Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu?

Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia?

Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu?

Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia?

Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex).

mam o tym nr. 4bary/320cc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 przy 3bar

a jakie wtryski proponujecie troche wieksze od tych bexowych 320cc@3bar? pasujące plug and play, czyli podobna rezystancja, ewentualnie zastosowanie dystansy....cos co wydoli na przyszlosc ze 250konia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wrzuciłem do siebie tą DV'kę: Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3155644122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Czym może być spowodowane to, że nie syczy ona przy ujmowaniu gazu, tylko przy przespieszaniu cały czas. Co w efekcie daje, że jeździ jak ciężarówka z dziurawą turbiną :facepalm:

Próbowałem na wężu od podciśnienia zarówna 3 mm jak i 6 mm .

Co może być nie tak? Za małe podciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, aaa no i istotna rzecz: mam FMIC u siebie.

Wszystko podpiąłem tak jak jest z seryjną DV'ką.

Na seryjnej jest delikatny dźwięk upuszczanego powietrza więc jest ok podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli syczy przy dodawaniu gazu to podłączyłeś ją odwrotnie... albo po prostu nie trzyma ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączona jest na pewno dobrze ! :wink:

I ogólnie jeszcze jedną rzecz zauważyłem, jakby było mniej mocy na tej DV z blowem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia :grin:

powinno byc odwrotnie jesli dobrze rozumiem to co napiałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem identycznie jak seryjną DV'kę. Chyba, że powinno się inaczej? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bova nie podlacza sie po dolot tylko pod bypass

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A seryjna miałes dobrze podłaczoną? powinna byc tak żeby cisnienie z turbiny nie działało bezpośrednio na sprężyne w dv, czyli wejście cisnienia w bok dv a ujście dołem do dolotu przed turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to teoretycznie ja mam odwrotnie podłączone. U mnie ciśnienie wracające z turbiny po ujęciu gazu działa bezpośrednio na sprężynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...