Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobry bedzie Garrett GTRS Eliminator ale z kolektorem wydechowym ATP :decayed: :decayed: :decayed:

kiedy bedziesz hamowac auto ?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie nie wyraziłeś się jasno,

powiedz dlaczego montowanie turbiny chłodzonej olejem mija się z celem? i o jaką turbinę GTRS tobie dokładnie chodzi bo mnie to ciekawi :mysli:

Ale czego jeszcze nie rozumiesz? GTRS to inna turbina niż GT2X. Z serii Eliminator czyli P&P pod seryjny kolektor. Co do sensu montowania GT2X masz już odpowiedź od Dev'a

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK

Opublikowano

Shamie się jak będę w Poznaniu. Jest tam hamownia z dobrymi(cięzkimi) rolkami i jej ufam - sam jestem ciekaw co pokaże ale obstawiam 165-170 chors połerów ;)

Czyli jak mam wydechowy z atp + eliminatora + wydech + wtryski + fmic + dolot + program + wałki z adr mogę podejść pod 250hp/350nm? Pytam bo nie wiem ile kasy odkładać i kiedy będzie się można chwalić lekko dłubniętą seria :)

Ale z drugiej rozsądniejszej strony patrzeć mozna za tego eliminatora kupic nowa 2871(miałem i byłem zadowolony) albo rozejrzeć się w używkach typu garett gr28r... To lepsza opcja choć wiąże się z dodatkowymi kosztami(kolektor).

Opublikowano

Czyli jak mam wydechowy z atp + eliminatora + wydech + wtryski + fmic + dolot + program + wałki z adr mogę podejść pod 250hp/350nm? Pytam bo nie wiem ile kasy odkładać i kiedy będzie się można chwalić lekko dłubniętą seria :)

Thom4s na tym setupie ma 275/320

i kasa ???????

tyle ile dałes za auto....

Opublikowano

320nm :polew: ja pierdziele czemu VW mają takie małe momenty... W Corsie miałem 496nm przy masie 720kg i pod koniec było mało... Muszę pomyśleć/przemyśleć co nieco odnośnie modyfikacji tego silnika... Póki co ja już nie OT bo dostatanę banana za spamowanie :tongue4:

Opublikowano

Czyli jak mam wydechowy z atp + eliminatora + wydech + wtryski + fmic + dolot + program + wałki z adr mogę podejść pod 250hp/350nm? Pytam bo nie wiem ile kasy odkładać i kiedy będzie się można chwalić lekko dłubniętą seria :)

U mnie na podobnym setupie bylo tyle:

img048mv.jpg

Opublikowano

Spóźniłeś się dosłownie 2 tygodnie. :)

Opublikowano

Spóźniłeś się dosłownie 2 tygodnie. :)

co teraz wrzuciłes?

Opublikowano

Wrzuciłem serię i na wiosnę zmieniam auto. :wink4: Nie chciałem się bujać ze sprzedażą jak QRi, a graty sprzedałem za naprawdę dobry hajs.

Opublikowano

Kolega powyżej to robił

Tomku, nie robilem takiego rozeznania i nie wiem czy pasuje sprzeglo z AWX ;)

Opublikowano

A powiedzci mi czy przechowywanie wtyskiwaczy benzynowych w nafcie to dobry pomysł? czy jest coś lepszego? :notworthy:

Opublikowano

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.msg2123121#msg2123121

300KM jest do zrobienia :decayed:

Opublikowano

300KM jest do zrobienia :decayed:

Niech Ci będzie, ale to już nie u mnie. Ja chcę coś, co ma 300 w serii i RWD. :naughty:

Opublikowano

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

GT2X nie ma potencjału na 325KM :wink4:

GTRS też nie. A to co piszą na stronie ATP czasem odbiega od realu, bo ja na GT2X miałem 260KM, a na stronie piszą że jest do 300, pewnie nie ma zwykłym paliwie.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 17:35_________________________________________________

Dziś jechałem audi 80b2 1989 rocznik, czyli kwadrat z 2.2t i k27 turbo i powiem Wam, że ogień z d*py.

2.2T coś słyszałem o tym silniku już gdzieś :mysli:

Pytanie 2 na które nie znalazłem KONKRETNEJ I RZECZOWEJ odpowiedzi ---> co o potencjale ~ 250HP, 350NM można powiesić na SERYJNYM kolektorze od AEB ograniczając się tylko do wymiany p&p i przeróbce chłodzenia, smarowania i dolotu?

nie ma takiego turba, bo ori kolektor to kibel i nawet jak będziesz miał te 250KM to EGT będzie wysokie, bo kolektor jest zbyt restrykcyjny i dusi silnik. Najlepiej pospawać sobie kolektor baran. A już wogóle to najlepiej nie kupować wogóle eliminatora, a pelną wersję danego turba która jest o niebo lepsza.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 17:41_________________________________________________

320nm :polew: ja pierdziele czemu VW mają takie małe momenty...

VW automaty mają takie małe momenty :wink4:

Opublikowano

Gregory, jak wyspawam takowy kolektor z nierdzewki to co mozna zapodac do 300kM ?

Opublikowano

Gregory, jak wyspawam takowy kolektor z nierdzewki to co mozna zapodac do 300kM ?

Na K04? Raczej nie bardzo :>

Opublikowano

Ale Dev nie pisze o K04, tylko pyta co można włożyć.

BTW do 300KM to raczej big turbo. GTRS wzwyż.

Opublikowano

Gregory, jak wyspawam takowy kolektor z nierdzewki to co mozna zapodac do 300kM ?

GT28RS, lub GT2871R. Mowa o pełnych wersjach turba. Na 28RS będziesz miał 300KM, turbo będzie chodzić na 85% wydajności. Jak założysz 2871 to 300KM będzie z palcem w pupie, a turbo będzie chodzić na 65% wydajności. Opcja druga mniej obciąży turbo i o wiele dłużej pożyje, a na 1Barze doładowania będzie 300KM. Ten 1bar pojawi się dość szybko, bo przypuszczam że coś między 3.500 a 4.000Rpm.

Poza tym to wyżej wymienione turba są już jakiś dłuższy czas na rynku. Teraz to co jest na topie to nowa linia garretta która nazywa się GTX (stare nazywało się GT):

http://www.034motorsport.com/new-garrett-gtx-turbos-a-266.html

Te turba są całkiem nowej konstrukcji, wstają szybciej niż tradycyjne stare i dają lepsze parametry.

Do tego mówiąc o GT2X trzeba nadmienić, że już jakiś czas temu pojawiła się wersja REV2 która jest chłodzona i wodą i olejem:

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-233&Category_Code=VVWTK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...