB/AJL ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli z tego co zrozumiałem dv masz podłączony tak jak jest seryjnie w aeb/ajl ?

dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po co jest montowany elektrozawór pod kolektorem ssącym, skoro nic nie daje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po co jest montowany elektrozawór pod kolektorem ssącym, skoro nic nie daje?

Z założeń czysto ekologicznych, chodziło o "przepłukanie katalizatora", z tego co pamiętam one były tylko stosowane przy katalizatorach metalowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jakąś porządna dziura w dolocie może powodować wpadanie awaryjnego? Auto jeździ na 0,4 bara bez względu na to czy jest seria czy kość z programem. N75 mam nowy z RS2, DV to nowy 710N z ASO. Rozebrać wszystko w cholerę i szukać dziur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a N75 z RS2 dobrze podlączyłes? Jego sie ponoć podłacza odwrotnie niez ori N75, ale niech sie znawcy wypowiedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwrotnie to pewnie chodzi o to żeby dolny był tak jak w seri a boczne zamienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...