bartu Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam, jak na 130ps to moja Audiczka jedzie jak by miala góra ze 110ps, a do tego podczas przyśpieszania w aucie słychać takie buczenie jak bym miał stożek zamontowany... Znalazłem luz na odmie i nie wiem czy to ma wpływ na moc?? Fota z luzem. http://img101.imageshack.us/i/88954586.jpg/ Fota po dopchnięciu odmy. http://img812.imageshack.us/i/12156458.jpg/
wirusekx Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 to raczej nie ma żadnego znaczenia, podepnij vaga i logi to wszystko wyjaśni:)
bartu Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 to raczej nie ma żadnego znaczenia, podepnij vaga i logi to wszystko wyjaśni:) Chyba jakieś znaczenie ma skoro jest nieszczelność.
lukjust Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 miałem podobny problem w mojej audi 110PS a ciągła jak bez turbo a przyczyną była popękana guma łącznik od powietrza :hi mam juz nową i jest jak było kiedys tu jest taki problem jak miałem http://www.a4club.eu/index.php?topic=22722.0 pozdrawiam
wirusekx Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 muszę zobaczyć jak to u mnie wygląda. Ale wydaje mi się to normalne. Najlepiej sobie to całkiem ściągnąć i zobaczyć jak to wygląda
bartu Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 muszę zobaczyć jak to u mnie wygląda. Ale wydaje mi się to normalne. Najlepiej sobie to całkiem ściągnąć i zobaczyć jak to wygląda W takim razie czekam na info czy też masz taki luz?? I jeszcze w tym miejscu pluje trochę olejem zauważyłem, bo raczej niema tam już z czego
casavio Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Olej w dolocie jest w każdym TDI wymień oring na tym przewodzie to nie będzie ciekło a i koni przybędzie bo ciśnienie nie będzie uciekać. Luz jest na każdym łączeniu u ciebie większy bo oring jest do du.
bartu Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Jutro ten oring zamówię i zobaczymy czy coś to dało, bo nie idzie jak na 130ps...
gregson Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 u mnie jest identyczny luz i tez się poci więc to nie tego jest przyczyna
greg2505 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 szukaj przyczyny gdzie indziej u mnie też jest luz i poci się w tym miejscu trzeba wymienić oring lecz ten zabieg mocy raczej ci nie przywróci
bartu Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Hmm tylko gdzie tej przyczyny szukać. Znajomy podpiął mnie pod VAG'a i powiedział że nic tam takiego nie widzi, a sam przyznał ze nie ma jebniecia po przekroczeniu 2000obr.[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 07:21_________________________________________________Może mi ktoś powiedzieć jakie logi dokładnie mam zrobić żeby zdiagnozować usterkę jaką jest niezadowalająca moc ??
Melankolic Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Przeczytaj kolego najpierw to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Naprawde cała podstawowa diagnostyka jest zawarta i opisana w łopatologiczny sposób.
oktawiusz5 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Koledzy ja miałem dziurawą belką dolną tą metalową rdza przeżarła w miejscu gdzie są spawane uchwyty mocujące do podłużnic !!! IC-ka Zdziwiłem się okropnie bo gdzie taka rura może być dziurawa a jednak stało się. wiec tez sprawdzajcie rury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się