Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Kopcenie przy ruszaniu po czyszczeniu turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam lipę u siebie Wyczyściłem turbo i jest gorzej niż było... Turbo teraz bardzo gwiżdże i przy ruszaniu puszcza czarno siwego bąka... Tylko 1-2 bieg. Potem jak na 3 go podkręcę nawet do 4tyś obrotów to nic, ani bączka... Ale przy ruszaniu zawsze, nawet na postoju na luzie jak dodam gazu to wali... Poza tym bardzo gwiżdże, już po odpaleniu silnika od razu słychać dokładnie jej pracę. Co to może być? Zrobię jutro jakieś logi, które grupy zlogować?

Opublikowano

jeśli chodzi o samo turbo to 011 dynamicznie oraz statycznie w trybie BS.

Opublikowano

Panowie mam lipę u siebie Wyczyściłem turbo i jest gorzej niż było... Turbo teraz bardzo gwiżdże i przy ruszaniu puszcza czarno siwego bąka... Tylko 1-2 bieg. Potem jak na 3 go podkręcę nawet do 4tyś obrotów to nic, ani bączka... Ale przy ruszaniu zawsze, nawet na postoju na luzie jak dodam gazu to wali... Poza tym bardzo gwiżdże, już po odpaleniu silnika od razu słychać dokładnie jej pracę. Co to może być? Zrobię jutro jakieś logi, które grupy zlogować?

zrób logi bo sam jestem ciekaw coś tam wymodził...

Opublikowano

No to tylko 11? Za jednym razem to może jeszcze zrobię jakieś?

Opublikowano

Dla turbiny przede wszystkim to co napisał Tomek , ale jak masz możliwość zrób kpl. logów :wink4:

PS. dobrze ją poskładałeś :?: :gwizdanie:

Opublikowano

Ona pompuje za***iście, zapierdziela nawet chyba lepiej niż wcześniej... Reakcja na gas OK, sztanga pracuje OK, tylko to dymienie... Lekki luz na wirniku był, może jak ją wyczyściłem to jeszcze większy teraz się zrobił? Nie mam pojęcia... Jakie jeszcze grupy zrobić? EGR może czy coś?

Opublikowano

Zrób w takim razie komplet logów i nie będzie wiecej pytań w stylu jakie jeszcze.

Opublikowano

A czasem nie regulowales sztangi od gruchy?

Opublikowano

Nic nie ruszałem

Opublikowano

Może w końcu obudziłeś turbo do życia :> hehe

Może na trasę przegoń go trochę.

Opublikowano

Jeszcze jedna mysl mi przyszla, ten swist to moze nie turbina tylko gdzies ci powietrze syczy zle wcisniety waz. [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 11:33_________________________________________________Zrob Mateusz te logi jak mozesz i powinno sie wszystko wyjasnic.

Opublikowano

No więc tak, byłem dzisiaj zrobić logi, pierwszy zonk to taki:

Przy robieniu grupy 3 BS (EGR) samochód podszedł do ok 1300 obrotów i zaczął się dławić!! No i na koniec zgasł... Zrobiłem je jeszcze raz i to samo, za 3 razem już działało wszystko OK

Drugi zonk to był notlauf..... Przy 4k obrotów, widoczny jest niżej

No więc statyczne:

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36598.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36600.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36604.html

BS

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36603.html To jest log podczas którego silnik zgasł

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36601.html - Tu już było OK

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36599.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36602.html

NO i dynamiczne:

Notlauf przy pierwszym i drugim podejściu:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36608.html

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36607.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36610.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_36609.html

Ostatniego logowania zapomnieliśmy wyłączyć dlatego na zero doszło. No nie wiem, widać coś z tych logów? Bo już mi ręce opadają... Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z tym notlaufem... Turbo wyczyszczone, 100 euro wydane a tu dalej ch*jnia

No i oczywiście błąd przeładowania...

Opublikowano

Według mnie źle wyczyszczona ( może kopali coś przy sztandze ) :gwizdanie: u mnie ( sam czyściłem VTG ) jest widoczna poprawa , turbo teraz pompuje praktycznie idealnie :decayed:

Opublikowano

Zrozum, że SAM czyściłem, i sztangę jak odłączyłem to jej już nie ruszyłem!!

Opublikowano

To na co 100 € wydałeś ? :mysli:

Opublikowano

50 euro zapłaciłem za przewód olejowy który się upierd*lił. 20 euro za 'otworzenie' turbo bo musiałem dać kolesiowi, żeby palnikiem otworzył bo inaczej nie dało rady... i 30 euro prawie za uszczelki + nakrętki wymieniłem bo już zjechane dobrze były....

Opublikowano

50 euro zapłaciłem za przewód olejowy który się upierd*lił. 20 euro za 'otworzenie' turbo bo musiałem dać kolesiowi, żeby palnikiem otworzył bo inaczej nie dało rady... i 30 euro prawie za uszczelki + nakrętki wymieniłem bo już zjechane dobrze były....

:good:

To albo coś sknociłeś przy tej robocie , ew. turbo już kończy swój żywot , a może kat zadupcony :mysli:

Popatrz jak to wyglądało u mnie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.105 post 117

Opublikowano

Bardziej mi to pasuje na turbo kończące swój żywot.. Chociaż kat to też nie głupi pomysł... Myślę, żeby go wybebeszyć. Ale co chodzi z tym EGR? W ogóle to EGR mi nie działa, tzn klapa gasząca nie gasi auta

Opublikowano

Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia , robiłeś coś przy tych wężykach ???

Opublikowano

Tylko tyle co je odpiąłem... Może pęknięte jakieś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...