Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Cieknący olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wczoraj zaprowadziłem swoje audi do warsztatu na wymianę uszczelek pokryw zaworowych po podniesieniu auta na podnośnik zdjęciu osłony załamałem się silnik jest cały obrzygany mechanicy wyczyścili go zmienili uszczelki pokryw i kazali się przejechać zrobiłem rundę i wróciłem na warsztat auto do góry pokrywy suche ale teraz cieknie z napinacza łańcucha rozrządu i korka wlewu oleju. Dlaczego tak jest że po uszczelnieniu jednego leci z drugiego czy silnik ma takie przedmuchy i jeszcze jedno pytanie czy do wymontowania napinacza konieczne jest wyjęcie wałków proszę jakiekolwiek podpowiedzi żebym nie został ograbiony przez warsztat .

Opublikowano

a masz jakies foto??

Opublikowano

kolego podobny problem przerabiałem.Odpal autko przejedź ze dwa kilometry zatrzymaj się i odkręć korek wlewu oleju na odpalonym jak bedzię słychać powietrzę to do sprawdzenia masz eżektor i całą odmę silnika.Koszt eżektora ja płaciłem 70 zł w aso a koszt uszczelek pod napinacz 35zł komplet na jedną stronę w komplecie jest uszczelka i pół księżyc jego też trzeba wymienić odrazu.Do wymiany tych uszczelek nie potrzeba zdejmować ani wałków ani napinacza trzeba go tylko delikatnie podniesć spokojnie można to zrobić samemu :hi:

Opublikowano

witam kolega PRZEMEK 2800 ma racje uszczelek pod napinaczem można wymienić samemu koszt 35 a ile radości heheh.Ezektor też zastanawiam się nad wymianą ostatnio coś zamarzło i kopcił jak by palił olej ale jak przestało mrozić to oki pozostaje mi ezektor i zawór odpowietrzający czy ktos wie jak sprawdzić ezektor ?

Opublikowano

Takie rzeczy lubią dziać się w zimie. Odma, nie tylko wyrzuca powietrze, ale też wciąga. W powietrzu jest wilgoć. Miesza się ona w układzie odmy z olejem, powstaje taka biała maź i zamarza uniemożliwiając przewietrzanie skrzyni korbowej. Przeważnie ciśnienie wyrzuci jakis uszczelniacz, wąż albo bagnetem olej wypluje.

Opublikowano

witam kolega PRZEMEK 2800 ma racje uszczelek pod napinaczem można wymienić samemu koszt 35 a ile radości heheh.Ezektor też zastanawiam się nad wymianą ostatnio coś zamarzło i kopcił jak by palił olej ale jak przestało mrozić to oki pozostaje mi ezektor i zawór odpowietrzający czy ktos wie jak sprawdzić ezektor ?

Witam

Musisz zdemontować ezektor i sprawdzić czy przepuszcza powietrze,ma przepuszczać w jedną stronę,a z powrotem już nie.

U mnie był zatkany i nie przepuszczał wcale i za nic nie dało się go przeczyścić,nawet kompresor nie ruszył tego.

Warto również sprawdzić wszystkie węże gumowe idące do ezektora,bo lubią się dziurawić.

Opublikowano

witam kolega PRZEMEK 2800 ma racje uszczelek pod napinaczem można wymienić samemu koszt 35 a ile radości heheh.Ezektor też zastanawiam się nad wymianą ostatnio coś zamarzło i kopcił jak by palił olej ale jak przestało mrozić to oki pozostaje mi ezektor i zawór odpowietrzający czy ktos wie jak sprawdzić ezektor ?

Witam

o jaki zawór odpowietrzający Ci chodzi?

Opublikowano

Aha, dzięki. Czyli rozumiem, że ezektor jest wpięty do przewodu nr 10 i w ten sposób ciśnienie w odmie i w obudowie klawiatury jest regulowane. To też muszę sprawdzić.

Opublikowano

tak z tej śruby odpowietrzającej idzie dalej do ezektora też muszę to wymienić lub spraawdzic

Opublikowano

jeszcze jedno pytanie: czy w tej śrubie odpowietrzającej cos jest, jakaś membrana abo coś innego czy jest w środku pusta? chce to przeczyścić a nie chce zepsuć.

Opublikowano

Powiem tak jak wymieniałem rurkę od odmy to to rozbierałem tam jest membrana ja to rozebrałem przeczyściłem ale nie wiem czy to spełnia swoją role będę kupował to nowe

Opublikowano

Przez -wydaje mi sie podobne urządzenie- zajechałem turbo świeżo po regeneracji w 1.9 DCI. To urządzenie ma za zadanie zmniejsząć dopływ odmy kiedy w dolocie robi sie wieksze podcisnienie, co by nie wysysało oleju. W moim przypadku, byla popekana membrana i nie przymykała odmy. 2200zł w plecy ( dwie pełne regeneracje turbiny).

Opublikowano

Przez -wydaje mi sie podobne urządzenie- zajechałem turbo świeżo po regeneracji w 1.9 DCI. To urządzenie ma za zadanie zmniejsząć dopływ odmy kiedy w dolocie robi sie wieksze podcisnienie, co by nie wysysało oleju. W moim przypadku, byla popekana membrana i nie przymykała odmy. 2200zł w plecy ( dwie pełne regeneracje turbiny).

to znaczy które urządzenie: ezektor czy zawór odpowietrzający?

Opublikowano

Zawór odpowietrzający. Tam chyba nie ma nawet ów ezektora.

Najlepiej kupić oil catch tank z filtrem na końcu i po problemach z odmą.. Do tego nie będzie syfić nam przepustnicy.

A zwlaszcza jesli ktoś ma turbine, polecam na dzien dobry zrobić porządek z odmą.

Opublikowano

mówicie że nie trzeba wyciągać wałków do wymiany uszczelek na napinaczu łańcuszka może ktoś opisać dokładniej jak to zrobić bo mój majster jutro będzie rozbierał to może mu coś podpowiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...