Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce :grin: Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Silikony nawet forga są różne.... Widziałem gdzieś fotki takiego tipa w golfie iv który po paru latach cały popekal

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ ile masz KM i NM przy tym przepływie 167g/s ?

Ostatnio nic nie mierzyłem ale obstawiam granice 200KM/300Nm += uślizg sprzęgła gratis :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tipie powinno byc w okolicach 200 z tego co kiedys czytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce :grin: Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin::grin::grin:

kłamią, idzie na ponad 180g/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasysa więcej więc moc napewno cos wzrosnie
nie prawda- nie zasysa więcej, zakładając, ze mamy do czynienia z takim samym turbo-jedyne ,co "robi" TIP-to nie powoduje zwężenia wlotu do turbiny, co może powodować zmniejszenie ilości powietrza i redukcje dawki paliwa Przez ECU, ale nawet to w seryjnym aucie nic nie zmieni, bo w ECU jest tolerancja do 20% na każdym czujniku i dopiero po przekroczeniu tej wartości-wyskakuje błąd

sytuacja się zmienia, jeśli mamy do czynienia z autem, które poddano dalszym modyfikacjom i wiele rzeczy, które standardowo występują-są wymienione na większe/szersze/o większej przepustowości, et cetera- takie auto ma już najczęsciej zmodyfikowany program sterujący tymi podzespołami i nie można go porównywać do seryjnego z prostej przyczyny-celem takiej modyfikacji jest "wyciśnięcie" mocy maxymalnej a nie pozostawianie marginesu błędu kierowcy, czy różnorodności warunków atmosferycznych i klimatycznych w różnych częściach świata, więc TIP w aucie ze zmodyfikowanymi podzespołami-da efekt, ale takiego samego efektu nigdy nie ujrzymy w aucie seryjnym, z "uniwersalną" wersją softa, bo seryjne doładowanie nie jest w stanie zassać tak mocno, żeby gumowy TIP się drastycznie "zmniejszył" to, że w aukcji jest napisane Wzrost mocy o 5 - 8 KM i 15 - 18 Nm !!!-można uznać za tani chwyt reklamowy, bo ktoś, kto "grzebie" przy autach i je "reza"- dobrze wie, że samo założenie TIPa-nie da wyników, które zrobią "rewolucję" w tuningowaniu aut...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce :grin: Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin::grin::grin:

kłamią, idzie na ponad 180g/s

idzie w okolice 200g/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem , mówiłem o wartosci po chipie

bez innych mocnejszych modyfikacji

ta przepływka zamyka sie na 256 g/s (jak pamietam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w po chipie to może i tak ciekawe ile u mnie teraz jest, jak wcześniej mierzyłem to było 178 ale teraz lepiej trzyma doładowanie bo dv miałem rozjebany:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowiec bez hamowni - zapomnij!!!!!! u mnie to była totalna porażka, a miało być tak super.

Mniej więcej wynik był następujący (na tej samej hamowni):

- gotowiec 158KM

- po wgraniu serii 177KM

- po programie w Fabryce Mocy + TIP + DP 211 KM

Wynik mówi sam za siebie. Dodam tylko, że bardzo cięzko było hamować samochód na gotowcu bo co drugi pomiar przeładowywał, a po wgraniu serii wszystkie bolączki ustąpiły. Generalnie nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnej K03 osiągnołeś 211km??? i na serii miałeś 177km? troche nie realna ta seria. ciekawe jaki to ma odbicie na drodze??? kolega ma a4 b6 1.8T i też po sofcie+ DP+Tip wypluło mu niby 208km a jak ścigaliśmy sie to równo szliśmy a ja miałem wtedy 193km:decayed: teraz nie hamowałem swojej ale objeżdzam go jak chce. Dodam że startowaliśmy z rolki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem to poprostu wynik z wykresu, ale mocz jest odczuwalna tak czy siak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- gotowiec 158KM

- po wgraniu serii 177KM

- po programie w Fabryce Mocy + TIP + DP 211 KM

.

ad1 gotowiec mniej niż seria, nawet z tak dużym doładowaniem, ze cięło?

ad2 seria 177 koni??? na pewno nie na seryjnym doładowaniu, pomiędzy 0,45 a 0,60 bara

ad3 takie wyniki to się osiąga na K03s

-podsumowując-chyba coś z tą hamownią nie tak, a masz wykres od nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś jeszcze się wypowie na temat tego... chyba, że już kolega na swoim przykładzie wyjaśnił wszystko... Więc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego o gotowcach były juz setki tematów, jedź do porządnego tunera i tyle. Zrobi Ci soft pod twoje auto i będzie dobrze. To ze jakiś nieudolny "tuner"" wgra Ci tez gotowca to inna sprawa. Także dozbieraj na soft i ogeń:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno lepiej pojechać do kogoś ogarniętego żeby zrobił program pod konkretne auto. Nie oszukujmy się, wiele firm wgrywa gotowce i jakoś to chodzi. Jeżeli jest gotowiec z głową napisany to będzie chodził i nic się przez niego nie wysypie - taki program będzie napisany bardziej zapobiegawczo niż strojenie konkretnego motoru przez co na gotowcu przeważnie uzyskiwane parametry są mniej wydajne. Sam jeździłem dość intensywnie przez dwa lata na jakimś programie robionym pod seryjne graty i nic się nie wysypało, dodam tylko że taka sama A4 tyle że 180Ps dostawała baty od moich 150Ps po chipie.

Jeżeli chodzi o hamownię w Lublinie to ponoć jest ok, kilku moich znajomych hamowało tam swoje auta i wyniki wydawały się miarodajne czego nie można powiedzieć o wynikach kolegi laser32 Sam hamowni nie sprawdzałem i zapewne nie sprawdzę ponieważ uważam że hamownie jedynie przedstawiają wartości przybliżone nie koniecznie pokrywające się z rzeczywistością a mnie papierowe konie i niutony nie interesują, ważne jest jak auto jedzie w rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...