Młody_drog Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Panowie mam lipę u siebie Wyczyściłem turbo i jest gorzej niż było... Turbo teraz bardzo gwiżdże i przy ruszaniu puszcza czarno siwego bąka... Tylko 1-2 bieg. Potem jak na 3 go podkręcę nawet do 4tyś obrotów to nic, ani bączka... Ale przy ruszaniu zawsze, nawet na postoju na luzie jak dodam gazu to wali... Poza tym bardzo gwiżdże, już po odpaleniu silnika od razu słychać dokładnie jej pracę. Co to może być? Zrobię jutro jakieś logi, które grupy zlogować?
Sztomel Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 jeśli chodzi o samo turbo to 011 dynamicznie oraz statycznie w trybie BS.
antonio Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Panowie mam lipę u siebie Wyczyściłem turbo i jest gorzej niż było... Turbo teraz bardzo gwiżdże i przy ruszaniu puszcza czarno siwego bąka... Tylko 1-2 bieg. Potem jak na 3 go podkręcę nawet do 4tyś obrotów to nic, ani bączka... Ale przy ruszaniu zawsze, nawet na postoju na luzie jak dodam gazu to wali... Poza tym bardzo gwiżdże, już po odpaleniu silnika od razu słychać dokładnie jej pracę. Co to może być? Zrobię jutro jakieś logi, które grupy zlogować? zrób logi bo sam jestem ciekaw coś tam wymodził...
Młody_drog Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 No to tylko 11? Za jednym razem to może jeszcze zrobię jakieś?
ROBERT Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Dla turbiny przede wszystkim to co napisał Tomek , ale jak masz możliwość zrób kpl. logów PS. dobrze ją poskładałeś :?: :gwizdanie:
Młody_drog Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Ona pompuje za***iście, zapierdziela nawet chyba lepiej niż wcześniej... Reakcja na gas OK, sztanga pracuje OK, tylko to dymienie... Lekki luz na wirniku był, może jak ją wyczyściłem to jeszcze większy teraz się zrobił? Nie mam pojęcia... Jakie jeszcze grupy zrobić? EGR może czy coś?
Sztomel Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Zrób w takim razie komplet logów i nie będzie wiecej pytań w stylu jakie jeszcze.
michalik Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 A czasem nie regulowales sztangi od gruchy?
kileeer Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Może w końcu obudziłeś turbo do życia :> hehe Może na trasę przegoń go trochę.
michalik Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Jeszcze jedna mysl mi przyszla, ten swist to moze nie turbina tylko gdzies ci powietrze syczy zle wcisniety waz. [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 11:33_________________________________________________Zrob Mateusz te logi jak mozesz i powinno sie wszystko wyjasnic.
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 No więc tak, byłem dzisiaj zrobić logi, pierwszy zonk to taki: Przy robieniu grupy 3 BS (EGR) samochód podszedł do ok 1300 obrotów i zaczął się dławić!! No i na koniec zgasł... Zrobiłem je jeszcze raz i to samo, za 3 razem już działało wszystko OK Drugi zonk to był notlauf..... Przy 4k obrotów, widoczny jest niżej No więc statyczne: Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36598.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36600.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36604.html BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36603.html To jest log podczas którego silnik zgasł Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36601.html - Tu już było OK Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36599.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36602.html NO i dynamiczne: Notlauf przy pierwszym i drugim podejściu: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36608.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36607.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36610.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36609.html Ostatniego logowania zapomnieliśmy wyłączyć dlatego na zero doszło. No nie wiem, widać coś z tych logów? Bo już mi ręce opadają... Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z tym notlaufem... Turbo wyczyszczone, 100 euro wydane a tu dalej ch*jnia No i oczywiście błąd przeładowania...
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Według mnie źle wyczyszczona ( może kopali coś przy sztandze ) :gwizdanie: u mnie ( sam czyściłem VTG ) jest widoczna poprawa , turbo teraz pompuje praktycznie idealnie
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Zrozum, że SAM czyściłem, i sztangę jak odłączyłem to jej już nie ruszyłem!!
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 50 euro zapłaciłem za przewód olejowy który się upierd*lił. 20 euro za 'otworzenie' turbo bo musiałem dać kolesiowi, żeby palnikiem otworzył bo inaczej nie dało rady... i 30 euro prawie za uszczelki + nakrętki wymieniłem bo już zjechane dobrze były....
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 50 euro zapłaciłem za przewód olejowy który się upierd*lił. 20 euro za 'otworzenie' turbo bo musiałem dać kolesiowi, żeby palnikiem otworzył bo inaczej nie dało rady... i 30 euro prawie za uszczelki + nakrętki wymieniłem bo już zjechane dobrze były.... To albo coś sknociłeś przy tej robocie , ew. turbo już kończy swój żywot , a może kat zadupcony Popatrz jak to wyglądało u mnie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.105 post 117
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Bardziej mi to pasuje na turbo kończące swój żywot.. Chociaż kat to też nie głupi pomysł... Myślę, żeby go wybebeszyć. Ale co chodzi z tym EGR? W ogóle to EGR mi nie działa, tzn klapa gasząca nie gasi auta
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia , robiłeś coś przy tych wężykach ???
Młody_drog Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Tylko tyle co je odpiąłem... Może pęknięte jakieś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się