Mabrothrax 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Tak na szybko, pamięta ktoś ile ma średnicy k03 na wlocie z IC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom666 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Wewnatrz 40 , na zewnatrz 52,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu? Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia? Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu?Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia? Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex). mam o tym nr. 4bary/320cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 290 przy 3bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zarówno bex jak i bfb maja 4barowy regulator w filtrze paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 290 przy 3bar a jakie wtryski proponujecie troche wieksze od tych bexowych 320cc@3bar? pasujące plug and play, czyli podobna rezystancja, ewentualnie zastosowanie dystansy....cos co wydoli na przyszlosc ze 250konia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ostatnio wrzuciłem do siebie tą DV'kę: Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3155644122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czym może być spowodowane to, że nie syczy ona przy ujmowaniu gazu, tylko przy przespieszaniu cały czas. Co w efekcie daje, że jeździ jak ciężarówka z dziurawą turbiną Próbowałem na wężu od podciśnienia zarówna 3 mm jak i 6 mm . Co może być nie tak? Za małe podciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zle ja zalozyles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podpiales DV-ke do dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 No tak, aaa no i istotna rzecz: mam FMIC u siebie. Wszystko podpiąłem tak jak jest z seryjną DV'ką. Na seryjnej jest delikatny dźwięk upuszczanego powietrza więc jest ok podłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 jeśli syczy przy dodawaniu gazu to podłączyłeś ją odwrotnie... albo po prostu nie trzyma ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podłączona jest na pewno dobrze ! I ogólnie jeszcze jedną rzecz zauważyłem, jakby było mniej mocy na tej DV z blowem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia powinno byc odwrotnie jesli dobrze rozumiem to co napiałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podłączyłem identycznie jak seryjną DV'kę. Chyba, że powinno się inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Bova nie podlacza sie po dolot tylko pod bypass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A seryjna miałes dobrze podłaczoną? powinna byc tak żeby cisnienie z turbiny nie działało bezpośrednio na sprężyne w dv, czyli wejście cisnienia w bok dv a ujście dołem do dolotu przed turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Hmm to teoretycznie ja mam odwrotnie podłączone. U mnie ciśnienie wracające z turbiny po ujęciu gazu działa bezpośrednio na sprężynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się